Inderdaad dubbel, maar het is wegens "einde van de looptijd een bonus van 10% over maximaal ¤2.500,- per jaar"...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:04 schreef Keiichi het volgende:
Je weet zelf dat de DSB geen goede naam heeft, maar je overweegt het toch
Gewoon doen zeg ik
Dat is bij elke bank zo, dus dat is niets vreemd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:12 schreef charon het volgende:
Wat staat er bij dat sterretje? "Rentepercentage kan wijzigen"
Wat er achter zit, is dat de rente vrij laag is... Eigenlijk is het een soort van deposito. 2.8% + 10%/10 is 3.8% per jaar, als de inflatie weer gaat stijgen is dat straks vrij laag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:06 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Inderdaad dubbel, maar het is wegens "einde van de looptijd een bonus van 10% over maximaal ¤2.500,- per jaar"...
Zit er iets achter? Zie ik iets niet waar we spijt van krijgen?
Bij een lening bij de DSB bank was het dat hete binnen een jaar de rente skyhigh geschoten was. Zal het dan bij een spaarrekening niet zo zijn dat het gelijk de diepte in duikt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is bij elke bank zo, dus dat is niets vreemd.
Klopt, maar het betekent: staar je niet blind op die aangegeven rente.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is bij elke bank zo, dus dat is niets vreemd.
Waarschijnlijk wel. En door die 10% bonus blijf je dan toch...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:20 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Bij een lening bij de DSB bank was het dat hete binnen een jaar de rente skyhigh geschoten was. Zal het dan bij een spaarrekening niet zo zijn dat het gelijk de diepte in duikt?
mja, ik vindt dat simpel SBS6 gedrag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:22 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren Radar gekeken, maar never nooit zou ik bij de DSB wat doen of afsluiten
Ik zeg...DOENquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mja, ik vindt dat simpel SBS6 gedrag.
Ik zou prima zaken doen bij DSB Bank. Je moet alleen, zoals altijd, goed opletten wat je afsluit. Dit geld bij ale banken zo.
Je moet zorgen dat je een product koopt dat je kan betalen.
En dan nog staat de nederlandsche bank nog garant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:48 schreef ASroma het volgende:
sparen kan bij de DSB prima idd. Alleen vraag ik mezelf altijd af of ze door de slechte publiciteit niet failliet gaan op een gegeven moment.........maar goed met de zilvervloot kun je toch niet uberveel sparen ivm jaarlijks limiet.
Waarom moeten alle banken in eens duurzaam zijn? En wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef RJD het volgende:
Je zou ook deze kunnen overwegen: ASN Jeugdsparen.
Je kan gewoon op deze rekening storten, maar het geld staat vervolgens wel vast tot het kind 18 jaar wordt. De rente is op dit moment 3,5%, maar rentewijzigingen voorbehouden. ASN is een duurzame bank, en flink in opkomst. Met bijna 500.000 rekeninghouders toch een aardig grote bank. Wat mij betreft zeker de moeite waard om te overwegen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef RJD het volgende:
Je zou ook deze kunnen overwegen: ASN Jeugdsparen.
Je kan gewoon op deze rekening storten, maar het geld staat vervolgens wel vast tot het kind 18 jaar wordt. De rente is op dit moment 3,5%, maar rentewijzigingen voorbehouden. ASN is een duurzame bank, en flink in opkomst. Met bijna 500.000 rekeninghouders toch een aardig grote bank. Wat mij betreft zeker de moeite waard om te overwegen.
Waar lees jij dat alle banken in eens duurzaam moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moeten alle banken in eens duurzaam zijn? En wat heb ik daar aan?
Er zit een belastingvoordeel aan gekoppeld (welke precies weet ik niet, ik dacht dat het te maken had met de vermogensrendementsheffing die dan vervalt).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom moeten alle banken in eens duurzaam zijn? En wat heb ik daar aan?
Precies, ik heb me gisteren ook weer een ongeluk zitten irriteren aan die Hertzenberg of hoe dat mens ook mag heten. Nee, de DSB moet en zal kapot. Onderzoeken doen? Ja, alleen als uit het onderzoek blijkt dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mja, ik vindt dat simpel SBS6 gedrag.
Ik zou prima zaken doen bij DSB Bank. Je moet alleen, zoals altijd, goed opletten wat je afsluit. Dit geld bij ale banken zo.
Je moet zorgen dat je een product koopt dat je kan betalen.
Sorry hoor, niet meteen boos worden als ik een normale vraag stel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Waar lees jij dat alle banken in eens duurzaam moeten zijn?
RJD schreef slechts dat ASN een duurzame bank is. En RJD zei dus niet dat alle banken duurzaam moeten zijn en zei dus ook niet dat jij er wat aan zou moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |