quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef RitseB het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1045778/
Trailer moet je zelf maar zoeken
Another Jack Black movie...quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef RitseB het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1045778/
Trailer moet je zelf maar zoeken
Slager klinkt wel heel erg dramatisch, wat was er nou aan de hand ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Tain het volgende:operatiedatum bekend, 29 oktober naar de slager
Wow, ein-de-lijk of wat??quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Tain het volgende:
operatiedatum bekend, 29 oktober naar de slager
In 2002 een volledige reconstructie gehad van mijn voorste kruisband in mijn linkerknie, nadat ik die in 2001 helemaal had afgescheurd. Vorig jaar februari misstap gemaakt op de trap (quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Slager klinkt wel heel erg dramatisch, wat was er nou aan de hand ?
Sterkte, blij dat ik niks aan mijn lichaam hebquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
In 2002 een volledige reconstructie gehad van mijn voorste kruisband in mijn linkerknie, nadat ik die in 2001 helemaal had afgescheurd. Vorig jaar februari misstap gemaakt op de trap () en sindsdien weer vocht in mijn knie. Oktober kijkoperatie gehad en de kruisband zit er nog, maar doet niks meer dus ik krijg weer een voorste kruisband reconstructie....
Je weet de MSX niet te waarderen amice?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:47 schreef Edwinuss het volgende:
TS.
Als je een suggestie doet verwacht ik wel een trailer te zien en wie er in de film spelen.
Eventueel een linkje naar IMDB zou ook niet verkeerd doen.
met andere woorden:quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
In 2002 een volledige reconstructie gehad van mijn voorste kruisband in mijn linkerknie, nadat ik die in 2001 helemaal had afgescheurd. Vorig jaar februari misstap gemaakt op de trap () en sindsdien weer vocht in mijn knie. Oktober kijkoperatie gehad en de kruisband zit er nog, maar doet niks meer dus ik krijg weer een voorste kruisband reconstructie....
Weet je dat zeker? Ik zag je laatst met een deur staan en twijfel daar een beetje aanquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Sterkte, blij dat ik niks aan mijn lichaam heb
Ik mag om 18:00 bij me andere werkgever meldenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de rest van de week vakantie
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
met andere woorden:
knie opensnijen, spuugie erop, pleister, klaar
Kusje van poit werkt vast ook welquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
met andere woorden:
knie opensnijen, spuugie erop, pleister, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |