Ik heb wel aloë vera balsam, maar dat werkt maar een beetjequote:
Mist lekkere wijven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:15 schreef Drinky het volgende:
wat wijven in m'n topic vind ik niet erg
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:41 schreef amvrosios het volgende:
Verkapt ik-doe-aan-sport-met-gewichten-want-ik-ben-een-macho-player-jeweetz-topic
Latex handschoenen (desnoods met glijmiddel) moet toch niet zo'n vreemd iets zijn voor de gemiddelde manquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoor
Hoe kom ik zo laat nog aan latex handschoenen en glijmiddelquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Latex handschoenen (desnoods met glijmiddel) moet toch niet zo'n vreemd iets zijn voor de gemiddelde man
been there done thatquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoor
Tjaquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo laat nog aan latex handschoenen en glijmiddel
Anders ga jij TS ff bespringen,hebben wij weer 1 azijn zeiker minderquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....moet je je toch even inhouden tot in ieder geval de supermarkten opengaan (voor de latex handschoenen), als glijmidel...wat slaolie....hier is straks de Spar om 7.30 uur weer open (de rest om 8.00 uur) dus nog even wachten
Nee dank je met die eelthandjes gaat het niet zo lekker, ik heb een gevoelige huid en hij kan nog steeds niet aan latexhandschoenen komenquote:Op dinsdag 8 september 2009 03:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Anders ga jij TS ff bespringen,hebben wij weer 1 azijn zeiker minder
heeft ie ook al eelt op zn lul dan? laat m die handen lekker bij zich houden.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee dank je met die eelthandjes gaat het niet zo lekker, ik heb een gevoelige huid en hij kan nog steeds niet aan latexhandschoenen komen
Hij moet ook wel wat met die handjes doen...OK ....één handjequote:Op dinsdag 8 september 2009 03:23 schreef amvrosios het volgende:
[..]
heeft ie ook al eelt op zn lul dan? laat m die handen lekker bij zich houden.....
Gebruik dan eens tijgerbalsemquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb wel aloë vera balsam, maar dat werkt maar een beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |