Tenzij de betreffende agenten die gast nog herkennen, maar ik betwijfel of ze er zoveel tijd aan besteden. Zoals swarmahoer zegt is het wel strafbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je bewijs dat hij het geweest is? Zo nee: forget it.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef LTGTR het volgende:
Beste FOK!'ers
Titel:
[recht] Iemand zonder ID-kaart heeft MIJN naam aan de politie gegeven
Wat er vandaag gebeurde![]()
Ik zit lekker thuis, komt de politie zomaar aan de deur..
Blijkt dat ik afgelopen week zogenaamd bij iemand achterop de scooter heb gezeten zonder helm![]()
Ik zeg ja dat kan heel niet want rond die tijd was ik heel niet in de stad, nog ff veder praten en toen later gingen ze weer om het veder uit te zoeken.
Nu heb ik net ff lopen zoeken en vragen, en ik ben er achter wie mijn naam aan de politie heeft gegeven. Nu vond ik deze persoon sowieso al een eikel(en meerdere met mij) dus nu wil ik er maximaal uit halen wat er in zit; en daar heb ik jullie hulp bij nodig![]()
Wat kan ik tegen de politie zeggen? Lastering( ik heb er last van gehad( misschien wel een schade vergoeding)) . De dader heeft valse informatie verstrekt, dit lijkt me ook strafbaar..
Zijn er nog meer punten..?
Alvast bedankt
LTGTR
Omdat ik er ongeveer een uur geleden ben achter gekomen wie het is..quote:Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt dus nog niet de naam doorgegeven aan de politie
waarom niet?
Nouw net ff de Politie gebeld, ik moet ff langsgaan op het bureau en dan ff mn verhaal doen, dan gaan ze langs die gozer en wordt ik uit het systeem gehaald.quote:Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef Sjeen het volgende:
je kunt ook gewoon bellen hoor... zou er vooral heel lang mee gaan wachten, wordt het hele verhaal nog geloofwaardiger van.
Voor het opgeven van een valse naam staat een straf van 4 jaar of meer. Niet dat ze die makkelijk gaan geven eerder een vette boete.quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef LTGTR het volgende:
Beste FOK!'ers
Titel:
Blijkt dat ik afgelopen week zogenaamd bij iemand achterop de scooter heb gezeten zonder helm![]()
Ik zeg ja dat kan heel niet want rond die tijd was ik heel niet in de stad, nog ff veder praten en toen later gingen ze weer om het veder uit te zoeken.
Nu heb ik net ff lopen zoeken en vragen, en ik ben er achter wie mijn naam aan de politie heeft gegeven. Nu vond ik deze persoon sowieso al een eikel(en meerdere met mij) dus nu wil ik er maximaal uit halen wat er in zit; en daar heb ik jullie hulp bij nodig![]()
Wat kan ik tegen de politie zeggen? Lastering( ik heb er last van gehad( misschien wel een schade vergoeding)) . De dader heeft valse informatie verstrekt, dit lijkt me ook strafbaar..
Alvast bedankt
LTGTR
haha nee joh, maar je moet wel proberen het onderste uit de kan te halen héquote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Voor het opgeven van een valse naam staat een straf van 4 jaar of meer. Niet dat ze die makkelijk gaan geven eerder een vette boete.
Maargoed die gast naait jou erbij, naai hem net zo hard terug..
Oog om een oog.
Je idee om een of andere schade vergoeding eruit te trekken gaat m naar mijn idee niet worden. Je doet net alsof hij een moord in je schoenen schuift.
Klopt niets van ...als je geen legimitatie kan laten zien moet je mee naarhet bureau en je kan nooit zomaar iemand zijn naam opgeven dat word gelijk nagekeken...quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef LTGTR het volgende:
Beste FOK!'ers
Titel:
Alvast bedankt
LTGTR
Als iedere politieman zijn protocollen volgt wel ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef Flowerlive het volgende:
[..]
Klopt niets van ...als je geen legimitatie kan laten zien moet je mee naarhet bureau en je kan nooit zomaar iemand zijn naam opgeven dat word gelijk nagekeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |