ach wat is off limits, this is the 21st centuryquote:
vakantie? of between jobs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken? Opzouten met je werken! Ik ben aan het genieten.
een klein rolletjequote:
werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? aan het werk?
werken is so 2008.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg je bent echt erg
![]()
met buurjongen?
Niks mis met een klein rolletjequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een klein rolletje![]()
had niet getraind terwijl ik in Spanje zat. behalve zwemmen. Maar het eten en drinken ging gewoon door.
wtf is a stick job?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis met een klein rolletje
I don't like getting stick jobs
living la vida.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
12 uur weer trainen
Moet weer flink er aan trekken. Heb het een beetje laten verslonsen.
Sex met magere mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is a stick job?![]()
dare i aks? (iets teveel Ricky Lake gezien)
dat had ik er ook wel uitgehaald.quote:
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen in
die 2 kan/wil je niet combinerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
aan de gewichten wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?
Ooooooh, dat is zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik kreeg een SMS van Tibo: Vergeet dadelijk niet je balkon te checken
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........
toch geen glaswerk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dus zijn opzet om iets stiekum te doen is wel geluktquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja echt super lief!quote:
HEEL veel!quote:Hoeveel bevestiging heb je nog nodig
You little codependent bitcholaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt super lief!
En zijn verassingspoging is WEL gelukt.
Die van mij was in het water gevallen door hem
[..]
HEEL veel!
Ik vraag me af hoe vaak ie 't over heeft moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweestquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
éstas son las mañanitas que cantaba el rey david. A los muchachos bonitos se las cantamos así. Despierta, Stephan, despierta. Mira que ya amaneció. Ya los pajaritos cantan, la luna ya se metió.
Ok, I need helpDie SMS kan ik niet vertalen
wat lief poetischquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
not my cup of tea.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief poetisch
ik zou ter plekke gesmolten zijn als ik zulks zou ontvangen
hola oer,quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
uitprinten en meenemen op reis.quote:
I'll have a large helping of the pretentious crap, pleasequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
something like that
WTF???quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
ik prefereer meer ouwe trekzeug, kan ik je zodirect komen onderkliederen
/Mieke mode
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF???![]()
![]()
Nee, ik zie wel dat het poetisch is and shit. Maar bij mij komt het gal naar boven.![]()
of ik ben gewoon jaloers
jode middag ;-)quote:
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu een tijdje in badjas van David, want ik kan die van mij niet vinden maar die jas ruikt een beetje naar rotte groente o.i.d.![]()
![]()
nee hoor ik ben ook ontvankelijk voor lieve dingen and shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?
Het is vast een stuk uit de Bijbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I'll have a large helping of the pretentious crap, please
pues nada.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jode middag ;-)
bien2..y tu!?
ja tuurlijk wel. Ik doe hier de was. Ik doe eigenlijk het hele huishouden. Omdat ik van clean surfaces houd. En als zij het doen, doe ik het toch wel weer over. Dus wij hebben de afspraak dat zij dan koken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?
het is een mexicaans kinder liedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |