Mijn kijk gedrag word toch niet gemeten. Dus ik kan kijken wat ik wil zonder dat het invloed heeft op kijkcijfersquote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Pakspul het volgende:
Niet naar kijken dan is het eerder een flop
Net als met Talpa/Tien.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Pakspul het volgende:
Niet naar kijken dan is het eerder een flop
Dit.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef Afwazig het volgende:
Ik zag de reclames en had toen al besloten nooit te kijken.
Inderdaad. Zo gemaakt allemaalquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Otis. het volgende:
Ik heb het één keer geprobeerd. Wat een tyfusprogramma zeg. En die kneus die rechts in beeld zit met zijn ingestuurde grapjes mag ook wel iets aangedaan worden.
Eens, ik zag het toenstraks, echt ongelofelijk gemaakt, wat een zooiquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Otis. het volgende:
Ik heb het één keer geprobeerd. Wat een tyfusprogramma zeg. En die kneus die rechts in beeld zit met zijn ingestuurde grapjes mag ook wel iets aangedaan worden.
Dat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef Afwazig het volgende:
Ik zag de reclames en had toen al besloten nooit te kijken.
Inderdaad, CQC is de faal va 2009quote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Otis. het volgende:
Tuurlijk man !! Iedereen waarschuwen voor dit netenprogramma ..quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Ochtendjas het volgende:
Je zou maar de eerste zijn die hier een topic over opent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |