quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef HeldenHart het volgende:
Ook gaat dat soms gepaart met een enorme stekende pin precies in het midden van mijn borstkas (dus niet op mijn rug of op mijn borst maar precies ertussen in) waarbij ik dus mijn rug haast niet kan bewegen zonder dat ik bang ben dat er wat 'knapt'.
Ehm, inderdaad.quote:Ik wou eigenlijk vragen of het de moeite waard was om ermee naar de dokter te gaan maar als ik dit zo terug lees denk ik dat die vraag een beetje overbodig is![]()
hehequote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef error_404 het volgende:
Vraag het aan de dokter...
ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
klinkt als bronchitus of astma, ik heb zelf astma en heb wel eens dezelfde klachten als jij. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was voor een longfunctie.
Nee. je hebt ook chronische bronchitis. Ook acute overigens, maar he, go see the doctor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
ga ik ook zeker doen![]()
maarruh bronchitis is toch maar een tijdelijk iets?
+1quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
klinkt als bronchitus of astma, ik heb zelf astma en heb wel eens dezelfde klachten als jij. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was voor een longfunctie.
nope het gaat af en aan, tenminste bij mij, ik heb er met bepaalde omstandigheden meer last van (bijv het weer, regen en mist e.d.). Het kan ook een poosje verminderen en dan weer in alle hevigheid terugkomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
ga ik ook zeker doen![]()
maarruh bronchitis is toch maar een tijdelijk iets?
ik heb hier al zeker wel 2 jaar in meer of mindere mate last van.
ok. en moet je er ook iets voor slikken ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nope het gaat af en aan, tenminste bij mij, ik heb er met bepaalde omstandigheden meer last van (bijv het weer, regen en mist e.d.). Het kan ook een poosje verminderen en dan weer in alle hevigheid terugkomen.
Even inhaken, heb zelf dan (inspannings)astma en wat allergieën die benouwdheid, gepiep en tranende ogen veroorzaken en heb hiervoor 2 verschillende pillen (eentje astma, eentje allergieën) en 2 verschillende pufjes waarvan er eentje standaard moet worden ingenomen en de ander wanneer je er last van krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
ok. en moet je er ook iets voor slikken ofzo?
en helpt het ook een beetje dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Even inhaken, heb zelf dan (inspannings)astma en wat allergieën die benouwdheid, gepiep en tranende ogen veroorzaken en heb hiervoor 2 verschillende pillen (eentje astma, eentje allergieën) en 2 verschillende pufjes waarvan er eentje standaard moet worden ingenomen en de ander wanneer je er last van krijgt.
ik heb net kuur prednison achter de rug, ik puf 2x met symbicort en 3x met ventolin p/d/.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Even inhaken, heb zelf dan (inspannings)astma en wat allergieën die benouwdheid, gepiep en tranende ogen veroorzaken en heb hiervoor 2 verschillende pillen (eentje astma, eentje allergieën) en 2 verschillende pufjes waarvan er eentje standaard moet worden ingenomen en de ander wanneer je er last van krijgt.
Anders zou ik de moeite niet nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
en helpt het ook een beetje dan?
Oeh, klinkt niet makkelijk, sterkte ermeequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Anders zou ik de moeite niet nemen.
Nouja ik heb ook iets in de groep chronische vermoeidheid wat búiten de astma valt, dus wat dat betreft kan ik met de medicatie lang niet alles wat ik hiervoor ook kon.
Moet wel zeggen dat het verlichtend werkt, zonder die ongein gaat het dus nóg minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |