Waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Moron het volgende:
Gebeurd er toch nog wat in Ulft. Grootscheepse politie/belastingcontrole voor mijn afstudeerbedrijf.
Hogekamp staan ze. Ze rijden met motoren en alles rond. Komen af en aan met dikke auto's en bedrijfsbusjesquote:
nog nooit geweest, maar lang geleden dat ik bij een autocross was! en aalten is dichtbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef Erasmo het volgende:
Idem voor aanstaande zondag hier, kijken of ik nog wat leuke kiekjes kan schietenBen jij er al eens eerder geweest en zoja wat is ongeveer de afstand tussen het publiek en de actie?
bij mijn collega gaat de hele tuin plat! en die was net zo'n beetje klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Erasmo het volgende:
Het scheelt maar een paar honderd meter of mijn tuin was plat gegaan
Begin september is er ook altijd 1 in Gendringen, daar ga ik wel heen.quote:
Da's flink lullig maar het is helaas niet anders. Ik mag zelf geen snoeiafval afvoerenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef gateway het volgende:
[..]
bij mijn collega gaat de hele tuin plat! en die was net zo'n beetje klaar
Ben dan niet in NL helaas. Is trouwens knap lastig te fotograferen:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Begin september is er ook altijd 1 in Gendringen, daar ga ik wel heen.
Geld, een oude ragbak en de kennis om zo'n wagen om te bouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:49 schreef Erasmo het volgende:
Wat houdt je tegen? Ze hadden laatst bij Top Gear nog aangetoond dat het goedkoper kan dan zijn dan golfen
Vakantie en zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef Warmaster88 het volgende:
Zekers, wel dood hier.
Nog meer Doetinchemse FOK!kers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |