Ze worden vervolgens wel geïdentificeerd als zijnde een vlek uit Photoshopquote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat weet je niet omdat het ongeïdentificeerd blijft.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze worden vervolgens wel geïdentificeerd als zijnde een vlek uit Photoshop
En dat weet jij 100% zeker omdat jij ze wel geïdentificeerd hebt?quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef TNA het volgende:
UFO's bestaan omdat ze zoals de naam als zegt ongeïdentificeerd zijn. Het is alleen nooit iets buitenaards.
Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar er duikt na verloop van tijd altijd wel een verklaring op die aantoont dat het niet buitenaards is.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En dat weet jij 100% zeker omdat jij ze wel geïdentificeerd hebt?
Mijn god wat een domme reactie
Testvlucht van een of ander defensiegeval?quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar er duikt na verloop van tijd altijd wel een verklaring op die aantoont dat het niet buitenaards is.
Pas in 2012 zijn de landingsbanen klaar...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:50 schreef John_Difool het volgende:
Land eens
Ze worden schijnbaar eveneens gesignaleerd boven gevoelige locaties als kerncentrales e.d. in de VS enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef uiterstaardig het volgende:
Ik geloof er niets van dat buitenaardse wezens een ruimtereis van god-mag-weten hoe lang maken om 40 minuten ergens boven China te gaan hangen. Ze zullen vast wel iets beters te doen hebben, ergens anders.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef uiterstaardig het volgende:
Ik geloof er niets van dat buitenaardse wezens een ruimtereis van god-mag-weten hoe lang maken om 40 minuten ergens boven China te gaan hangen. Ze zullen vast wel iets beters te doen hebben, ergens anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |