Net de demo gedaan, was wel tof maar ik vind crystal defenders leukerquote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Pimsterr het volgende:
Ik ga Defense Grid wel even proberen
Sowieso qua setting natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Net de demo gedaan, was wel tof maar ik vind crystal defenders leuker
Maart.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leeftijd heMaar wanneer kwam GoW nou? Als dat maart is denk ik dat Dante pech heeft namelijk.
quote:
Juist.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon zoals ik ook met Dead Space deed, paar maanden later voor 16 euro via de FRS
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand zin om vanavond even een potje te racen met Forza?
quote:Arcade: Sonic & Knuckles
Content: Cyber Troopers Virtual On Oratorio Tangram
Price: 400 Microsoft Points
Availability: Not available in India
Dash Text: The blue hedgehog and the red echidna were sworn adversaries in Sonic 3, but in this platform adventure, Knuckles realises that he’s been just a pawn in the schemes of Dr. Eggman (AKA Dr. Robotnik). Knuckles, the former adversary now supports Sonic to chase the common enemy, and each must use their strengths in order to acquire the priceless Master Emerald and save Angel Island. This game requires the Xbox 360 hard drive or the 512MB Memory Unit for storage. There are no refunds for this item.
Om even bij Sonic te blijven:quote:
quote:New 2D Sonic Game Announced
SEGA teases on the eve of Dreamcast's 10th Anniversary.
Australia, September 9, 2009 - On the cusp of the 10th anniversary of the ill-fated Dreamcast console, SEGA has just teased a brand new Sonic game. According to the original interview, the game is set to return to the 2D roots of the series - revamped with HD graphics.
'Project Needlemouse', as the game is currently dubbed, is set to debut in 2010 on unspecified consoles.
'Project Needlemouse's logo looks very similar to the original Genesis/Megadrive logo.
Sega associate brand manager, Ken Balough, also added "Many liked the daytime stages in Unleashed, but wanted to see a game that plays purely similar to the early games of the Genesis. Project Needlemouse is that critical first step that brings Sonic back to his 2D roots."
According to the teaser trailer, however, "Speed returns in an all new 2D adventure built from the ground up", so expect something akin to the 2D portions of Sonic Unleashed, if Balough's comments are indicative. A werehog has not been sighted as yet and IGN remains cautiously optimistic that it will not appear.
UPDATE: A teaser site has appeared, displaying first glimpses of traditional Sonic platforms from Green Hill Zone.
De prijs.quote:
Gewoon altijd de limited of special edition kopen. Die zitten altijd in het plastic.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De prijs.
En dat de games achter de toonbank liggen, iedereen zit met z'n vieze vette vingers aan die hoesjes
60 euro? Je bent gek!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Rossdale het volgende:
WohooDirt 2 net uit de FRS meegenomen
Jawelquote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit je eerste stappen gezet in een FRS filiaal merk ik al.
Tsja, ik wist al bij voorbaat dat de game het waard was en ik wilde hem perse nu hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
60 euro? Je bent gek!Heb nog nooit zoveel voor een Xbox 360 spel uitgegeven.
Paar euro!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, ik wist al bij voorbaat dat de game het waard was en ik wilde hem perse nu hebbenDie paar euro die ik kan uitsparen door hem online te kopen boeit me op zo'n moment echt niet hoor
20 euro waar dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Paar euro!Minimaal 20 euro... vind ik het toch wel waard
Nee die is net de deur uitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond COD4 spelen?
Bij Gamehubs kostte het spel in de pre-order ¤ 33,99. Inmiddels ¤ 41,99 en dat is zelfs nog aanzienlijk goedkoper.quote:
Andere gamesquote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee die is net de deur uitIk ben wel in voor andere games
Zodra je het spel krijgt ligt hij in de budgetbakkenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Gamehubs kostte het spel in de pre-order ¤ 33,99. Inmiddels ¤ 41,99 en dan is zelfs nog aanzienlijk goedkoper.
Onzin. Ik heb daar al veel Xbox 360 spellen besteld en heeft nooit langer dan anderhalve week geduurd. En als je 9 euro meer betaald ligt de game binnen 2 a 3 dagen in je brievenbus.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zodra je het spel krijgt ligt hij in de budgetbakken
Meh, 56 euro voor forza 3 op amazon.co.uk 65 bij FRS (dan heb ik hem dus wel op de dag van de releasequote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb daar al veel Xbox 360 spellen besteld en heeft nooit langer dan anderhalve week geduurd. En als je 9 euro meer betaald ligt de game binnen 2 a 3 dagen in je brievenbus.
En als je niet bij GH wil bestellen, bestel dan bij Amazon UK. Ook goedkoper en dan heb je het spel 100% zeker binnen 2, uiterlijk 3 dagen in huis. Top service daar! Spel kost daar nu ook maar ¤ 39,- incl. verzendkosten!
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ony-meet-tony-prince
Tweede trailer
Ja wellicht ben ik online Butch NLquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand zin om vanavond even een potje te racen met Forza?
En over de rest lees je maar gewoon heenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Meh, 56 euro voor forza 3 op amazon.co.uk 65 bij FRS (dan heb ik hem dus wel op de dag van de release)
Crazy mother#$%^&*quote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef Bastard het volgende:
Al zou ik 100 euro betalen voor Forza3 en hem daarmee 3 dagen eerder kunnen spelen dan voor 50 euro... doe ik het meteen!
Misschien maar gemiddeld 1 spel in de 2 jaar waar ik dat bij heb hoorquote:
Dudequote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien maar gemiddeld 1 spel in de 2 jaar waar ik dat bij heb hoor
Vorige keer de LE van Forza2 bij bol besteld, was de normale editie wel verstuurd, de LE was vertraagd. Ik kon die dag niet wachten, dus gekocht bij de MM, en die een dag later toen mn LE wel binnen kwam weer verkocht voor 15 euro minder
Jij snapt mequote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef Bastard het volgende:
Al zou ik 100 euro betalen voor Forza3 en hem daarmee 3 dagen eerder kunnen spelen dan voor 50 euro... doe ik het meteen!
Shadow Complex moet je halenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef Pimsterr het volgende:
Defense Grid is best leuk, alleen zou ik mn punten dan toch eerder uitgeven aan Splosion Man ofzo
Ben jij dat meisje, Toos?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij snapt meIk koop niet vaak een spel voor de volle prijs
Meestal koop ik de budget games... Maar goed ik zal je even toevoegen
Het begint te kriebelen he!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben jij dat meisje, Toos?
R3 man... rij ik nooit.. allemaal op die na verkocht voor dik geld.
Ik werd aan het begin gelijk al aan getikt en toen na zo'n kutbocht gleed ik uit in een rondje (ik reed zonder assists behalve ABS) Dus meh... Ik rij ook nooit R3 maar er waren geen races met R4 auto'squote:Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben jij dat meisje, Toos?
R3 man... rij ik nooit.. allemaal op die na verkocht voor dik geld.
serieus!? Tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault Clio V6 zit ook in Forza 3
als deze auto in forza 3 zit dan spring ik echt een gat in de lucht .quote:Op woensdag 9 september 2009 16:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JawelMaar hey het was de goedkoopste plek om Forza 3 te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |