abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72536423

Ufo's, bestaan ze nu of niet? In China zijn wetenschappers stilaan overtuigd van wel, nadat ze een filmpje van veertig minuten lang onder de neus geschoven kregen met daarop een soort vliegende schotel. De vaststelling gebeurde tijdens de voorbije zonne-eclips van 22 juli.

Tientallen studenten uit Deqing beweren het object, dat van kleur en vorm veranderde, gezien te hebben. Verschillende getuigen wisten ook foto's te maken van het vreemde fenomeen. Daarop is te zien hoe het vliegende ding er eerst helderblauw uitzag, maar dan almaar verdonkerde.

De Chinese Academie van Wetenschap vond de vondst gisteren alvast straf genoeg om een persbericht uit te sturen. "China heeft vlakbij de zon een ongeïdentificeerd object ontdekt. Verschillende professionals zullen minstens een jaar bezig zijn om de aard ervan te onderzoeken en er de gepaste wetenschappelijke conclusies uit te trekken." De 'believers' houden ongetwijfeld hun adem in... (svm)

Bron

Benieuwd of het deze keer echt is.....
  maandag 7 september 2009 @ 22:43:41 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72536471
UFO's bestaan omdat ze zoals de naam als zegt ongeïdentificeerd zijn. Het is alleen nooit iets buitenaards.
pi_72536595
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef TNA het volgende:
Het is alleen nooit iets buitenaards.
Dat weet je niet omdat het ongeïdentificeerd blijft.
  maandag 7 september 2009 @ 22:49:18 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72536751
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat weet je niet omdat het ongeïdentificeerd blijft.
Ze worden vervolgens wel geïdentificeerd als zijnde een vlek uit Photoshop
pi_72536771
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef TNA het volgende:

[..]

Ze worden vervolgens wel geïdentificeerd als zijnde een vlek uit Photoshop
pi_72536859
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef TNA het volgende:
UFO's bestaan omdat ze zoals de naam als zegt ongeïdentificeerd zijn. Het is alleen nooit iets buitenaards.
En dat weet jij 100% zeker omdat jij ze wel geïdentificeerd hebt?

Mijn god wat een domme reactie
pi_72537176
Normaals zie je nooit iets uit China qua amateur-opnames in zijn algemeniteit, en zou dit opeens geheel openbaar zijn?
Ik vraag me trouwens ook af hoe het zit met de censuur in die regio normaliter, anders ben ik wel argwanend genoeg om enige betrokkenheid van de Chinese overheid hier achter te zoeken.
Misschien is het wel een goed in elkaar gezette hoax van die studenten....of de overheid.

Noem mij paranoide, maar met China kun je echt alle kanten op.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_72537230
Waar kan ik trouwens dit 40-minuten durend filmpje zien?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 7 september 2009 @ 23:00:58 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72537318
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En dat weet jij 100% zeker omdat jij ze wel geïdentificeerd hebt?

Mijn god wat een domme reactie
Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar er duikt na verloop van tijd altijd wel een verklaring op die aantoont dat het niet buitenaards is.
pi_72539562
Ik geloof er niets van dat buitenaardse wezens een ruimtereis van god-mag-weten hoe lang maken om 40 minuten ergens boven China te gaan hangen. Ze zullen vast wel iets beters te doen hebben, ergens anders.
pi_72539600
DJEEEZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:13:26 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72540026
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef TNA het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar er duikt na verloop van tijd altijd wel een verklaring op die aantoont dat het niet buitenaards is.
Testvlucht van een of ander defensiegeval?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72540765
Land eens
pi_72540954
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:50 schreef John_Difool het volgende:
Land eens
Pas in 2012 zijn de landingsbanen klaar...
pi_72541243
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef uiterstaardig het volgende:
Ik geloof er niets van dat buitenaardse wezens een ruimtereis van god-mag-weten hoe lang maken om 40 minuten ergens boven China te gaan hangen. Ze zullen vast wel iets beters te doen hebben, ergens anders.
Ze worden schijnbaar eveneens gesignaleerd boven gevoelige locaties als kerncentrales e.d. in de VS enzo.

Steeds meer straaljagerpiloten treden nu ook met ooggetuigenissen naar buiten; dingen die ze tijdens hun carrière gezien hebben en die gewoon wetenschappelijk niet uit te leggen zijn... Vroeger moesten ze zich stil houden want anders werden ze uitgerangeerd, maar tegenwoordig wordt een en ander steeds meer geaccepteerd door de (militaire!) hiërarchie.
 FR
pi_72545257
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef uiterstaardig het volgende:

Maar je kan het ook niet 100% uitsluiten.
pi_72545569
Altijd intrigerend zulke beelden. zo zijn er ook spectaculaire opnamen van mexico van een raar object, gemaakt met meerdere camera's. De kans dat het buitenaardsen zijn lijkt mij ook klein, maar je weet maar nooit he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')