Waarom zou ik moeite moeten doen om een blote man te posten die voldoet aan jouw wensen? Helemaal als je daar niets over kwijt wil?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar blijft die pollof ben je bang dat je de juiste niet kan vinden
laat maar, luie homoquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite moeten doen om een blote man te posten die voldoet aan jouw wensen? Helemaal als je daar niets over kwijt wil?
het was maar een geintje, mijn type is algemeen bekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent zelf de luie snikkel.
Alles met een lul?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was maar een geintje, mijn type is algemeen bekendwas te simpel geweest
quote:
mij teveel werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
je wat zijn jullie ineens geinteresserd wat ik leuk vind, maak er maar een poll van (maar wel met foto's)
dan nietquote:
doe zelfs eens wat werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan niet
ik verveel me, vertel eens wat leuks
nee ik ben thuis en heb geen zinquote:
ok vraag dan nietquote:
was het maar waarquote:
cheating Mofoquote:
pqquote:
en wie zou het zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
typetje van Nunito
1
2
3
zoeits denk ik :-)
nummer 1 is bekend hierquote:
paar topics terug ;-)quote:
een heel wat, maar die leek beetje op R volgens Nunitoquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een paar of heel wat?
maar hij mag wel vaker langs komen
en nummer 2, mmm het wordt moeilijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een heel wat, maar die leek beetje op R volgens Nunito
jeje, kzou zelf voor de laatste shoppen...I think..... Keuzes...Lastigquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nummer 2, mmm het wordt moeilijk
1= pedro rodriguez ledesma, Hij voetbalt bij de concurrent lolquote:
jij wil met mijn BF slapenquote:
kan iedereen even van mijn BF afblijvenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Xiance het volgende:
nummertje 1 is wel lekker ja..
die vind ik zowaar ook leuk!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar met zijn BF slapen is geen probleem?![]()
![]()
nee kan niet lo sientoquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haarquote:
misschien moet ik sowieso toch maar eens naar boliviaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haar
nou gelukkig maar, nog meer zin om hem mee naar huis te nemen danquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haar
volgens mij was ik eerderquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou gelukkig maar, nog meer zin om hem mee naar huis te nemen dan
Ow was jij die jongen die ik tackeldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |