abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 19:14:51 #1
269236 LTGTR
Let The Good Times Roll
pi_72527372
Beste FOK!'ers
Titel:
[recht] Iemand zonder ID-kaart heeft MIJN naam aan de politie gegeven

Wat er vandaag gebeurde
Ik zit lekker thuis, komt de politie zomaar aan de deur..
Blijkt dat ik afgelopen week zogenaamd bij iemand achterop de scooter heb gezeten zonder helm
Ik zeg ja dat kan heel niet want rond die tijd was ik heel niet in de stad, nog ff veder praten en toen later gingen ze weer om het veder uit te zoeken.

Nu heb ik net ff lopen zoeken en vragen, en ik ben er achter wie mijn naam aan de politie heeft gegeven. Nu vond ik deze persoon sowieso al een eikel(en meerdere met mij) dus nu wil ik er maximaal uit halen wat er in zit; en daar heb ik jullie hulp bij nodig

Wat kan ik tegen de politie zeggen? Lastering( ik heb er last van gehad( misschien wel een schade vergoeding )) . De dader heeft valse informatie verstrekt, dit lijkt me ook strafbaar..

Zijn er nog meer punten..?

Alvast bedankt

LTGTR
pi_72527467
wat een raar figuur het is sowieso strafbaar valse info door te geven
heb je zn echte naam ook aan de politie laten weten? en hoe ben je er achter gekomen?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72527493
Beginnen met de blauwe jongens te vertellen wie hij is. Daarna op kickboxles want hij gaat je klappen als hij er achter komt dat je hem hebt verlinkt
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 7 september 2009 @ 19:17:37 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_72527503
Waarom vertel jij de politie niet wie het was en hoe je er achter bent gekomen?
pi_72527511
Heb je bewijs dat hij het geweest is? Zo nee: forget it.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72527517
TS heeft vijanden.

Pliesie komt je halen.
WOS'ser for life.
  maandag 7 september 2009 @ 19:29:56 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72527996
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je bewijs dat hij het geweest is? Zo nee: forget it.
Tenzij de betreffende agenten die gast nog herkennen, maar ik betwijfel of ze er zoveel tijd aan besteden. Zoals swarmahoer zegt is het wel strafbaar.

Overigens, TS, succes hiermee, zulke dingen mogen m.i. goed worden aangepakt.
pi_72528043
[onzin]
Tip: Regel een vriend (in de ruimste zin van het woord) die je een paar tikken in je gezicht geeft.

Daarna stap je naar de agenten toe met het verhaal dat je weet wie jouw naam heeft opgegeven en dat die persoon je aangevallen en bedreigd heeft om ervoor te zorgen dat je je mond hield....

Als hij daarvoor een hekel aan je had, dan heeft hij daarna ECHT een hekel aan je!!
[/onzin]
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 7 september 2009 @ 19:32:28 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72528098
TS moet gewoon de hele week zwartrijden, zijn ID niet laten zien, en die gast voor de boetes laten opdraaien. Verder vrolijk taxi's en pizza's bestellen, e-mails vanaf een nieuw adres verzenden met zijn naam, HOPPA! Het recht in eigen hand.
pi_72528125
Schadevregoeding krijg je natuurlijk niet, maar ik zou hem er wel bijlappen. Hij is de teringleijer die jouw naait, dan mag hij mooi de gevolgen dragen. Dan had hij maar een gefingeerde naam-adres-combinatie moeten opgeven.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  maandag 7 september 2009 @ 19:37:02 #11
269236 LTGTR
Let The Good Times Roll
pi_72528264
Tja ik was ook vanmiddag hard van plan om langs hem te gaan, maar ff laten bezinken en toen maar bedacht het niet te doen. Zou wss geen vechten worden maarja ik wil wel ff laten merken dat hij het geen 2e keer moet doen en ik denk dat het financieel meer pijn doet dan dattie een tik op zn neus krijgt.
En "TS heeft vijanden" , valt wel mee hoor ik vind boontje komt om zn loontje; hij naait mij ik naai hem terug, En ja dat hij wat harder genaaid wordt door mij dan ik door hem, dat is het risico van het vak

Maar zijn er nog juristen in de zaal die denken dat er voor mij een voordeeltje uit te halen is??
pi_72528364
je hebt dus nog niet de naam doorgegeven aan de politie
waarom niet?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 7 september 2009 @ 19:39:43 #13
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_72528372
Ik ben een uiterst hoogopgeleid jurist, en ik zeg het je: Pak hem met alles wat er in het wetboek staat. Fraude, mishandeling, ontkennen van de holocaust, alles!
pi_72528410
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef LTGTR het volgende:
Beste FOK!'ers
Titel:

Wat er vandaag gebeurde
Blijkt dat ik afgelopen week zogenaamd bij iemand achterop de scooter heb gezeten zonder helm
Ik zeg ja dat kan heel niet want rond die tijd was ik heel niet in de stad, nog ff veder praten en toen later gingen ze weer om het veder uit te zoeken.

Nu heb ik net ff lopen zoeken en vragen, en ik ben er achter wie mijn naam aan de politie heeft gegeven. Nu vond ik deze persoon sowieso al een eikel(en meerdere met mij) dus nu wil ik er maximaal uit halen wat er in zit; en daar heb ik jullie hulp bij nodig

Wat kan ik tegen de politie zeggen? Lastering( ik heb er last van gehad( misschien wel een schade vergoeding )) . De dader heeft valse informatie verstrekt, dit lijkt me ook strafbaar..

Alvast bedankt

LTGTR
  maandag 7 september 2009 @ 19:51:21 #15
269236 LTGTR
Let The Good Times Roll
pi_72528836
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt dus nog niet de naam doorgegeven aan de politie
waarom niet?
Omdat ik er ongeveer een uur geleden ben achter gekomen wie het is..
Morge zit ik tot 7 uur op school, dus woensdag ga ik er is uitgebreid en rustig naar kijken
  Licht Ontvlambaar maandag 7 september 2009 @ 20:12:49 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72529612
je kunt ook gewoon bellen hoor... zou er vooral heel lang mee gaan wachten, wordt het hele verhaal nog geloofwaardiger van.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 7 september 2009 @ 20:26:27 #17
269236 LTGTR
Let The Good Times Roll
pi_72530166
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef Sjeen het volgende:
je kunt ook gewoon bellen hoor... zou er vooral heel lang mee gaan wachten, wordt het hele verhaal nog geloofwaardiger van.
Nouw net ff de Politie gebeld, ik moet ff langsgaan op het bureau en dan ff mn verhaal doen, dan gaan ze langs die gozer en wordt ik uit het systeem gehaald.
Hopen dattie flink wordt aangepakt voor vals identiteits gebruik
  maandag 7 september 2009 @ 21:00:04 #18
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72531615
quote:
Beste FOK!'ers
Titel:

Wat er vandaag gebeurde

Alvast bedankt

LTGTR
Voor het opgeven van een valse naam staat een straf van 4 jaar of meer. Niet dat ze die makkelijk gaan geven eerder een vette boete.
Maargoed die gast naait jou erbij, naai hem net zo hard terug..
Oog om een oog.

Je idee om een of andere schade vergoeding eruit te trekken gaat m naar mijn idee niet worden. Je doet net alsof hij een moord in je schoenen schuift.
  maandag 7 september 2009 @ 22:02:05 #19
269236 LTGTR
Let The Good Times Roll
pi_72534298
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Voor het opgeven van een valse naam staat een straf van 4 jaar of meer. Niet dat ze die makkelijk gaan geven eerder een vette boete.
Maargoed die gast naait jou erbij, naai hem net zo hard terug..
Oog om een oog.

Je idee om een of andere schade vergoeding eruit te trekken gaat m naar mijn idee niet worden. Je doet net alsof hij een moord in je schoenen schuift.
haha nee joh, maar je moet wel proberen het onderste uit de kan te halen hé

En ik heb wel emotionele schade opgelopen hoor

pi_72538642
Als de politie slim is geweest hebben ze de gegevens van de bestuurder genoteerd (kenteken en brommercertificaat) en kunnen ze overtreder via deze gegevens opsporen.

Ik vind het wel vreemd dat ze hem zo maar hebben laten gaan,als ze je gegevens niet kunnen controleren kunnen ze je gewoon oppakken en dan op het bureau op hun gemaakte de naam en adresgegevens controleren.

Maar je kunt natuurlijk altijd zeggen dat je een sterk vermoeden hebt dat deze persoon hierachter zit.

Ik vrees inderdaad dat identiteitdiefstal een toenemend probleem gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door geevee op 08-09-2009 23:12:24 ]
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_72542604
Even wat onzinnige tvp's verwijderd (1/3 van het totaal aantal posts). Roep iets nuttigs of post gewoon niet.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_72544730
Uit ervaring: agenten onthouden gezichten...
zorg dat je zo snel mogelijk met een identiteitsbewijs de agent te spreken krijgt die hem aangehouden heeft. Die kan dan tot in einde der dagen verklaren dat jij het niet was. Als je te lang wacht dan weet de agent het ook niet meer en wordt het een beetje... jouw woord tegen zijn woord.....
pi_72548226
quote:
Beste FOK!'ers
Titel:

Wat er vandaag gebeurde

Alvast bedankt

LTGTR
Klopt niets van ...als je geen legimitatie kan laten zien moet je mee naarhet bureau en je kan nooit zomaar iemand zijn naam opgeven dat word gelijk nagekeken...
pi_72554775
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef Flowerlive het volgende:

[..]

Klopt niets van ...als je geen legimitatie kan laten zien moet je mee naarhet bureau en je kan nooit zomaar iemand zijn naam opgeven dat word gelijk nagekeken...
Als iedere politieman zijn protocollen volgt wel ja.
Helaas hebben ze daar niet altijd evenveel zin in, zeker niet als het tegen einde diensttijd loopt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:38:17 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72557350
Dat heb ik ook 2x gedaan
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: