abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2002 @ 23:04:28 #1
26766 Trashman
The best there is GOLIATH
pi_3913947
Ok dit is the props me love somebody of 14.. big deal you think.. but he ik ben 28.
dat is nog al wat ... zal je meteen denken wat is die trashman een pedo.
Wat is een pedo??? ik ben al 3 keer met haar naar sfh geweest. (sfh = six flags holland)
en nee heb haar niet aan geraakt of gezoend.
Ik ben verliefd geworden op een 14 jarigen damn shit happens en zelf weet dat ik haar niet kan vragen om verkeering of wat dan ook.
kan iemand mij vertellen hoe ik haar kan vergeten. want zelf lukt het mij niet.
ik ben nu hopeloos really ik drink nu teveel en ja weet is niet goed maar anders kom ik niet in slaap en moet smorgens werken
Ik hou veel van haar en ja is pedo achtig i now maar ik doe haar niks zo slim ben ik ook weer. maar ja gevoelens doe je niks aan heb er zelf goed overna lopen denken en ja gevoelens voor iemand ja is niet wat je zelf in de hand heb.
ik heb al met mensen van het riag gepraat maar dat helpt niet amateurs daar. dus probeer ik het via deze manier.
Please somebody help me wil haar vergeten.
En nee zelfmoord doe ik niet dat hoef je niet te schrijven. hoeveel ik er wel aan gedacht had maar no props kan ik niet ...
dus iemand zeg eens iets goeds waar ik wat aan heb zo dat ik haar kan vergeten...
alvast thnx als je wat goeds heb

trashman out

Hi! I'm a signature virus!! Copy me into your signature to help me spread!
pi_3913962
[ offtopic ]

waarom schrijf jij zo irritant

[/ offtopic ]

pi_3913984
Pedofiel, alla. Maar mensen die zo schrijven, dat kan echt niet door de beugel! Laat die arme meid iemand anders vinden die na 28 jaar normaal kan tikken.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3914009
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef Berserker het volgende:
Pedofiel, alla. Maar mensen die zo schrijven, dat kan echt niet door de beugel! Laat die arme meid iemand anders vinden die na 28 jaar normaal kan tikken.
Hear hear!
En dan nog..posten in t verkeerde forum? Dat kan echt niet hoor...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Jubileum moderator zondag 21 april 2002 @ 23:11:37 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3914026
Vergeet niet dat de mensen hier meer amateurs zijn dan het Riagg in dit geval.

-Offtopic- deze gaat naar Relaties & Psychologie

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_3914052
vaag verhaal
pi_3914059
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef Berserker het volgende:
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_3914104
Stop er mee voor haar, is dat niet genoeg reden!!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_3914148
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Trashman het volgende:

Hi,

Ik heb een probleem. Momenteel ben ik verliefd op iemand van veertien. Geen probleem zou je denken maar het geval is dat ik achtentwintig ben.

Nu begrijp ik dat jullie meteen denken dat ik pedofiel ben maar wat is dat precies? Ik ben drie keer naar Six Flags Holland met haar geweest en verder heb ik haar nog niet aangeraakt of gezoend.

Ik ben verliefd geworden op een 14 jarige en hoe vervelend het grote leeftijdsverschil ook is ik kan haar natuurlijk niet verkering vragen.

Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dit moet oplossen? Moet ik haar vergeten? Hoe kan ik haar vergeten? Ik ben nu nogal hopeloos het is zelfs zo dat ik nu teveel drink ook al weet ik dat het niet goed voor me is. Maar anders kan ik straks al helemaal niet slapen.

Ik hou echt veel van haar en ja het is pedo-achtig maar ik doe haar niks zo slim ben ik ook weer. Gevoelens kun je gewoon niet tegenhouden.

Ik heb al met mensen van het RIAGG gepraat maar dat helpt niet. Het lijken wel amateurs daar. dus daarom probeer ik het via deze manier.

Alsjeblieft, help mij. Je moet niet denken dat ik zo hopeloos ben dat ik zelfmoord wil plegen want dat doe ik niet, alhoewel ik het wel even overwogen heb. Maar dat is ook niet de oplossing.

Alvast bedankt,

Trashman.

In ieder geval sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door Imi op 21-04-2002 23:28]

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  zondag 21 april 2002 @ 23:21:37 #10
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_3914153
Het zal toch nooit iets kunnen worden simpelweg om je 2 keer zo oud bent
Dus ga lekker stappen in een kroeg waar je minimaal 21 moet zijn dan voorkom je dit soort shit (crazy piano's in scheviningen misschien........... genoeg leuke dames).
Alles wat ik doe is toch wel leuk
  zondag 21 april 2002 @ 23:21:39 #11
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3914154
Stop drinking and grow up.
I don't even know what I'm doing here.
pi_3914195
hmm heb het gevoel dat je dronken bent nu no offence

maarre denk niet dat het slim is om achter haar aan te gaan (niet dat 2x zo oud verkeerd is, maar in dit geval is zij echt TE jong voor jou). Ga eens met meiden uit van je eigen leeftijd ofzo of zorg gewoon dat je haar niet meer ziet.

Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zondag 21 april 2002 @ 23:26:56 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3914225
Niet meer naar SFH gaan met haar en alle contact verbreken en je meteen concentreren op meiden van je eigen leeftijd. Geef jezelf een schop onder je kont en stop met drinken als je moet werken de volgende dag. Grow up and be a man.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3914450
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef Imi het volgende:

[..]

In ieder geval sterkte!

waarom quote je hem helemaal

maar eeh 14 en 28 dan kan echt niet he. Goed van je dat je haar wilt vergeten. Kan je daar niet bij helpen, kijk is naar andere vrouwen (van je eigen leeftijd)

aan de wijze dat je typt BeN jE wEl EcHt EeN kUtJe en snap ik wel dat je op zon meisje valt

oud
pi_3914462
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:44 schreef Flaman_Creationz het volgende:

waarom quote je hem helemaal

Omdat Imi moeite heeft gedaan om het in het Nederlands te vertalen?
  zondag 21 april 2002 @ 23:48:11 #16
3767 Herald
Come get some
pi_3914502
niet luisteren naar deze negatieve mensen! Age is nothing but a number, dus gewoon er voor gaan! Naar wat je beschrijft over haar klinkt ze heel volwassen dus dat zit wel snor, andere mensen zijn gewoon jaloers.

PS verkering vragen moet je niet via MSN of SMS doen. Succes.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3914517
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:26 schreef Barb het volgende:
Niet meer naar SFH gaan met haar en alle contact verbreken en je meteen concentreren op meiden van je eigen leeftijd. Geef jezelf een schop onder je kont en stop met drinken als je moet werken de volgende dag. Grow up and be a man.
idd..

Wat vinden haar ouders d'r eigenlijk van??

Of weten die het niet?

pi_3915018
Nou ik vind 28 - 14 toch wel te ver gaan hoor

Zon kind kan natuurlijk wel volwassen trekjes hebben maar kom op zeg 14 jaar!!1 Dat kind is net een jaar ongesteld. Je gaat mij niet vertellen dat een meisjes van die leeftijd iets te bieden heeft voor een al lang volwassen VENT (die haar vader kan zijn)

Hoelang kennen jullie elkaar al? En hoe goed? Want iemand aardig en lief vinden is natuurlijk niet eeh liefde of zo.

Puur sexueel iets weer DENK ik.. Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten wat ze willen

imo zit er een kronkel in je hoofd als je op dat soort lefetijd meisjes valt. Ik kan het ergens wel begrijpen hoor, maar ik vind niet dat je daar verder in moet gaan. Normen en waarden en zo

quote:
Op zondag 21 april 2002 23:48 schreef Herald het volgende:
Age is nothing but a number,
dat is echt heel erg oppervlakkig Je moet natuurlijk ook elk geval apart nemen.
oud
pi_3915791
Dat je verteld dat je 28 bent en op een meisje van 14 valt, geeft me het idee dat je een groot deel van je jeugd hebt gemist, voornamelijk door onzekerheid en eenzaamheid en omstandigheden.

Ik kan begrijpen dat iemand die veel jonger is dan jou, jezelf veel meer zelfvertrouwen geeft, omdat zij misschien op haar leeftijd, een heel simpel gedachten patroon heeft.
Eentje die jou niet onzeker maakt, en die jij misschien heel goed begrijpt.

Maar eigenlijk zou je als een 28 jarige heel goed moeten begrijpen hoeveel invloed je op zo'n jonge geest kan hebben, dat uiteindelijk op de lange termijn een onevenwichtige relatie zal kunnen worden.

Als het klopt dat je nogal onzeker van aard bent, dan zou ik je niet aanraden om iets met een meisje van 14 te beginnen. Maar sommige dingen gebeuren nou eenmaal, en je bent zelf degen die die keus maakt. Maar het moet niet zo zijn dat je iemand leven kapot maakt om in je eigen behoeftes te voorzien.

Als het zo is dat een groot deel van je leven ellendig is geweest, ook dan zou ik het afraden, dan ben je bezig je ellende aan iemand op te zadelen die nog erg weinig meegemaakt heeft, en snel voor problemen zal vallen.

En als je een emotioneel persoon bent, dan zal je ook niet goed in staat zijn jezelf onder controle te hebben. Wat moet je dan met een meisje van 14.

Jonge meisje zijn vaak heel begripvol, en willen graag klaar staan voor iemand die problemen hebben. Niet beseffend dat ze als ze niet in staat zijn er afstand van te nemen zelf in nog veel meer ellende komen.

Jonge meiden zijn psychisch heel beinvloedbaar. Een jong leven verpesten is niet zo moeilijk.

Ik ken je niet, dus ik weet ook totaal niet wat er van toepassing voor je is.
Jij kan alleen zelf weten wat je beweegreden is waarom je voor een 14 jarige wilt kiezen. En dat hangt natuurlijk af van wat je allemaal hebt meegmaakt.

Ikzelf zeg ook leeftijd is niet altijd belangrijk.
Maar wel: kijk eens naar het eindplaatje, hoe ga je jezelf zien in het eindplaatje met haar.
En ga met 28 jaar ervaring na of het realistisch is dat dat eindplaatje zo ook gaat worden.

Experimenteren met het leven, daar ben je niet te laat voor, maar om dat te gaan doen met iemand van 14 is...

Het is net alsof jij je jeugd zo lang mogelijk hebt lopen uitrekken, om die van een ander kort te maken.

Ook ken ik het meisje van 14 niet. Maar ze komt bij lange na nog niet in de buurt van 18, Dus ze zal zich voorlopig niet kunnen beroepen dat ze vowassen genoeg is om keuze te maken voor jou te kiezen zonder dat dat ingrijpende gevolgen heeft voor haar leven.

Of deze positief zijn; alle gebeurtenissen in het leven hebben een positieve kant, hoe negatief het ook is..

Je zou als 28 jarige beter moeten weten, gevoelens houden je soms ook voor de gek.
Veroorzaakt door je verleden kunnen ze je de raarste richtingen in duwen. Behalve als je ze bewust maakt. Met alle gevolgen van dien..

[Dit bericht is gewijzigd door XTHinkz op 22-04-2002 02:57]

maandag 22 april 2002 @ 02:56:42 #20
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_3915798
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Trashman het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een 14 jarigen damn shit happens en zelf weet dat ik haar niet kan vragen om verkeering of wat dan ook.
En jij bent 28??
Bladiebla...
pi_3915838
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef timmit het volgende:
Het zal toch nooit iets kunnen worden simpelweg om je 2 keer zo oud bent
Dus ga lekker stappen in een kroeg waar je minimaal 21 moet zijn dan voorkom je dit soort shit (crazy piano's in scheviningen misschien........... genoeg leuke dames).
On my way....
FTW!
  maandag 22 april 2002 @ 06:12:52 #22
21957 GayBoy
Hanky Code Right Pocket
pi_3915924
gewoon niet doen!
Never judge about Gay-sexuality without having this experiance please!
  maandag 22 april 2002 @ 06:18:45 #23
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3915928
Hoi hoi...
Ik weet niet goed hoe hier op te reageren maar kan je wel vertellen dat ik in een soortgelijke situatie heb gezeten! Meisje was 20, ik 33. Ok...ik weet... ze is niet minderjarig dan maar toch!

voor mijn gevoel kon ik haar niet vragen om dat in mijn ogen het leeftijds verschil te groot was. Heb het dus ook niet gedaan maar zag haar wel elke dag!

Hoe kon ik haar dan proberen te vergeten? Dat was nogal moeilijk aangezien ik met haar samen werkte!

Je weet waarschijnlijk wel dat een onbereikbare liefde heel veel pijn kan doen en dat het nogal lastig is om hier van af te komen!

Ik moest en zou haar vergeten want het beinvloede mijn leven te erg! Ik kon aan haar natuurlijk niet vragen of zij ffuh uit mijn omgeving wilde verdwijnen want zoiets vraag je niet! Dus!!!...gezien mijn gevoelens voor haar niet overgingen heb ik het maar anders om gedaan! Ik heb mijn baan opgegeven en heb voor mezelf dus een situatie gecreëerd waarin zij dus niet voor kwam!

Dit was voor mij de enige oplossing en ik moet je zeggen...het heeft geholpen! Het duurde wel even voor mijn gevoelens voor haar over waren maar uiteindelijk omdat ik niet meet met haar prachtige aanwezigheid geconfronteerd werd, nam het langzamerhand, beetje bij beetje af!

Ik ben me er van bewust dat er voor weg lopen een wel heel makkelijke oplossing is... maar waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan!

Ik hoop dat jij er ook een oplossing voor vind!

Cya!!!...

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3916053
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:48 schreef Herald het volgende:
Naar wat je beschrijft over haar klinkt ze heel volwassen dus dat zit wel snor, andere mensen zijn gewoon jaloers.
Hij schrijft niets over haar
Of neem ik je weer te serieus...
C’est Davie :o)
pi_3916073
quote:
Op maandag 22 april 2002 07:55 schreef Dave het volgende:

[..]

Hij schrijft niets over haar
Of neem ik je weer te serieus...

Ja, nogal, je had hem in het verleden* moeten horen

edit:
* in andere leeftijdsverschil relatie topics..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')