250 GB? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:29 schreef kepler het volgende:
Niks meer gehoord over die 250GB versie zeker?
Hopelijk blijkt dat gerucht waar te zijn (en dan vooral de prijs)
Bedoel je niet de PS3?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:29 schreef kepler het volgende:
Niks meer gehoord over die 250GB versie zeker?
Hopelijk blijkt dat gerucht waar te zijn (en dan vooral de prijs)
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:37 schreef kepler het volgende:
Wel een beetje op de hoogte blijven!
Er was een tijdje terug op Amazon.de een 250GB versie te vinden van de Xbox 360. Dit gebundeld met een extra controller en Forza 3 voor 280 euro. Eind oktober zou deze moeten uitkomen
Heb je Shadow Complex al wel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef Digixz het volgende:
360 dip, again. Zet steeds mn xbox aan, beetje naar mn games staren, en dan zet ik em maar weer uit
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]helemaal niet meegekregen, terwijl ik altijd wel fokgames en gamer.nl check, maar dat zal wel niet genoeg zijn
Mijn 20gb is wel aan vervanging toe, stampvol
2 maanden later, dat is niet vlak naquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:49 schreef lkb9000 het volgende:
Die prijs is wel absurd laag, en dat vlak na de prijsverlaging van de Elite... Lijkt mij een beetje onlogisch
Jezus wat gaat de tijd snelquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
2 maanden later, dat is niet vlak na
True!quote:Verder zou het een hele goede tegenzet zijn als GT5 echt dit jaar nog uitkomt
Nee, dat is niet genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]helemaal niet meegekregen, terwijl ik altijd wel fokgames en gamer.nl check, maar dat zal wel niet genoeg zijn
Mijn 20gb is wel aan vervanging toe, stampvol
Ik had 'm gekocht als 'ie 800 was geweest. 1200 vind ik net teveel voor die game, zeker ook omdat ik weet dat hij op een gegeven moment TE frustrerend gaat wordenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:23 schreef Thrilled het volgende:
Van t weekend Trials HD demo gedownload.. zeer verslavend om die track in die metalen bal te doenDeed vroeger altijd trial bike op spele.nl spelen, heel verslavend tijdens lessen
Misschien toch maar de hele game kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |