vanochtend weer alles als vanouds met je koffie machine ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:55 schreef HuubTuub het volgende:
ja, ik ga er ook weer eentje maken...
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig dingquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
Waterpik is een kraanmerk. Ik moet ook altijd giechelen als ik ze in de winkel zie
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef HuubTuub het volgende:
ja, hij doet het prima. Gisteren was alleen de eerste vies. Plus er zitten nu Starbucks bonen in
Vind u pijpen leuk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Nee de Starbucks op Schiphol verkoopt ze, iedere Starbucks verkoopt ook bonen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?
en volgens de tandarts van mijn vader haalt het niks uit, maar het kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Das meer CDP toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
starfucks hi hi![]()
/Mieke mode
Nee. Ik ontbijt nu zelf maar met een appel en een sultanaquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je vanochtend ontbijt op bed bezorgd gekregen ?
Ik vind het echt een vreselijk nummerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had net een tentamen en ik heb het keihard verneukt
Echt. KEIHARD
Heeeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk nummer
Ik vind het zo frans bauer meedijnerig met een hoop geschreeuw aan het einde want "dat kan ik nou eenmaal goed". Nee, geef mij maar andere Anouk nummers.quote:
PYT?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben nu depressed. Ook al zit er een PYT tegenover me
Vanaf vandaag haat ik jeugd, dus....quote:
Ik vind jou een PRTquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf vandaag haat ik jeugd, dus....
Particularly Raunchy Thing?quote:
Pretty Ripe Thingquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Particularly Raunchy Thing?
Praktisch Rollator Trutje?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef Peter het volgende:
De tandarts heeft m'n laatste gaatje gevuld(no phun intended
)
En dat zonder pijn/discomfort
Rijp is bijna overrijp en beurs.quote:
1 |
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vergeleek je niet met Jane Fonda hoor snobbebobbeltje
Dat voorkom je door een strakke boxer te dragen.quote:
best wel karig op zulk een feestelijke dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ontbijt nu zelf maar met een appel en een sultana
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het momentquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat voorkom je door een strakke boxer te dragen.
Zit de boxer te strak, zodat hij blauw aanloopt ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het moment
Het was ook een vraag van jou aan Ang3l, dus ik denk dat we zijn antwoord gewoon moeten afwachten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het moment
inderdaad, en jij weet vast ook wel wiequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:46 schreef Nuno_G het volgende:
goedmorgen allemaal, is er weer iemand om te feliciteren
geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, en jij weet vast ook wel wie![]()
Hier koffie zodat je wakker kan worden
Ik draag ook alleen strakkequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was ook een vraag van jou aan Ang3l, dus ik denk dat we zijn antwoord gewoon moeten afwachten.
Plus dat die al lang in S&G hebben gestaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Peter het volgende:
Ik krijg de neiging om 'PICS!' te roepen
Maar dat zou frustie zijndus ik doe het niet
En dan nu weer "O ik kan toch mee-eten!" ... aaaaaaaarghquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn plannen vandaag vliegen echt continu in de war
Eerst iemand die mee zou eten en helpen boodschappen doen die "ineens" ontdekt dat zijn moeder ook jarig is en dat ie daar zou eten. Dan iemand die gister mijn auto zou lenen en die vandaag terug zou brengen maar die gisteravond IN mijn auto een spasme-aanval kreeg en dus niet is gegaan. Brengt net de auto terug een uur geleden. Oma ziet dat ik thuis ben dus die lult me weer een uur de oren van de kop. En degene van de spasme (die zou helpen met de boodschappen omdat die ander dus niet kon) die belt dat ze om 15u naar de fysio moet dus dat we beter NU kunnen gaan boodschappen doen ipv straks, want dat gaat allemaal niet.
En ik ben nog niet aangekleed.
Snappen jullie nu waarom ik het haat mijn verjaardag te vieren?
Het loopt NOOIT en tis altijd last minute stressen.
Maar dat wist KK natuurlijk al lang. Die heeft er een sport van gemaakt om zo opvallend onopvallend naar je te gluren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik draag ook alleen strakke
Losse boxers..Sowieso is dat een geprop in spijkerbroeken en zo.
Niet eens onopvallendquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dat wist KK natuurlijk al lang. Die heeft er een sport van gemaakt om zo opvallend onopvallend naar je te gluren.
Nee het viel best opquote:
Om de pijn te verzachten dan maar een lief filmpje van youtubequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu weer "O ik kan toch mee-eten!" ... aaaaaaaargh
Nee.... is dat...... Blouhouhouse?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten dan maar een lief filmpje van youtube![]()
Ja en die gaat dus helemaal uit zijn bol op ons business unit uitje onlangsquote:
N-nee... nee dank je......quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en die gaat dus helemaal uit zijn bol op ons business unit uitje onlangs
indien interesse heb ik ook nog een extended version van 19 minuten voor je
ik moest ff wennen aan het nummer.quote:
euh...PYT is playa young thug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben nu depressed. Ook al zit er een PYT tegenover me
Ik heet Gert - Jan en geen Georgequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
nespresso please![]()
quote:
koffie was lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
nespresso please![]()
George? ikke nie begraip.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heet Gert - Jan en geen George
klinkt een beetje als Ad v/d Berg taferelen.quote:
van de buurjongen?quote:
Michelle Pfeifer komt meer in de buurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vergeleek je niet met Jane Fonda hoor snobbebobbeltje
o god ja.quote:
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen inquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn plannen vandaag vliegen echt continu in de war
Eerst iemand die mee zou eten en helpen boodschappen doen die "ineens" ontdekt dat zijn moeder ook jarig is en dat ie daar zou eten. Dan iemand die gister mijn auto zou lenen en die vandaag terug zou brengen maar die gisteravond IN mijn auto een spasme-aanval kreeg en dus niet is gegaan. Brengt net de auto terug een uur geleden. Oma ziet dat ik thuis ben dus die lult me weer een uur de oren van de kop. En degene van de spasme (die zou helpen met de boodschappen omdat die ander dus niet kon) die belt dat ze om 15u naar de fysio moet dus dat we beter NU kunnen gaan boodschappen doen ipv straks, want dat gaat allemaal niet.
En ik ben nog niet aangekleed.
Snappen jullie nu waarom ik het haat mijn verjaardag te vieren?
Het loopt NOOIT en tis altijd last minute stressen.
Dit riekt meer naar overmacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen in
by splinning the hot coffeequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja.
ik begrijp alleen niet waarom iedereen nat wordt van hem.
met de buurjongenquote:
Ik ben legaal hoor, manginaquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt een beetje als Ad v/d Berg taferelen.
quote:
En nog steeds off limits?quote:
o god ja, 18. Ik moest ff lurken, popje.quote:
Snobbebobbeltje van mequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, 18. Ik moest ff lurken, popje.![]()
than quit the baby talk.
nee hoor.![]()
Heb je een buikje, lekkertje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
12 uur weer trainen
Moet weer flink er aan trekken. Heb het een beetje laten verslonsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |