abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247701
Komen er nog streamverslagen van de Bus hier ?

NB : ik ga zeker kijken, als Bülent erinzit.

pi_247702
ik zal ze wel lezen maar heb geen tijd om ze te maken
  Admin zaterdag 12 februari 2000 @ 17:39:00 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247703
dat hangt af van diegenen die veel online zijn (ik dus helaas niet).
Er komen in elk geval wel streams, al zijn die niet 24/7, want als de BUS rijdt, kunnen ze geen live beelden uitzenden (dus alleen als-ie stilstaat).

Iemand beschikbaar om streamverslagen te doen???

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_247704
maandag 02:38 :
Er wordt ontzettend luid gesnurkt in De Bus.
Het (infrarood?) beeld toont een stelletje naast elkaar liggende slapende deelnemers, nogal rommelig verder. Leuk als je wat moeite met inslapen hebt, is iig je dag van morgen vast geruïneerd....
  maandag 14 februari 2000 @ 02:58:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_247705
Wow, wat snurken die gasten HARD.
of moeten ze verplicht de microfoontjes aanhouden tijdens het slapen?
  maandag 14 februari 2000 @ 03:02:00 #6
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247706
14-2-2000 03:00 u. van Valentijsdag valt nog weinig te merken en het ronken bij de beelden van een aantal door een lawine verraste skiërs, is niet van de motor van De Bus, maar van de enige daar zonder oordopjes.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_247707

Ja mooi balen, dat was dus net de reden waarom ik mijn bed weer uitgegaan was, en de computer maar weer aangezet heb.
Ik lag n.l net nog naast zo'n snurker.
Mm, dan maar een boek.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  maandag 14 februari 2000 @ 09:55:00 #8
910 Barbie
Graduated Fool
pi_247708
De blonde dame in het rode truitje zingt S club 7 en dat was alles wat er gebeurt op dit moment.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_247709
0+ Het is nog lang geen Oud en Nieuw maar ik mis een Oliebol!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 14 februari 2000 @ 22:25:00 #10
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_247710
kijk eens op www.gesprekvandedag.nl Coos.

Wie weet zie je daar oliebol

dinsdag 15 februari 2000 @ 03:28:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_247711
02.20

er is er eentje uit bed gegaan
moest plassen.daarna issie op de bank gaan zitten en hij bladert door een boek, terwijl hij in de camera kijkt en zwaait
(denk dat het Jop is)

In het slaapvertrek een Vreselijk gesnurk..

Om heel eerlijk te zijn is er geen ruk aan om te kijken met maar 1 stream ..

dinsdag 15 februari 2000 @ 04:05:00 #12
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_247712
*grin*
buiten de snurkers zijn er ook *kreuners*
klinkt echt vaag
  dinsdag 15 februari 2000 @ 12:41:00 #13
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_247713
Ik kan niet eens op www.debusopzes.nl komen want dan loopt mijn computer steeds vast..

Gewoon lekker
pi_247714
quote:
op 02-15-2000 om 12:41 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Ik kan niet eens op www.debusopzes.nl komen want dan loopt mijn computer steeds vast..

probeer eens www.debusop6.nl
dat lukt wel

zaterdag 19 februari 2000 @ 01:06:00 #15
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247715
00:55u.

Dom geouwehoer over allerlei vieze mix-drankjes. En een ellelang verhaal van Esmee over bloody mary's en dat ze het in nederland niet hebben.

01:00u.

Willeke vertelt een verhaal waar ik geen touw aan vast kan knopen.

01:03u.

Jop hoeft maar naar Sjekkie, Esmee en Aziz te kijken en dan weet hij het al..????ik versta er geen zak van, van die gozer

01:05u.

Nu zitten ze met zijn zessen te roddelen over andere deelnemers aan de voorrondes en het survivalweekend.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 19 februari 2000 @ 01:11:00 #16
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247716
01:10u.

Ze blijven door roddelen en namen noemen, het zou nu dus leuk zijn om een paar van die mensen de bus in te laten komen, wat een stelletje trutten. Als SBS en JdM lef hebben, dan zenden ze dit geroddel ook uit, dan wordt dit 6-tal tegelijk ff een stuk minder populair (indien mogelijk)

zaterdag 19 februari 2000 @ 01:21:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247717
01:20u.

Het gesprek gaat nu al bijna een kwartier over ene Lennard uit de voorrondes en ze laten geen spaan van hem heel, ik hoop dat hij niet de livestreams volgt, want wordt die gozer rot neer gezet. Als ze in de Bus straks ook zo over elkaar gaan lullen, dan kan dit programma nog eens heel erg leuk worden

pi_247718
Ja, in vergelijking met onze vrienden van BB zijn de Bussers maar een agressief stelletje. Elke tijdens elke 'discussie' begint iedereen gelijk door elkaar te schreeuwen. Maar de rust is nu 1:38 weer wat terug
  zaterdag 19 februari 2000 @ 01:46:00 #19
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247719
01:45u.

Esmee, Willeke en Antonette zitten nog ff na te lullen over het geroddel en dat Seki zijn mening zo opdrong en kwaad werd. Ik heb zo'n idee dat Seki de Bus maandag gaat verlaten als het aan deze drie ligt Ze vinden Seki te agressief en Esmee is zelfs enigszins bang voor hem.

/me gaat maffe

pi_247720
1:46 Esmee en Willeke hebben het over Seki. Ze vinden hem eng, aggressief, en ze denken dat de situatie gaat escaleren.
pi_247721
01:58u

Het gaat nu over nomineren. Esmee zegt dat als je weinig in beeld wordt gebracht dat er dan ook niet op je gestemd wordt.

02:00u

De Mannen (seki, job, aziz) zijn weer terug

pi_247722
02:03u

Aziz is weer weg. De rest zit 'de vlieger' van Andre Hazes te zingen.

02:05u

Het gaat alweer over hoe je over komt op TV en over wat er wordt uitgezonden

02:08u

Er worden weer diverse mensen van het survival weekend besproken.

* Aernout gaat nu pitten. Welterusten.

zaterdag 19 februari 2000 @ 12:04:00 #23
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_247723
Het is er heel erg saai (goh)

Ze doen een of andere emo test en Job zit zijn nageltjes te vijlen.
Waneer gaan ze eigenlijk naar de eemshaven?

zaterdag 19 februari 2000 @ 13:01:00 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_247724
Een dweilorkest vermaakt De Bus.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_247725
13.23 Waren aan het chatten en wilden gaan staken omdat ze maar 1 uurtje mochten chatten (hoe bedoel je internet verslavend ) nou hoor nog wel eens meer
geintje moet kenne

zaterdag 19 februari 2000 @ 15:58:00 #26
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247726
De streamverslagen zijn nog niet helemaal op dreef, maar toch worden ze wel gelezen, zie hieronder een artikeltje van www.showwereld.nl :

"DE RODDELBUS - Over roddelen gesproken: de BUS-passagiers kunnen er zelf ook wat van! Een lid van het FOK-forum betrapte Seki, Willeke, Esmee, Antonette, Job en Aziz erop dat zij midden in de nacht van vrijdag op zaterdag ene Lennard uit de voorrondes volledig de grond in boorden. Het leek zelfs op ruzie uit te lopen, zeker toen Seki ook zijn kwaadsprekende duit in het zakje deed. Esmee probeerde het nog een klein beetje op te nemen voor deze Lennard, maar Seki liet haar niet uitspreken. Intussen deed Aziz, zelf slachtoffer van roddel en achterklap in De Bladen, deed verwoedde pogingen om van onderwerp te veranderen, maar dat lukte pas na ruim een half uur. Aziz was er toen nog erg verbolgen over dat een van die bladen een interview met Katja zou hebben gehad, waarin deze zonder pardon liet weten niets voor Aziz te voelen."

pi_247727
FF ter aanmoediging (en niet om te slijmen) :
verslaggevers hier, jullie werk wordt gelezen, bedankt
pi_247728
mijn vriend zag vanmiddag de helft van de buspassagiers in huilen uitbarsten. Het begon bij Willeke die maar geen vraag kreeg via internet. Daardoor ging ze zo twijfelen over haar populariteit dat ze in luid gejank uitbarstte, waarop 2 ? dames volgden en er nog twee? dames de bus inkwamen die ook keihard gingen meehuilen, waarop ook aziz in luid gebler uitbarstte. Kortom een grote JANKSESSIE op het eind. Waarop mijn vriend het heeft uitgezet wegens kromme tenen syndroom. Heeft iemand deze janksessie gezien???? Vertel ons meer!
pi_247729
20.49 "Het door U gekozen nummer is in gesprek" "probeerd u het later nog eens"
Iwan probeert te bellen, maat het lukt niet. de verbindin met zijn moeder werd na 40 seconden verbrokn.

Hij gaat de bus weer in.
Rest: "En hoe vonden ze het" ?
"Ik had mijn moeder aan de lijn en ze zei er moet iets meer actie in."

Esmee: hoe kan het nou saai zijn ??
Job: Dat zij mijn moeder ook al. Die vond er ook geen ruk aan.

Job: Doen we het dan voor niks of zo ?
?: Nou, we kunnen kappen met die toneelstukkies.
Esmee: Hoe kan dat nou, we doen hardstikke leuke dingen.

Esmee: ja, ik denk echt dat als wij hier aan het lallen waren dat ze dat niet uitzenden. net als met dat verhaal over penisnijd enzo.

Bart mag bellen:

"met Erica van lieshout", (Moeder)

Bart: Is het leuk?
Moeder: Ja hoor.
Bart: Maar zeg eens eerlijk mam.
Moeder: Ja echt, niet saai. Vooral het werken is leuk. Ik vind het wel eens spannend af en toe. want maandag moet er eentje weg.
Bart: Morgen dus al he.
Moeder: Hoezo ?
Bart: Nou, dat is hier morgen dus al.
Moeder: Ja, want ze zijn wel een beetje achter hoor. We hebben net van het schaatsen gezien.
O ja,
Einde gesprek.(2 minuten om)

Bart gaat de bus in.
De rest: En ? en ?
Bart: Komt goed over allemaal, niet saai.
Rest: He ??????
Bart, ze lopen twee dagen achter. vandaag wat het schaatsen alleen.
Job, das positief, dan hebben ze een heleboel materiaal als ze nu achter liggen.

Geluid weg

21:01 Wel beeld. Seki is koffie aan het zetten. Geen geluid. Ze zitten allemaal in de bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 20 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_247730
21:08 Weer beeld en geluid.

Beeld staat op de groep in de zithoek, geluid is Esmee en Aziz. Esmee heeft het over een jas, die in de was op 30 graden de vulling verloor en kromp.

Geluid nu op Bart.
"Ze zei maandag gaat er iemand uit he"
"Ik zei, voor ons een dag eerder he"
Job: Nah we zien wel, lekker belangrijk. Die site, das een onwijs grote site van die bus. wel 10.000 bezoekers per keer tegelijk.
En er zullen wel 3 miljoen kijkers zijn, en die vinden het wel leuk. maakt niet uit wat bekenden ervan vinden.

Iwan: Er is nieuws, iedereen moet binnen komen.
Job, hee jongens, allemaal binnen komen.

Voorlezen door Iwan:

Morgenochtend, zondag om 10:00 zullen wij de populariteitspoll kenbaar maken:
Procedure: Het mailtje met de poll wordt hardop voorgelezen, we willen van iedereen een reden horen en om half elf verlaat diegene die jullie weggestemd hebben de bus.

Job: Nou jongens, jullie zullen lekker slapen vannacht.
Iemand: nee, jij wel !

Tessa (of antonette): Iwan, je moet je meer open stellen.
Iwan: Hoezo, als ik dat niet wil.
T of A: Maar als je je meer openstelt krijg je ook meer terug.
Job zit nu weer openlijk te friemelen met Esmee, die in zijn armen ligt.

Esmee (tegen Job): Volgens mij ben je een schat van een gozer. Dat speel je niet.
Esmee: Ja, ik heb hele goede buikspieren.
Job: Ja ik voel het, bijzonder,
Esmee: En ik doe helemaal niets aan sport.
Esmee: Zie je, dit wordt helemaal niet uitgezinden hoor.
Bart: Alleen op internet kijken ze mee
Job: nou, dnek het niet

Bart (of Iwan): Dat bellen, dat vind ik niets bijzonders. Ik heb nu meer vragen dan dat ik vantevoren had.

Esmee: Dat contact met de buitenwereld wordt ik heel onzeker van. Daar hebben ze over nagedacht.
Esmee: ik wil meer op televisie. Volgens Thuis wordt ik bijna niet uitgezonden.

Er wordt nu wat gegeind.

21:19 geluid weg

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 19 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_247731
21:22

In de bus zitten Job, Esmee, antonette, Iwan en Bart. Zij doen typetjes na.

Esmee doet Aziz na: "Kom op meid, je bent een kanjer, je kunt het"
Ze doen iedereen na.

mm, iedereen blijkt toch in de bus te zitten, alleen mis ik Willeke en Esmeralda.

Er worden wat steken onder water gegeven aan iedereen, maar ze zeggen er heel snel bij "ik bedoel er niets mee hoor, dat weet je toch"

Ondertussen zitten er best een paar rake opmerkingen bij.
Iemand: Nou, dit zal ook wel niet uitgezonden worden.

Aziz stopt zijn shirt in de broek, buik wat verder uit en doet iemand na. Mij niet bekend wie, maar Aziz zegt: "ik stop ermee, niet iemand kwetsen."

Esmee en Job stoppen even een kussen onder hun shirt en doen Aziz ook even na.

Seki: Nee ik doe het niet na.
Seki: Jullie doen het helemaal niet goed na.
Seki: jullie moeten minder je stem verheffen, anders worden mensen er bang van.
Esmee: maar mensen worden helemaal niet bang.

nah, het typetjes naspelen gaat maar door. Aan bod komen verder snurken, een buslied en het nomineren morgenochtend. Verder dat de psych er morgen ook is.

21:33 Esmee. Ik kan net eens uitslapen morgenochtend. Godver.

Blijft zich verbazen
pi_247732
00:30u

Nu Ligt Bart weer aan Esmeralda te friemelen (ze zat toch achter Bullent aan???). Ze liggen apart in bed maar Bart zit steeds met z'n handen door Esmeralda d'r haar. Ze doet niks terug maar ze vindt het duidelijk niet erg.

00:34u

Komt Willeke erbij staan en loopt een beetje dom te lullen over spelregels etc. Weg kans.

00:40u

Tessa staat er nu ook bij. Ze heeft een bril op. Ze zegt dat ze normaal lenzen heeft want ze heeft de pest aan een bril.

00:42u

Tessa en Willeke kleden zich uit (niks te zien) en gaan ook in bed liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 20 Februari 2000).]

pi_247733
00:45u

Nu staat de camera op aziz, Job, Esmee, Bullent, Antoinette, Seki
Job heeft het weer over "maatjes"

00:46u

Aziz zegt tegen Esmee dat hij haar eerst maar een verwaand meisje vond

00:48u
Het gesprek gaat nu over knap zijn/ uitstraling. Aziz voelt zich aangetrokken tot vrouwen die hem "veiligheid kunnen bieden"

00:50u
Esmee: er bestaat niet 1 "ware". Ze valt op "kwajongens, maar wel met verantwoordelijkheidgevoel, moet er verzorgt uitzien, moet geborgenheid geven"

* Aernout vind het saai worden en gaat nog maar even zappen op TV.

pi_247734
0:45

Aziz, Esmee, antonette en Job hebben een discussie over relaties, en over het uiterlijk. Hoe zeer dat een rol speelt.

Aziz: Ik ben op mijn bek gegaan door het uiterlijk, maar ik weet nu dat het veel meer moet zijn.
Esmee: Ik ben sterk in normen en waarden, verzorgd uitzien, dat vind ik heel belangrijk. Geborgenheid, het moet mijn Jochie zijn.
Esmee, tja ik had wat met een eikel dat was een piloot, en toen iemand die dag en nacht werkte maar daar was ook niet alles. Elkaar nooit zien.

Job: ja, maar ik heb een meisje gehad, en die had geen tijd. Dus dat wilde ik niet, dan zeg ik sorry.

Opvallend is dat Esmee en antonette aan 1 kant van de bus zitten en Job en Aziz ertegenover. Bullent zit er ook, maar dan opzei van de meiden en zegt helemaal niets. De Camera zoemt een enkele keer in op Seki. Die zit al in zijn slaapzak aandachtig te luisteren maar zegt ook niets.

Job houdt een heel verhaal over hoe hij het aanpakt met exen en huidige vriendinnen en hoe hij zich niet voor de gek laat houden. Er wordt aandachtig naar hem geluisterd.
Ik heb een 44 jarige vriend, en dat is een charmeur. Net zoals ik, ik ben dat ook wel een beetje. En met vriendinnen heel Amicaal en zo.
Esmee: Wat is Amicaal ??
Job vertelt verder over mensen die elkaar jalours maken, en meiden die hun vriend jalours maken door een beetje met Job te flirten.

Hele verhalen komen er van deze "Charmeur". Klinkt allemaal erg eigenheimerig, alsof hij het allemaal heel goed weet, met iedereen het beste voor heeft en bloedeerlijk en goed is.

Hij noemt overigens ook de namen van zijn "Vrienden en vriendinnen" die dat flirten in de praktijk brengen en van tijd tot tijd fout zitten. (de naam Dick is al enkele keren gevallen)

Aziz: das geen maat van je. Job, nou, erm nee.
Ineens Seki: Dat is matennaaien !!!
Aziz: ja, inderdaad.

Antonette: Ik heb nog nooit een normale vriend gehad
Esmee: Hoezo, nooit een normale ?
Antonette: Nou, de ene was getrouwd, de andere gescheiden, de andere maar voor even......
Esmee: En ik wil altijd de echte telefoonnummers: Geen 06 nummers, daar bel ik ze niet op.
Antonette: Ik geef NOOIT mijn telefoonnummer. Voordat je het weet blijven ze je bellen.

1:15 Het gat nu over Oma's, die oud worden en overlijden. Oma van Esmee heeft 8 keer en hartaanval gehad. Er wordt toch wel aandachtig geluisterd. Heel anders dan het geschreeuw en geroep doorelkaar overdag.

Bullent heb ik in een half uur tijd niet gehoord. De andere 5 liggen te slapen.

Blijft zich verbazen
pi_247735
9:50 Nog 10 minuten en dan wordt de Poll bekent gemaakt aan de bewoners.
Tessa uit haar ongenoegen over iets, maar kan niet volgen over wat.
Willeke: hardstikke leuke groep
Buullent: Ik denk dat met een andere samenstelling het ook leuk was geweest
Bullent: Aziz, lekker geslapen
Aziz: Erm, ja ja, eigenlijk wel ja. Maar dat ijzeren hekje he. En mijn rug he.
Esmeralda: Dan ga je toch ergens anders slapen.
De Stem: Goedemorgen. Er zijn een aantal mensen die al de batterijen gewisseld hebben en anderen niet, Zouden die dat alsnog willen doen
Esmee: O, heb ik dat vanmorgen al gedaan ?

Ze zijn allemaal wakker, en de meesten zitten in de bus, buiten zitten er twee in de zon, maar ik kan niet ontdekken wie.

9:55 Bullent en Aziz gaan nu ook naar buiten, lekker inde zon. Er wordt wat gesproken over saamhorigheid en zo, en datze een mooie tijd hebben gehad. Buiten zijn het Bullent, Aziz, Bart (Iwan ?) en Seki.

Job en antonette heb ik nog niet gezien of gehoord.

9:59: Job ineens: redactie, kom maar. Nou mag het wel.
Er wordt buiten wat gesproken over de militaire dienst en de leuke tijd die je daar kunt hebben. Het wordt een beetje vergeleken met de bus, maar het is wel anders aldus Bullent, Seki en Aziz.
Antonette is inmiddels ook gesignaleerd, Willeke doet erg nerveus. Esmeralda zit een beetje stilletjes in de bus.

10:03 Job is zich aan het scheren. De redactie laat op zich wachten. Willeke zit iedereen nerveus te maken, dat ze moeten gaan zitten anders doet de redactie niets etc.

Shot op Esmeralda: Zij ziet er erg afwezig en moe uit.
De nerveusiteit wodt steeds erger, iedereen moet zitten etc etc. Ze vinden het flauw dat de redactie hen zo op de proef stelt.

illeke, die constant zit te roepen dat iedereen moet gaan zitten blijft zelf steeds even heen en weer rennen

10:09 iedereen moet om de laptop komen staan. De populariteitspool wordt voorgelezen door esmeralda:

Het geluid valt weg

Wel beeld geen geluid.

10:13 Ik heb alleen maar beeld, maar kan er niets uit opmaken. Esmeralda blijft naar het scherm kijken en praten, de rest kijkt steeds om zich heen.

Antonette slaat een arm om esmeralda.
Job wordt op zijn schouder geklopt, Tessa lacht van opluchting lijkt het. Ineens alle ogen op willeke.
Er wordt doorgelezen

Het hoge woord lijkt eruit te zijn, enkelen gaan naar buiten, anderen blijven binnen. Niet bekent of de bewoners al hebben besloten of dat ze alleen weten uit wie er een keuze gemaakt moet worden.

mm, Esmeralda zoent willeke, Seki ook ineens, willeke kijkt nu wel heel beteuterd. Ook Esmee geeft haar even een klopje, maar die begint nu te janken lijkt het (zakdoek in linker ogen).

Shot weer op Willeke, nog steeds geen geluid. Onduidelijk of willeke nu het slechtste scoorde of dat de groep haar heeft gekozen.

Er zijn groende buskaarten uitgedeeld, en edereen moet daar wat op schrijven. dat zullen de stemformulieren dan wel zijn.

Na het schrijven van iedereen worden er zo te zien motivaties gegeven waarbij regelmatig op de groene formulieren wordt gekeken. Iedereen is even aan het woord.
10.27 Job houdt een lang verhaal
Daarna Seki.
Vervolgens Aziz, die raakt ontroert en pinkt een traantje weg.
Antonette aan het woord.
Dan Tessa
Bullent zegt ook iets.

Nog steeds geen geluid. Zo doet SBS het dus, wel beeld, geen geluid.
Esmeralda aan het woord.
Esmee weer aan het janken.
Iedereen kijkt een beetje verslagen, een beetje zoals bij de bart/Sabine verkiezing.
Willeke (huiend) wordt weer getroost. Esmeralda om haar heen. Tessa en antonette pakken elkaar even beet.
10:36 Willeke voert huilend ook het woord.
Antonette pakt Willeke vast, zou zij eruit gaan ? De rest gaat in de woonkamer zitten.
mm, toch wer niet. iedereen knuffelt iedereen effe. Kleffe boel hoor.

10:37

Blijft zich verbazen
  zondag 20 februari 2000 @ 10:39:00 #36
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_247736
Er wordt heel wat afgejankt en geknuffeld her en der en de ogen van Esmee zijn het roodst dus ik ga ervan uit dat die moet vertrekken
maar het geluid is uit( flauw hoor van de redactie)
  zondag 20 februari 2000 @ 10:46:00 #37
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_247737
Zelfs zonder geluid is het reuzespannend!
Willeke pakt huilend haar tas in.(?)
Bart en Esmeralda liggen in elkaars armen op de bank en Esmee heeft haar zonnebril maar opgezet. Er wordt nu druk heen en weer gelopen.
Ben benieuwd wanneer het geluid weer aangaat.
----------------------
take it or leave it

pi_247738
10:40 Willeke in de slaapkamer. Snuffelt in haar kastje. het lijkt erop dat zij inderdaad weggaat. De rest is buiten of in de woonkamer. Nu Antonette weer aan het janken.
Dan weer lachen.

Esmee houdt een heel verhaal, zet de zonnebril op en staat nu heel stoer te doen. Ziet er erg overdreven uit. Fluistert nu weer iets bij tessa in het oor, en omhelst haar.

mm, Esmee in de slaapkamer. Lijkt nu haar kleren in een tas te doen. Zou zij het dan toch zijn ? Het is me even niet helemaal duidelijk meer. Willeke al een tijd niet meer in beeld gezien.

10:48 Esmee is duidelijk haar tas aan het inpakken.
Nog steeds geen geluid.

10:49 Antonette komt bij Esmee in de slaapkamer, Esmee doet haar lange broek uit en trekt panty's aan en een roze achtige rok. Gooit ook spullen in een tas.

Blijft zich verbazen
pi_247739
Hoe kan Esmee nu weg moeten als ze volgens de Bus site zelfs niet in de gevarenzone zit?

Willeke, Iwan en Bart zitten op dit moment in de gevarenzone. Of moet er nog tot maandag gestemd worden (voor jan met de korte achtenaam)
De Bus lijkt dus wel op BB, ook zo misleidend.

[Dit bericht is gewijzigd door Peerke (Datum 20 Februari 2000).]

pi_247740
Peerke: maak je voor commentaren of discussie s effe een appart Topic aan ? Dat houdt het wat logischer. Maar er zit verschil in de internetpoll en de telefoonpoll.

10:53 Bart in de weer met een bus water.
10:55 Shot van de zithoek met esmeralda, Bullent, Bart, Iwan, antonette en Tessa (zit an tafel) Aziz komt binnen. Schrijft iets op het papiertje waar Tessa net op zat te schrijvem (afscheidsbriefje ?)
Ook Job komt binnen. Schrijft ook iets op het papiertje.

10:58 Niet te volgen waar de discussie in de bus over gaat. Seki Antonette en Willeke lange tijd niet gezien.

11:10 Job, Esmee en Willeke in de slaapkamer, maar aleen Esmee is haar tas aan het inpakken geweest.

10:13 Shot van buiten. Seki, Willeke, Esmee, Job en nog twee. Esmee steekt een peuk op. Schut een paar keer nee. Kan ook weer lachen.

Blijft zich verbazen
  zondag 20 februari 2000 @ 11:00:00 #41
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_247741
Rust is weer teruggekeerd. Er wordt wat rondgewandeld en eindeloos gepraat.
Esmeralda zit weer op schoot bij Bart.
Tessa hangt aan Aziz en Bullent voert het woord bij een discussie.
Antoinette en Seki al een tijdje niet in beeld gezien. Nog steeds geen geluid.
----------------------
take it or leave it

zondag 20 februari 2000 @ 11:05:00 #42
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_247742
Esmee is met de was bezig en Seki zit buiten in de zon. Willeke moet er dus echt uit zijn!
----------------------
take it or leave it

pi_247743
Het is me nog steeds niet duidelijk hoor. Willeke en Esmee zijn nu samen aanhet inpakken. Willeke is nog steeds in tranen. Jop hangt er ook bij. Lijkt het ook erg moeilijk te hebben.
pi_247744
Esmee heeft haar tas ingepakt en haar vuile was uit de wasmand gehaald. Willeke zit er wat bij maar heeft nog niets ingepakt, vertrekt dus ook niet.

Esmee zit met jas aan klaar om te vertrekken

zondag 20 februari 2000 @ 11:15:00 #45
272 R@b
No-nonsens
pi_247745
Volgens mij is het ESMEE die moet vertrekken . Maar de spelregels zijn ook wat onduidelijk want de 3 minst populaire hebben normaal gesproken een paar dagen de tijd om de groep van hun waarde te overtuigen. Maar dat geldt zeker in het begin niet.

Esmee is steeds aan het woord en dat is typerend voor iemand die vetrekken moet. bij BB huilde de achterblijvers ook het hardst

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 20 februari 2000 @ 11:21:00 #46
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_247746
Esmee pakt haar tas verder in en zwaait en stuurt zoentjes naar alle camera's in het slaapgedeelte. Bullent helpt haar mee.
----------------------
take it or leave it

pi_247747
Om 11:55 was er ineens weer geluid, maar interessant is het daarna niet meer geworden. Er wordt nu door de bewoners gechat en daar komen de meest rare vragen naar boven drijven, maar er wordt nu ook met geluid bevestigd dat Esmee vertrokken is en dat de bus vandaag zal vertrekken naar een andere plek.

Er komt ook een vraag aan Job wat dat nou was met antonette onder de dekens. e andere bewoners vragen aan hen wat er dan gebeurt is, maar Job doet het af als, of ik legde effe mijn hand onder de dekens..

Een twintigtal minuten later komt er zo'n beetje de opmerking dat het gesprek tussen Job en Antonette in bed ondertiteld was door SBS. Nu staat iedereen paf en willen ze toch echt wel weten wat er met Job en Antonette is.
Job: "Ze zien ook werkelijk echt alles".

het cjatten gaat gestaag verder, maar de antwoorden zijn al net zo onzinnig als de vragen. de bewoners lijken het overigens wel leuk te vinden:

Chat: Seki, wat is je bijnaam.
Job: Sjekke
Seki: muppie
De rest: muppie ??

12:57
Job achter het toetsenbord, ch is chatvraag!

Chatter: Ben je nu opgelucht Aziz
Aziz: ja, ik ben blij.
Ch: Willeke je moet af en toe eens vertellen hoe het gaat.
Willeke: het gaat hardstikke goed hans, je hoeft je geen zorgen te maken.
Ch: Aziz: koop een paar bloemen en stuur ze op.
Aziz: ja, hoe dan. Wel een goed idee.
Ch: Seki, wanneer gaat die tondeurzeer eens overheen
Groep: Nooit.

Het is de bewoners duidelijk dat ze geselecteerde berichten krijgen, en niet de hele chat kunnen volgen.

Job, ahh, het is afgelopen lijkt het wel.

13:05
Redactie: "Einde van de chat"
Aziz: Eerst effe een peuk roken.

Blijft zich verbazen
pi_247748
Kan er misschien iets vaker een nieuw streamverslag aangemaakt worden? De lijst wordt wel erg lang, en dan duurt het nogal even voordat ik bij de nieuwste postings ben.
Helaas werkt bij mij de stream nog niet naar behoren:

zondag 20 februari 2000 @ 13:47:00 #49
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_247749
13:48
Ze zitten te eten en hebben het over de roddelbladen.
Don't stop until you get enough
pi_247750
Kan er misschien af en toe begonnen worden met een nieuw streamverslag, de lijst wordt wel erg lang en het duurt dan toch wat lang voordat je beneden bent Bij BB werkte dit ook perfect, maar ja Oliebol zit nu op GvdD.

Ik kan bij mij de stream nog steeds niet goed bekijken DBspy, Debusop6, en go.to/debus geven steeds meldingen van "ongeldige bewerking" e.d. en sluiten steeds de browser af.

Bedankt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')