quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef Kanariegeel het volgende:
Terechte klacht, heb ook Digitenne, maar ik wil Match of the Day kunnen kijken
Ik heb geen kabelaansluiting op m'n kamer, dus Digitenne is de enige optie...quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Klonk het volgende:
is je straf voor het feit dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Op veronicaquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef Yozzz het volgende:
Top Gear valt nog te zien op Den Belg en VeronicaNu kan ik nooit meer Jonty zien
Student / Studentenhuiscombinatie. De huisbaas heeft een aantal maanden zijn rekening niet betaald zodat er geen Kabelaansluiting meer isquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Klonk het volgende:
is je straf voor het feit dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht!
Ook geen ZDF enzo meer.
Bekijk het positief: je krijgt kanaal 23 er voor terug.
Die is bijna net zo leuk als de films die je midden in de nacht soms op kanaal 25 kan zien.
Wéér zo'n kwaliteitsprogramma dat ik moet gaan missenquote:
dan is het wel zuur jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Student / Studentenhuiscombinatie. De huisbaas heeft een aantal maanden zijn rekening niet betaald zodat er geen Kabelaansluiting meer is
Ik ben altijd geobsedeerd door die gestoorde veilingmeestersquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Haha Cash in the Attic, ik dacht dat ik de enige was die daar naar keek.
BBC geeft geen nieuwe licenties meer uit aan nieuwe bedrijven. Hen die ze nog hebben - zoals de aloude kabelsystemen en satelliet - mogen ze nog gebruiken, maar de nieuwere televisieboeren zoals digitenne en TV middels de KPN lijn krijgen die licenties niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb sinds ik verhuisd ben het geweldige Digitenne, inclusief toffe spelletjes die je met de afstandsbediening kan doen. Duidelijke antiklacht. Mijn klacht is echter dat ik nu geen BBC1 en BBC2 meer heb, en het moet doen met BBC Prime.
Klacht: Ik kan geen bejaardenprogramma's als Homes under the Hammer en Cash in the Attic meer kijken
Of je gooit een schotel op het dak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Yozzz het volgende:
En met Kerst moet ik dan naar The Sounds of Music en Home Alone kijken, in plaats van de reclameloze kwaliteitsfilms van de BBCIk denk dat ik maar ga verhuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |