trashman out
quote:Hear hear!
Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef Berserker het volgende:
Pedofiel, alla. Maar mensen die zo schrijven, dat kan echt niet door de beugel! Laat die arme meid iemand anders vinden die na 28 jaar normaal kan tikken.
-Offtopic- deze gaat naar Relaties & Psychologie
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef Berserker het volgende:
Pedofiel, alla. Maar mensen die zo schrijven, dat kan echt niet door de beugel! Laat die arme meid iemand anders vinden die na 28 jaar normaal kan tikken.
quote:In ieder geval sterkte!
Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Trashman het volgende:Hi,
Ik heb een probleem. Momenteel ben ik verliefd op iemand van veertien. Geen probleem zou je denken maar het geval is dat ik achtentwintig ben.
Nu begrijp ik dat jullie meteen denken dat ik pedofiel ben maar wat is dat precies? Ik ben drie keer naar Six Flags Holland met haar geweest en verder heb ik haar nog niet aangeraakt of gezoend.
Ik ben verliefd geworden op een 14 jarige en hoe vervelend het grote leeftijdsverschil ook is ik kan haar natuurlijk niet verkering vragen.
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dit moet oplossen? Moet ik haar vergeten? Hoe kan ik haar vergeten? Ik ben nu nogal hopeloos het is zelfs zo dat ik nu teveel drink ook al weet ik dat het niet goed voor me is. Maar anders kan ik straks al helemaal niet slapen.
Ik hou echt veel van haar en ja het is pedo-achtig maar ik doe haar niks zo slim ben ik ook weer. Gevoelens kun je gewoon niet tegenhouden.
Ik heb al met mensen van het RIAGG gepraat maar dat helpt niet. Het lijken wel amateurs daar. dus daarom probeer ik het via deze manier.
Alsjeblieft, help mij. Je moet niet denken dat ik zo hopeloos ben dat ik zelfmoord wil plegen want dat doe ik niet, alhoewel ik het wel even overwogen heb. Maar dat is ook niet de oplossing.
Alvast bedankt,
Trashman.
[Dit bericht is gewijzigd door Imi op 21-04-2002 23:28]
maarre denk niet dat het slim is om achter haar aan te gaan (niet dat 2x zo oud verkeerd is, maar in dit geval is zij echt TE jong voor jou). Ga eens met meiden uit van je eigen leeftijd ofzo of zorg gewoon dat je haar niet meer ziet.
quote:waarom quote je hem helemaal
Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef Imi het volgende:[..]
In ieder geval sterkte!
maar eeh 14 en 28 dan kan echt niet he. Goed van je dat je haar wilt vergeten. Kan je daar niet bij helpen, kijk is naar andere vrouwen (van je eigen leeftijd)
aan de wijze dat je typt BeN jE wEl EcHt EeN kUtJe en snap ik wel dat je op zon meisje valt
quote:Omdat Imi moeite heeft gedaan om het in het Nederlands te vertalen?
Op zondag 21 april 2002 23:44 schreef Flaman_Creationz het volgende:waarom quote je hem helemaal
PS verkering vragen moet je niet via MSN of SMS doen. Succes.
quote:idd..
Op zondag 21 april 2002 23:26 schreef Barb het volgende:
Niet meer naar SFH gaan met haar en alle contact verbreken en je meteen concentreren op meiden van je eigen leeftijd. Geef jezelf een schop onder je kont en stop met drinken als je moet werken de volgende dag. Grow up and be a man.
Wat vinden haar ouders d'r eigenlijk van??
Of weten die het niet?
Zon kind kan natuurlijk wel volwassen trekjes hebben maar kom op zeg 14 jaar!!1 Dat kind is net een jaar ongesteld. Je gaat mij niet vertellen dat een meisjes van die leeftijd iets te bieden heeft voor een al lang volwassen VENT (die haar vader kan zijn)
Hoelang kennen jullie elkaar al? En hoe goed? Want iemand aardig en lief vinden is natuurlijk niet eeh liefde of zo.
Puur sexueel iets weer DENK ik.. Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten wat ze willen ![]()
imo zit er een kronkel in je hoofd als je op dat soort lefetijd meisjes valt. Ik kan het ergens wel begrijpen hoor, maar ik vind niet dat je daar verder in moet gaan. Normen en waarden en zo
quote:dat is echt heel erg oppervlakkig
Op zondag 21 april 2002 23:48 schreef Herald het volgende:
Age is nothing but a number,
Ik kan begrijpen dat iemand die veel jonger is dan jou, jezelf veel meer zelfvertrouwen geeft, omdat zij misschien op haar leeftijd, een heel simpel gedachten patroon heeft.
Eentje die jou niet onzeker maakt, en die jij misschien heel goed begrijpt.
Maar eigenlijk zou je als een 28 jarige heel goed moeten begrijpen hoeveel invloed je op zo'n jonge geest kan hebben, dat uiteindelijk op de lange termijn een onevenwichtige relatie zal kunnen worden.
Als het klopt dat je nogal onzeker van aard bent, dan zou ik je niet aanraden om iets met een meisje van 14 te beginnen. Maar sommige dingen gebeuren nou eenmaal, en je bent zelf degen die die keus maakt. Maar het moet niet zo zijn dat je iemand leven kapot maakt om in je eigen behoeftes te voorzien.
Als het zo is dat een groot deel van je leven ellendig is geweest, ook dan zou ik het afraden, dan ben je bezig je ellende aan iemand op te zadelen die nog erg weinig meegemaakt heeft, en snel voor problemen zal vallen.
En als je een emotioneel persoon bent, dan zal je ook niet goed in staat zijn jezelf onder controle te hebben. Wat moet je dan met een meisje van 14.
Jonge meisje zijn vaak heel begripvol, en willen graag klaar staan voor iemand die problemen hebben. Niet beseffend dat ze als ze niet in staat zijn er afstand van te nemen zelf in nog veel meer ellende komen.
Jonge meiden zijn psychisch heel beinvloedbaar. Een jong leven verpesten is niet zo moeilijk.
Ik ken je niet, dus ik weet ook totaal niet wat er van toepassing voor je is.
Jij kan alleen zelf weten wat je beweegreden is waarom je voor een 14 jarige wilt kiezen. En dat hangt natuurlijk af van wat je allemaal hebt meegmaakt.
Ikzelf zeg ook leeftijd is niet altijd belangrijk.
Maar wel: kijk eens naar het eindplaatje, hoe ga je jezelf zien in het eindplaatje met haar.
En ga met 28 jaar ervaring na of het realistisch is dat dat eindplaatje zo ook gaat worden.
Experimenteren met het leven, daar ben je niet te laat voor, maar om dat te gaan doen met iemand van 14 is...
Het is net alsof jij je jeugd zo lang mogelijk hebt lopen uitrekken, om die van een ander kort te maken.
Ook ken ik het meisje van 14 niet. Maar ze komt bij lange na nog niet in de buurt van 18, Dus ze zal zich voorlopig niet kunnen beroepen dat ze vowassen genoeg is om keuze te maken voor jou te kiezen zonder dat dat ingrijpende gevolgen heeft voor haar leven.
Of deze positief zijn; alle gebeurtenissen in het leven hebben een positieve kant, hoe negatief het ook is..
Je zou als 28 jarige beter moeten weten, gevoelens houden je soms ook voor de gek.
Veroorzaakt door je verleden kunnen ze je de raarste richtingen in duwen. Behalve als je ze bewust maakt. Met alle gevolgen van dien..
[Dit bericht is gewijzigd door XTHinkz op 22-04-2002 02:57]
quote:En jij bent 28??
Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Trashman het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een 14 jarigen damn shit happens en zelf weet dat ik haar niet kan vragen om verkeering of wat dan ook.
quote:On my way....
Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef timmit het volgende:
Het zal toch nooit iets kunnen worden simpelweg om je 2 keer zo oud bent
Dus ga lekker stappen in een kroeg waar je minimaal 21 moet zijn dan voorkom je dit soort shit (crazy piano's in scheviningen misschien........... genoeg leuke dames).
voor mijn gevoel kon ik haar niet vragen om dat in mijn ogen het leeftijds verschil te groot was. Heb het dus ook niet gedaan maar zag haar wel elke dag!
Hoe kon ik haar dan proberen te vergeten? Dat was nogal moeilijk aangezien ik met haar samen werkte!
Je weet waarschijnlijk wel dat een onbereikbare liefde heel veel pijn kan doen en dat het nogal lastig is om hier van af te komen!
Ik moest en zou haar vergeten want het beinvloede mijn leven te erg! Ik kon aan haar natuurlijk niet vragen of zij ffuh uit mijn omgeving wilde verdwijnen want zoiets vraag je niet! Dus!!!...gezien mijn gevoelens voor haar niet overgingen heb ik het maar anders om gedaan! Ik heb mijn baan opgegeven en heb voor mezelf dus een situatie gecreëerd waarin zij dus niet voor kwam!
Dit was voor mij de enige oplossing en ik moet je zeggen...het heeft geholpen! Het duurde wel even voor mijn gevoelens voor haar over waren maar uiteindelijk omdat ik niet meet met haar prachtige aanwezigheid geconfronteerd werd, nam het langzamerhand, beetje bij beetje af!
Ik ben me er van bewust dat er voor weg lopen een wel heel makkelijke oplossing is... maar waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan!
Ik hoop dat jij er ook een oplossing voor vind!
Cya!!!...
quote:Hij schrijft niets over haar
Op zondag 21 april 2002 23:48 schreef Herald het volgende:
Naar wat je beschrijft over haar klinkt ze heel volwassen dus dat zit wel snor, andere mensen zijn gewoon jaloers.
quote:Ja, nogal, je had hem in het verleden* moeten horen
Op maandag 22 april 2002 07:55 schreef Dave het volgende:[..]
Hij schrijft niets over haar
Of neem ik je weer te serieus...
edit:
* in andere leeftijdsverschil relatie topics..
Ik heb zo'n soortgelijke situatie meegemaakt bij een vriend van me. Zij was 15 en hij 30. Haar ouders hebben heel veel tegenwerking geleverd zodat hij er bijna onderdoorging. Weliswaar zijn ze tot vandaag nog samen, maar hebben doorgaans veel problemen door hun leeftijdsverschil. Zij kan niet mee naar sommige uitstapjes, omdat het 21 en ouder is bvb. En hij is nu net niet het type voor een "kinderdisco". Zeker je bent zo oud als je je voelt. Maar geloof me, op dat moment voel je je stikoud !
Sterkte
Probeer andere leuke dames te ontmoeten, en nog meer van dat gebruikelijke advies.
succes in ieder geval.
Ik heb gevoelens voor jou, die ik eigenlijk niet zou moeten hebben voor een meisje van 14. Ik ben 2 keer zo oud als jou. Mijn verstand zegt dit kan echt niet, maar mijn gevoelens kan ik niet veranderen.
Het doet mij heel veel pijn om jou iedere keer te zien. Ik zit al een tijd met deze gevoelens en ik dacht dit gaat wel over als ik er met jou over praat/email. Maar dat werkte niet echt, het is alleen nog moeilijker geworden.
Ik kan er niet van slapen, eten, ik kom er niet over heen zolang ik jou blijf zien. Ik heb besloten om je voorlopig niet meer te willen zien.
Dat is voor mij beter.
en wat denk je twee dagen later zit ze op msn
![]()
Trasman out
[Dit bericht is gewijzigd door Trashman op 22-04-2002 19:30]
quote:nou dan zie je haar toch niet
Op maandag 22 april 2002 19:16 schreef Trashman het volgende:
![]()
if i go dead i hope to go to heaven.. want hell heb ik al gezien
trashman out
[Dit bericht is gewijzigd door Trashman op 22-04-2002 21:28]
quote:Leuk dat je haar geschreven hebt, maar wat moet ze er nu mee?
Op maandag 22 april 2002 19:16 schreef Trashman het volgende:
Ik heb haar dit geschreven:Ik heb gevoelens voor jou, die ik eigenlijk niet zou moeten hebben voor een meisje van 14. Ik ben 2 keer zo oud als jou. Mijn verstand zegt dit kan echt niet, maar mijn gevoelens kan ik niet veranderen.
Het doet mij heel veel pijn om jou iedere keer te zien. Ik zit al een tijd met deze gevoelens en ik dacht dit gaat wel over als ik er met jou over praat/email. Maar dat werkte niet echt, het is alleen nog moeilijker geworden.
Ik kan er niet van slapen, eten, ik kom er niet over heen zolang ik jou blijf zien. Ik heb besloten om je voorlopig niet meer te willen zien.
Dat is voor mij beter.
![]()
Trasman out
Je hebt je gevoelens nu kenbaar gemaakt waar ze niks mee kann, want in plaats dat je de vragen die je bij haar hebt opgeroepen beantwoord, ga je haar lopen negeren.
Ik zeg niet dat je het niet had moeten doen, maar dat je het beter niet had kunnen doen.
Hoe het ook zij, stel ze zou je leuk vinden, ze is nog veertien, dat betekent nog minstens drie jaar ellende meemaken van haar omgeving voordat ze zich los kan trekken en beroepen op haar vowassenheid en eigen keuzes.
Wat je hebt gedaan is helemaal geen eind gemaakt tussen jullie. Maar stiekem een begin voor haar.
Wat Red-Ace heeft gedaan, dat was pas dapper.
Maar juist bij zijn situatie vind ik eigenlijk dat het niet had gehoeven.
Sorry dat ik zo vooruit loop.
Maar de meest waardeloze opmerking die ik gehoord heb bij sex met minderjarigen is dat zo'n kind zich zelf aanbied en het te verleidelijk was.
Er zijn teveel beperkingen in ons maatschappij voor een relatie met minderjarigen.
En die zal je haar opschepen zodra je eraan begint.
Je hebt al contact gezocht, dan kan ik je alleen maar suc6 wensen. En haar ook..
Speel niet met jezelf, zoek afleiding en maak wat plezier. Dan is het wat makkelijker om afstand te nemen.
quote:hij zal nu van het zelfvertrouwen barsten
Op dinsdag 23 april 2002 15:01 schreef Tension het volgende:
Je klinkt in ieder geval als een behoorlijk irritant figuur..."Om verkering vragen" 28 jaar en vragen "wil je met me verkering?" wat ben jij voor figuur man?? der scheelt iets aan dat verzeker ik je.....
14 jaar verschil!!!!
Als jullie nou alletwee 50+ waren okee, maar dit: nee!
Nee je zal toch echt iemand van je eigen leeftijd moeten zoeken! In alle gevallen zijn de verschillen te groot tussen jou en dat meisje! Zowel lichamelijk als geestelijk etc etc. En btw ik denk niet dat het meisje uberhaupt zou willen met iemand van 28!
Ik vind zelf een meisje leuk die 6 jaar jonger is dan mij (ik ben net 22 en zei 16) en daarbij heb ik al zoiets van is het verschil niet net iets te groot voor haar leeftijd??
maar goed iedereen zegt dat kan wel. Maar een groter verschil dan 5/6 jaar zou ik niet eens willen!!!
Iig jij zou wel iemand kunnen hebben van minimaal 21/22 dan is het nog wel in proporties denk ik zo... Maar niet jonger!
quote:Ok wat moet ik dan doen.. en ps ken hun al langer dan vandaag ken ze al lang... je bent in eens verliefd op een 14 jarigen .. maar weet ook dat ik niks kan doen en mag doen zo slim ben ik ook wel.. wil geen comentaar hebben of wat dan ook maar iets zodat ik haar kan vergeten ...
Op dinsdag 23 april 2002 11:59 schreef XTHinkz het volgende:[..]
Leuk dat je haar geschreven hebt, maar wat moet ze er nu mee?
Wat je nu dus gedaan hebt, is een geestlijk lijntje leggen bij haar.
Ze zal dus constant aan je moeten denken en met vragen zitten.
En de grootste vraag is eigenlijk: wat wil je? contact zoeken om te zeggen dat je geen contact wil?Je hebt je gevoelens nu kenbaar gemaakt waar ze niks mee kann, want in plaats dat je de vragen die je bij haar hebt opgeroepen beantwoord, ga je haar lopen negeren.
Ik zeg niet dat je het niet had moeten doen, maar dat je het beter niet had kunnen doen.Hoe het ook zij, stel ze zou je leuk vinden, ze is nog veertien, dat betekent nog minstens drie jaar ellende meemaken van haar omgeving voordat ze zich los kan trekken en beroepen op haar vowassenheid en eigen keuzes.
Wat je hebt gedaan is helemaal geen eind gemaakt tussen jullie. Maar stiekem een begin voor haar.
Wat Red-Ace heeft gedaan, dat was pas dapper.
Maar juist bij zijn situatie vind ik eigenlijk dat het niet had gehoeven.Sorry dat ik zo vooruit loop.
Maar de meest waardeloze opmerking die ik gehoord heb bij sex met minderjarigen is dat zo'n kind zich zelf aanbied en het te verleidelijk was.
Er zijn teveel beperkingen in ons maatschappij voor een relatie met minderjarigen.En die zal je haar opschepen zodra je eraan begint.
Je hebt al contact gezocht, dan kan ik je alleen maar suc6 wensen. En haar ook..
Speel niet met jezelf, zoek afleiding en maak wat plezier. Dan is het wat makkelijker om afstand te nemen.
trashman out...
quote:Ik zou in je sitiuatie rond hangen waar veel mensen zijn en het gezellig kan zijn.
Op dinsdag 23 april 2002 19:40 schreef Trashman het volgende:[..]
Ok wat moet ik dan doen.. en ps ken hun al langer dan vandaag ken ze al lang... je bent in eens verliefd op een 14 jarigen .. maar weet ook dat ik niks kan doen en mag doen zo slim ben ik ook wel.. wil geen comentaar hebben of wat dan ook maar iets zodat ik haar kan vergeten ...
trashman out...
Als je niks gaat lopen doen en eenzaam alleen gaat lopen voelen thuis wordt je gek, en ga je verlangen naar contact. Ga je steeds op haar lopen focussen, en zal je jezelf alleen maar kwellen.
Dus ga iets leuks doen, ga eens uit of iets dergelijks, stap eens die ene kroeg binnen, drink een biertje en ga even later weer een andere zoeken als het je niet bevalt. Als je dat gewoonlijk nooit doet, doe het dan juist.
Want als je iets geks doet, dan kun je er extra van genieten.
En voor je het weet is het zo voorbij, en besef je dat je leven nog maar net begint..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |