Dit is het dus.. ze hebben het zelf verzonnen die buren. (zover ik weet)quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef DABAMaster het volgende:
als er een huisnummer (21A) is afgegeven, mag dit. Is dit niet zo, dan mag dit niet. Het is natuurlijk een optie om even met je postbesteller (postbode) te gaan praten en als dat niet helpt klachten in te dienen bij TNT/Sand, maar als er officieel een nummer is afgegeven, heb je geen poot om op te staan.
Ga eens met je buren praten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dit is het dus.. ze hebben het zelf verzonnen die buren. (zover ik weet)
Wellicht is dat door gemeente toegewezen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Al sinds jaar en dag hanteren onze buren het nummer "21a".
Hmm okay bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wellicht is dat door gemeente toegewezen...
Huisnummers moet je aanvragen bij de gemeente, en als op het moment van aanvragen zowel 21 als 23 in gebruik zijn, dan krijgt een tussenliggend pand 21A. De panden hoeven daarvoor niet fysiek met elkaar verbonden te zijn of voorkomen in hetzelfde complex.
Als 23 echter niet bestaat, dan heeft de gemeente een fout gemaakt en kan je beroep aantekenen.
MAAARRR, doordat de situatie al jaren bestaat zal het waarschijnlijk op economische gronden worden afgewezen.
Wat je wel kan doen is het terugsturen van de post met de melding: "niet bekend op dit adres".
Wat jij typt is al helemaal geen goed Nederlands.quote:
Of elke brief weer in de brievenbus pleuren met erop geschreven: Geadresseerde onbekend op dit adres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon alle post apart leggen en vooral niet gaan langs brengen.
Sorry, maar ik zie het zo voor me dat je je eigen brief terug krijgtquote:Op woensdag 16 september 2009 18:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Als huisnummer 21a niet officiëel blijkt te bestaan: - Aangetekende brief naar de buren sturen waarin je hen onmiddelijk sommeert te stoppen met het gebruiken van jouw adres als zijnde hun postadres. Tevens moet je in dit geval per direct alle post voor de buren die in jouw brievenbus terecht komt terugsturen naar de afzenders. Das namelijk niet handig voor een bedrijf.
en hoe is die ambtenaar daarachter gekomen?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef rac het volgende:
De gemeente is de enige die nummers mag uitgeven.
Een paar weken geleden zijn wij daar achter gekomen omdat we (mijn ouders dan) een pand hebben wat twee ingangen heeft en gesplitst is altijd nr x heeft gehad dus hadden we aangenomen dat het gewoon het zelfde nummer had gehouden. alleen een a-tje erbij.
Nou daar was gemeente ambtenaar het geheel niet mee eens alleen hij of iemand anders van de gemeente mocht dat beslissen.
Dus nu heeft het een andere straat naam en dus ander nummer en dus ook ander postcode gekregen.(volgens gemeente ambtenaar had het wel zelfde postcode gehouden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |