Whaha een badboy dus?quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ex nooit gedacht dat ie lief was
Ik zei weleens tegen hem dat je vanalles van hem kon zeggen, maar niet dat ie lief was
Half jaar geleden, nu heb ik het allemaal wel gezien onderhand.quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij vindt de tiet- en assplaatjes niet interessant?
Gewoon zeggen "Schat, mag ik een foto van je kont maken? Is voor op FOK!"quote:
Sloom.quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Devvie het volgende:
Je bent wel sloom voor een chuck norris
Niet fokken met dat mannetjequote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
nene Fipo![]()
Moet dat plaatje met die SC helden nou?![]()
Dat poppetje bij Users misstaat trouwens wel.
Volgens mij gaat het vanzelf tegenwoordig.quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
Zet m eens niet zo snel centraal, ik zat nog te F5en in KLB.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
sowieso schijt irritant dat hij centraal staat.quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
mods zitten er gewoon dicht op denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vanzelf tegenwoordig.
Vroeger stond die nog bovenaan.quote:Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sowieso schijt irritant dat hij centraal staat.
Hij was gewoon echt niet lief.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha een badboy dus?
In een relatie wil ik wel dat m'n partner op z'n minst EEN lieve kant heeft hoor
Zolang t maar niet de spuigaten uitloopt
Gewoon "Nieuwe topics" in de gaten houden.quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
Neehoor.quote:Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sowieso schijt irritant dat hij centraal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |