quote:PAPENDRECHT - Bewoners van de Talingstraat in Papendrecht worden gek van hun nieuwe buren. Eerst maken ze ruzie, waarna ze het met luidruchtige seks weer goedmaken. Veel mensen doen 's nachts inmiddels geen oog meer dicht.
Op een burenpagina is te lezen hoe de Zuid-Hollandse buurt tot wanhoop wordt gedreven.
"Het is een schande", zegt een Papendrechtse. "Er wonen hier allemaal vriendelijke mensen maar de rust wordt nu verstoord door mensen die graag ruzie maken en daarna willen gillen in bed. Dat kan toch niet. Er zijn zelfs mensen die er niet van kunnen slapen".
Een 'teleurgestelde' bewoner schrijft: "Er werd al lang over gesproken maar ik heb het nu zelf ook waargenomen. Het is inderdaad niet normaal. Er lopen ook nog kleine kinderen in onze straat".
Een bewoonster zou inmiddels de woningbouw hebben gebeld die daarop buurtbemiddeling inschakelde. "Maar de mensen reageerden daar laconiek op en ontkende luidruchtige seks te hebben", weet iemand.
Mensen staan tegenwoordig veel te snel op hun achterste poten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:47 schreef karr-1 het volgende:
Tsja dat je seks hebt prima, maar moet je daar de hele buurt mee lastig vallen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Vanmorgen belde 538 de halve buurt af.
http://www.radio538.nl/we(...)ntid=106201/pagenr=1quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Briljant inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Ik ken Papendrecht niet, maar het klinkt wel als een bejaardendorp vol met christelijke bejaarden die niet eens weten wat sex is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Briljant inderdaadZo te horen wonen er ook alleen maar bejaarden, dus het zal allemaal wel weer meevallen.
Die eerste ouwe was wel grappig .. lul van een ventquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Of juist niet, die zijn toch meestal enigszins slechthorend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Briljant inderdaadZo te horen wonen er ook alleen maar bejaarden, dus het zal allemaal wel weer meevallen.
Super vrouwtje hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die eerste ouwe was wel grappig .. lul van een vent
Weet niet of het nu nog steeds is, maar in de tijd dat wij in Papendrecht woonden(ruim 14 jaar geleden) woonden daar volgens mij wel redelijk wat ouderen... Volgens mij zijn daar in die wijk ook redelijk wat van die aanleunwoningen(of hoe dat ook mag hetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken Papendrecht niet, maar het klinkt wel als een bejaardendorp vol met christelijke bejaarden die niet eens weten wat sex is.
Daar is er nu dan 1 in een aanduwwoning veranderd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:21 schreef MMUFC het volgende:
Volgens mij zijn daar in die wijk ook redelijk wat van die aanleunwoningen(of hoe dat ook mag heten)..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is er nu dan 1 in een aanduwwoning veranderd.
Dat en of het ook echt schreeuwen en gillen is of alleen de "normale" geluiden die bij sex horen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou wel eens willen weten tot 'hoe ver' het nog te horen mag zijn?
Dat er dan een legertje ambtenaren onder je raam komen te staan met een dB meter en het boekje 'Gangbare seksgeluiden in Papendrecht' Revisie 2 uit 1983.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat en of het ook echt schreeuwen en gillen is of alleen de "normale" geluiden die bij sex horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |