gedeelde smart = halve smartquote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit jaar geen Q-base voor mij, afgelopen 2 jaar wel geweest... toch lastig om hier dan mee te lezen als ongeveer 75% van de posts over Q-base gaan![]()
zowiezo, zowiezo, zowiezoquote:Maar veel plezier iedereen die zaterdag gaat in ieder geval
whahaha ja, maar in die tijd is er niets persee wat ik wil zienquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies! eten doe je wanneer je honger hebt, zitten wanneer je moe bent etc.etc.
HET IS SOWIESOquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
zowiezo, zowiezo, zowiezowederom bonuspunten te verdienen
* LtNoX is geneigd Extince te roepen, maar vraagt zich af welke hardstyler er naar Nederhop luistert.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Woei! dank, en dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Hier, pak aan!
@ LtNoX; meer dan je denkt
Ik zei toch ook de Italianen? Als hun er niet waren was ik denk ik al gauw over gestapt op een andere stijl!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Noem jij gauw ook Zatox nog eens eventjes.. (DBSTF vind ik dan weer minder in deze catogorie, maar goed).
Gangsta/HS Family en Vintage EP!
Doelde eigenlijk meer op de gevestigde namen, al deze namen wat je nu noemt vind ik zeker wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeet jij Pysko Punkz, Alphaverb / AVIO / Intractable One, Digital Punk en Profyler ff niet![]()
![]()
ik druk gewoon bij elk bericht dat ik wil quoten op me middelmuisknop, komtie in een tab en dan alsk klaar ben plak ik ze allemala in het text veld en zet ik mn berichtjes er tussenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef poiuytr het volgende:
Offtopic: Remco hoe quote jij eigenlijk zoveel berichten bij mij duurt dat altijd namelijk een eeuwigheid dat gekopieer en geplak, er zal vast wel een snellere manier zijn aangezien ik je dat redelijk vaak zie doen!
En als ik zeg dat het nr grootheidswaan heet krijg ik dan bonuspuntenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
We delen ze wel, omdat jij laatst zo'n fijn mixje voor ons hadquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En als ik zeg dat het nr grootheidswaan heet krijg ik dan bonuspunten
Preciesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
Gewoon Neophyte Allstars Records omdat dat gekkenhuis gaat zijn.... Iedere afsluiter zal zn eigen bijzondere dingetje doen, maar denk dat t bij NAR n tikje aparter gaat zijn, bovendien zie je die minder vaak op feestjes staan (ok ik iig..)
Dan schrijf me maar weer inquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Neophyte Records Allstars omdat het label Neophyte Records heet snapjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
Gewoon Neophyte Allstars Records omdat dat gekkenhuis gaat zijn.... Iedere afsluiter zal zn eigen bijzondere dingetje doen, maar denk dat t bij NAR n tikje aparter gaat zijn, bovendien zie je die minder vaak op feestjes staan (ok ik iig..)
Huh? wat ? Oh haha ja dat dus... Vermoeid enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Neophyte Records Allstars omdat het label Neophyte Records heet snapje
Niet mijn stijl van muziek, vind die maskers ook beetje triest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef T_Killer het volgende:
Transfarmers, miss ook n optie voor morgen
Klinkt niet heel verkeerd!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef T_Killer het volgende:
Transfarmers, miss ook n optie voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |