je bedoelt dit?quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer even Bethesda gedag zeggen natuurlijk
quote:
duhquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt dit?![]()
[ afbeelding ]
heb jij een Engelen tic?
Je kunt ook gewoon Mike doenquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.
Mike weet jjj nog iets leuks om te doen in new york behalve clubben, winkelen, vriheidsbeeld en empire state building
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverdquote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
24?? het wordt wel steeds jonger.
ja nee, ik bedoel staat je huis vol met duizenden beeldjes ofzo? dat bedoel ik met tic.quote:
en wat houdt dat in?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverd
Ik knows ik zeg nog steeds 27 als me leeftijd word gevraagd uit automatisme en niet verwerkt want het ging te snel je bent 30 kinda thing lolquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het is maar een spelletje.
Maar het gaat ook hard voor jou. Meneer-uit-1979.![]()
Hoe gaat het met het werk? Zit die oude queen er nog?Is he still a riot?
Gewoon een middagje erover heenquote:
De waarheid is hard meneerquote:
aaahh pobrecito.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik knows ik zeg nog steeds 27 als me leeftijd word gevraagd uit automatisme en niet verwerkt want het ging te snel je bent 30 kinda thing lol
yea hij zit er nog, maar i heard buzz of them wanting to kick him out.... hij doet eigenljk niet zo heel veel besides being véry flamboyant
af en toe is ie gewoon vervelend ook.
Grab the wheel, u cunt. Ur swerving.quote:
je zit op Fok! dus hij doet het.quote:
couldn't u tell by the TT it was me?quote:Op maandag 7 september 2009 23:01 schreef wonderer het volgende:
Kon het topic niet vinden in MyAT... ik had nog niet gepost
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Grab the wheel, u cunt. Ur swerving.
ik ben geen 42![]()
TT is niet helemaal van toepassing op jou want jij doet aan aan pissing on othersquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
couldn't u tell by the TT it was me?![]()
Dat werkt niet bij iedereen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |