quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Maar da's toch een slechte eigenschap?quote:
Dit dus, wat een baggervraag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Het is moeilijk om iets goeds van jezelf te zeggen zonder arrogant over te komen. Bovendien kan ik niet beoordelen wat ik goed doe, dat kan een ander beter doen.
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Bovendien kan ik niet beoordelen wat ik goed doe, dat kan een ander beter doen.
Tja, wat ik doe , doe ik goed. Eigenlijk ben ik gewoon de bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Als je zegt dat je goed bent in trollen, troll je dan of niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef Trannellius het volgende:
Als je ergens goed in bent, kun je dat toch gewoon zeggen?
Ik ben goed in trollen. Ben ik nu arrogant?
Ik zou ook niet zo vier zeven twaalf kunnen zeggen waar ik slecht in ben hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.
Nee. Als je ergens goed in bent, wil het niet zeggen dat je het altijd doet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zegt dat je goed bent in trollen, troll je dan of niet?
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.
Het is ook moeilijk om slechte dingen van jezelf te zeggen zonder jezelf meteen negatief neer te zetten. Alles wat je zegt kan negatief uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |