Speelt inderdaad een stuk lekkerder dan Fifa09 maar ik heb nu een aantal potjes gespeeld en ik zie toch weer als ik 1-0 achter staat dat bijna niks lukt en als ik 1-0 voorsta dat ik de meeste vloeiende aanvallen kan opzetten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vanaf kwart voor 1 tot 6 ?
fifa 10 demo is oke, heeft iemand nog meer het gevoel dat het super vlug gaat kwa gameplay?
quote:But it ultimately does little to detract from the core experience and its many successes. Need for Speed Shift gets the most important part of a racing game right and it does so with a flair that’s uncommon in a frequently po-faced genre, providing driving that’s genuinely thrilling. In one stroke it revitalises the flagging Need for Speed brand, and suggests that – with just a little more refinement – the series could establish itself as a true contender to Gran Turismo and Forza.
quote:7.5 Presentation
While the art design is good there's simply too much going on, and the loading times can test the patience.
9.5 Graphics
With DiRT 2, Forza 3 and GT5 we're running out of superlatives for racing game's visuals, but this deserves some of its own. In a word, stunning.
9.0 Sound
Engine notes are wonderfully guttural, and the voiceover's nicely understated - while the music is typical Need for Speed fare.
8.5 Gameplay
On track it's superb, with handling that offers a nicely exaggerated take on a sim model - but it's sometimes lost under the myriad scoring systems.
8.5 Lasting Appeal
The single players meaty, and the multiplayer is considered and well implemented, offering local leaderboards and 8 player races.
8.7
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
hoe is het anders dan al die andere muziek gamesquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:08 schreef emokid het volgende:
Godverdomme wat een legendarische game, The Beatles Rock Band is 10 keer beter dan ik heb kunnen wensen. Prachtig!!![]()
Dat is toch logisch? Als je de muziek leuker vindt, ga je er meer in op = leuker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe is het anders dan al die andere muziek games
alleen omdat je nu beatles muziek hebt is die 10keer beter ?![]()
In Duitsland heb je af en toe aanbiedingen voor de complete band in a box (zonder game) voor minder dan 60euro. Dus als je redelijk dicht bij de grens woont zou ik de duitse mediamarkt folders van die regio eens in de gaten houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef speknek het volgende:
Toch eindelijk maar Rock Band 2 gekocht. Bijzonder tof. Nu nog m'n vriendin overhalen dat we naast een gitaar toch ook een drumset ergens in ons huis kwijt moeten.
(en ergens vinden waar je er minder dan zestig euro voor betaald, wat een kutafzetters)
al die muziekgames zijn ook gewoon gay.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:17 schreef DJ_ het volgende:
sowieso vind ik al die muziek games maar ruk
Ja en je moeder is lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al die muziekgames zijn ook gewoon gay.
Je moet die shit ook niet alleen gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al die muziekgames zijn ook gewoon gay.
afgezien van het feit dat ik niet van de muziek in die spellen hou vind ik het hele concept ook maar een beetje uuuh, tja.. kinderachtig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig?
Ik vind muziekgames geweldig, vooral omdat ik van oldies / rock en metal hou en niet van dance. Dan is het heerlijk om Guitar Hero & Rock Band te spelen, vind ik
Omdat je met een plastic gitaar/drumstel rond aan het hengsten bent?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat ik niet van de muziek in die spellen hou vind ik het hele concept ook maar een beetje uuuh, tja.. kinderachtig.
nee meer het drukken op het juiste moment. totaal niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat je met een plastic gitaar/drumstel rond aan het hengsten bent?
Ik vind ze geweldig, nog nergens zoveel tijd mee verspeelt als met Rock Band
De gameplay zelf is een beetje simpel ja, dat klopt wel, maar het gaat er natuurlijk om dat je even kunt fantaseren dat je een rockster bent, ogen dichtdoen en je ziet de slipjes om je heen vliegen. Een beetje zoiets als Golfen in Wii Sports, in het echt ram ik ook de plaggen alle kanten op, maar gewoon door wat je vasthoudt en de beweging die je maakt, droom je even van Tiger Woods zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
nee meer het drukken op het juiste moment. totaal niet mijn ding.
ja je zou r es lelijk vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee man die vriendin van mij is echt lekker
ghehe, zoveel inlevingsvermogen heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef speknek het volgende:
[..]
De gameplay zelf is een beetje simpel ja, dat klopt wel, maar het gaat er natuurlijk om dat je even kunt fantaseren dat je een rockster bent, ogen dichtdoen en je ziet de slipjes om je heen vliegen. Een beetje zoiets als Golfen in Wii Sports, in het echt ram ik ook de plaggen alle kanten op, maar gewoon door wat je vasthoudt en de beweging die je maakt, droom je even van Tiger Woods zijn.
Nee neequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik beeld me dat trouwens ook niet in als ik speel
Ik zit zo met mijn tong half uit mijn bek alle knopje in te rammenquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zit zo met mijn tong half uit mijn bek alle knopje in te rammenDan heb ik geen tijd om te fantaseren
Xbox weer gemaakt zie ik?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi, alle riddles zijn opgelost.
Op naar de challenge mode!
Wordt een hoop gekanker vrees ik.![]()
Nog niet. De laatste dagen had ik overdag de mogelijkheid om gebruik te maken van de 360 van m'n broer, vandaar.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://forzamotorsport.ne(...)sDetail.aspx?id=1565
Thank you
Ik ga hem proberen! Wie weet is 3x scheepsrecht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://forzamotorsport.ne(...)sDetail.aspx?id=1565
Thank you
Het is ongeloofelijk om te zien dat een vervolg na al 2 1/2 jaar zo veel verbeteringen kent! Zelden hebben spellen zo'n grote sprong voorwaarts bij een vervolg.. Het is alsof het op een nieuw nextgen is gebracht oid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen! Wie weet is 3x scheepsrecht.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen! Wie weet is 3x scheepsrecht.
Het is prachtig Gijs, maar niet doen,..... niet doen!quote:
Tis nu niet alleen maar rondjes rijden, ze hebben ook stukken met alleen rechtdoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is prachtig Gijs, maar niet doen,..... niet doen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al het nieuws niet gevolgd heb Gijs! Heb geen idee wat Forza 3 betreft! Het ziet er wel vreselijk goed uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nu niet alleen maar rondjes rijden, ze hebben ook stukken met alleen rechtdoor!
Wat me aanspreekt:quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nu niet alleen maar rondjes rijden, ze hebben ook stukken met alleen rechtdoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |