quote:
Vernederen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Djahani het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn eetlust weer vernederen?
Het kan altijd erger.. Als je jaren achtereen bierflesjes met je tanden openmaakt, is dit het resultaat:quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Djahani het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn eetlust weer vernederen?
Bederven, newbie.quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ja, mijn eetlust is te vernederen ja.
Ja maar jij bent hosselaar, dat is compleet iets anders.quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik doe het wel eens, om die smaatjes te imponeren.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het kan altijd erger.. Als je jaren achtereen bierflesjes met je tanden openmaakt, is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik weet heus wel wat het verschil is tussen vernederen en bederven, als ik zeg dat je mijn eetlust vernedert, bedoel ik ook dat.quote:
combinatie van teveel gedronken en het voor de eerste keer doenquote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef Djahani het volgende:
[..]
Oogkas? Ik zie het bloed toch echt bij zijn voorhoofd.
Verbeten?quote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat het verschil is tussen vernederen en bederven, als ik zeg dat je mijn eetlust vernedert, bedoel ik ook dat.
Nog meer dingen die je wilt/zal verbeten?
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
, jammer dat het topic gesloten is.
De Bazen van Hyvesquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Linkje naar het topique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |