Mijn swanz is 20 cmquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De SC is voor de puisterige pubers. Die komen deze bar helemaal niet binnen. Hier wordt namelijk op hoog niveau gediscussieerd over grootse zaken.
Ja, dat was een gezellige avond. Een van de betere.quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mij in de bar, lekker aan het swingen.
droog tot en met vrijdag tempraturen tussen de 19 en 25 gradenquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Shoombak het volgende:
En daarna natuurlijk ff buienradar checken op het terras
[ afbeelding ]
Dude!! jij krijgt ook altijd álle chickies hequote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mij in de bar, lekker aan het swingen.
of deze, is nog beterquote:
Heb hekel aan de muziek van N.E.R.D. en ik vind QT films cool dus vandaar dat die scene in m'n gedachte zat!quote:
Er zijn inderdaad meerdere kandidaten. We gaan een keuze maken uit de binnengekomen sollicitaties.quote:Op maandag 7 september 2009 21:13 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb je mijn CV gemailt.
Zijn er nog meer gegadigden?
De enige kandidaat tot nu toe:quote:Op maandag 7 september 2009 21:16 schreef murphyjenkins het volgende:
is er nog plek voor een toiletjuffrouw ?
Dus ja, die vacature is nog vrij.quote:
ga ff ambtenaar worden ofzoquote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef krijgnoutieten het volgende:
Is er toevallig ook een vacature vrij voor iemand die absoluut niks wil doen ?
Liefst met een auto van de zaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |