Uhu. Hij heeft iemand anders aangenomen om onder zijn naam te draaien, omdat hij het ook erg druk heeft met noisecontrollers geloof ik. Hij probeert echter wel vaak aanwezig te zijn, vooral bij live optreden etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
En heeft Bas iemand anders die draait als Kasparov? Dus een beetje het Pitcher idee? Wist ik heul nog niet joh...
quote:Uitspraak van Kasparov op dinsdag 6 november 2007 om 18:40:
Das de vaste dj van Kasparov. Aangezien ikzelf erg druk ben met noisecontrollers ben ik enkel bij de livesets aanwezig en zorg ik voor de producties achter kasparov
Damn, vette shitquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
Edit: ja, ik weet dat die al is langsgekomen
Verzin eens normale tekstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
op 5.00 nieuwe showtek track genaamd FREAK.. apart maar sample is eigenlijk te klote om er echt iets over te kunnen zeggen
haha oke, ik ben er weg van, tot straks allemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
zit nog in de was :/quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]dat klinkt goed
[..]
idd erg raar maar volgens mij klapt die live wel hard
edit: kweet niet of ik morge nog hier post, spreek me aan, heb shirt aan waarop staat Lesbian met zo'n wijf innut roze
Intro is leip, en toen die melodie erin kwam dacht ik "wow, die wordt live als je lekker in het zonnetje staat zeker vet, maar toen kwam de kick erin en transformeerde hij ala Fusion of sound (Alleen dan op een slechte manier) . Nee. Jammer.quote:
En Psyko Punkzquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |