Uhu. Hij heeft iemand anders aangenomen om onder zijn naam te draaien, omdat hij het ook erg druk heeft met noisecontrollers geloof ik. Hij probeert echter wel vaak aanwezig te zijn, vooral bij live optreden etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
En heeft Bas iemand anders die draait als Kasparov? Dus een beetje het Pitcher idee? Wist ik heul nog niet joh...
quote:Uitspraak van Kasparov op dinsdag 6 november 2007 om 18:40:
Das de vaste dj van Kasparov. Aangezien ikzelf erg druk ben met noisecontrollers ben ik enkel bij de livesets aanwezig en zorg ik voor de producties achter kasparov
Damn, vette shitquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
Edit: ja, ik weet dat die al is langsgekomen
Verzin eens normale tekstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
op 5.00 nieuwe showtek track genaamd FREAK.. apart maar sample is eigenlijk te klote om er echt iets over te kunnen zeggen
haha oke, ik ben er weg van, tot straks allemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
zit nog in de was :/quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]dat klinkt goed
[..]
idd erg raar maar volgens mij klapt die live wel hard
edit: kweet niet of ik morge nog hier post, spreek me aan, heb shirt aan waarop staat Lesbian met zo'n wijf innut roze
Intro is leip, en toen die melodie erin kwam dacht ik "wow, die wordt live als je lekker in het zonnetje staat zeker vet, maar toen kwam de kick erin en transformeerde hij ala Fusion of sound (Alleen dan op een slechte manier) . Nee. Jammer.quote:
En Psyko Punkzquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
Brute plaatquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:36 schreef de_huig het volgende:
oh en rip..ik geloof er nog steeds niks van dat je niet komt..maar jij bent gewoon de mystery guest bij chuckie he..geef maar toe
weer van de partij, voor de 5e keer op rijquote:
dan zijn wij binnen als het goed isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
so vannèquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
Ik weet niet wat jij wil Low-e, maar van mij mag die kick nog wel wat harder!
OK!
ben bij A-lusion en bij Psyko Punkz, moet goedkomen dacht ik zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Psyko Punkz
Ik heb mijn heerlijk hardstyle shirtje aan. (lopen er nog 2 van rond) Dus we zien elkaar wel ergens
we will master, we willquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Da_Ripper het volgende:
you've been training for this, I know you're ready, make me proud
Hier een groot gedeelte: http://www.globalhardstyl(...)p?p=1067098#p1067098quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef Muta het volgende:
Pavo @ q-base :
id
id
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
Shithead - Shithead
Bison meets the quakers - i got tonight
showtek - save the day
id
id
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit feestje klinkt wel goed voor mij want het ligt in de buurt.
http://partyflock.nl/party/161562:Sequel.html
Maar ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, want het is de eerste keer dat dit event wordt gehouden. Het is ook het eerste event van 'een nieuwe speler in de scene' genaamd Global Dance Nation. Ik lees er wel heel erg veel gezeik over op PartyFlock.
Weet iemand hier meer van?
http://radio.q-dance.nl/quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef nattermann het volgende:
Is er een livestream van Q-Base?
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://radio.q-dance.nl/
Ja
Tot 00:00 early-hardstylequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dus?
niet echt mijn ding, maargoed
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...
Bij X-Plode was er vooraf ook veel gezeik en leek alles ook niet op rolletjes te lopen.
De dag zelf echter was alles boven verwachting en was het ook echt een top feestje, ook aan al de andere reacties op PF te zien.
Ik zou zeggen ga gewoon kijken, als iedereen de kat uit de boom gaat kijken word het zowiezo niks
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.
En hoelang van te voren wordt over het algemeen een line-up bekend gemaakt? Want ik wil wel een fatsoenlijke line-up voor dat geld natuurlijk.
OK, dan wacht ik wel gewoon op meer informatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.
Kan je daarna beslissen
Ja het is nu met Zatox zeker relaxedquote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef nattermann het volgende:
Stiekem baal ik er wel van, nu ik Zatox hoor, dat ik niet sta daar op Q-Base
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |