Iemand beschikbaar om streamverslagen te doen???
er is er eentje uit bed gegaan
moest plassen.daarna issie op de bank gaan zitten en hij bladert door een boek, terwijl hij in de camera kijkt en zwaait
(denk dat het Jop is)
In het slaapvertrek een Vreselijk gesnurk..
Om heel eerlijk te zijn is er geen ruk aan om te kijken met maar 1 stream ..
quote:
op 02-15-2000 om 12:41 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Ik kan niet eens op www.debusopzes.nl komen want dan loopt mijn computer steeds vast..
![]()
probeer eens www.debusop6.nl
dat lukt wel
Dom geouwehoer over allerlei vieze mix-drankjes. En een ellelang verhaal van Esmee over bloody mary's en dat ze het in nederland niet hebben.
01:00u.
Willeke vertelt een verhaal waar ik geen touw aan vast kan knopen.
01:03u.
Jop hoeft maar naar Sjekkie, Esmee en Aziz te kijken en dan weet hij het al..????ik versta er geen zak van, van die gozer
01:05u.
Nu zitten ze met zijn zessen te roddelen over andere deelnemers aan de voorrondes en het survivalweekend.
Ze blijven door roddelen en namen noemen, het zou nu dus leuk zijn om een paar van die mensen de bus in te laten komen, wat een stelletje trutten. Als SBS en JdM lef hebben, dan zenden ze dit geroddel ook uit, dan wordt dit 6-tal tegelijk ff een stuk minder populair (indien mogelijk)
Het gesprek gaat nu al bijna een kwartier over ene Lennard uit de voorrondes en ze laten geen spaan van hem heel, ik hoop dat hij niet de livestreams volgt, want wordt die gozer rot neer gezet. Als ze in de Bus straks ook zo over elkaar gaan lullen, dan kan dit programma nog eens heel erg leuk worden
Esmee, Willeke en Antonette zitten nog ff na te lullen over het geroddel en dat Seki zijn mening zo opdrong en kwaad werd. Ik heb zo'n idee dat Seki de Bus maandag gaat verlaten als het aan deze drie ligt Ze vinden Seki te agressief en Esmee is zelfs enigszins bang voor hem.
/me gaat maffe
Het gaat nu over nomineren. Esmee zegt dat als je weinig in beeld wordt gebracht dat er dan ook niet op je gestemd wordt.
02:00u
De Mannen (seki, job, aziz) zijn weer terug
Aziz is weer weg. De rest zit 'de vlieger' van Andre Hazes te zingen.
02:05u
Het gaat alweer over hoe je over komt op TV en over wat er wordt uitgezonden
02:08u
Er worden weer diverse mensen van het survival weekend besproken.
* Aernout gaat nu pitten. Welterusten.
Ze doen een of andere emo test en Job zit zijn nageltjes te vijlen.
Waneer gaan ze eigenlijk naar de eemshaven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |