De voorbeelden die je aanhaalt zijn kwajongensstreken.quote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of dat meisje uit het Amsterdamse uitgaansleven. Dat incident werd ook gebagatelliseerd als zijnde dat ze erom vroeg omdat ze zich onzedig zou hebben gekleed. Het gezonde verstand gebruiken en nadenken hoe je je kleedt was de conclusie. Een paar weken later was daar een bekeerde moslima die in een christelijk dorp wordt lastig gevallen omdat ze o.a. een hoofddoek draagt. Daar ging de conclusie van nadenken met wat je draagt niet meer op want deze moslima was wel een echt slachtoffer.
Bagatelliseren werkt twee kanten op.
Ontopic, walgelijk wat deze man en kleindochter zijn overkomen.
Wat doen ze hier met 10 man? Een bejaarde doodslaan maar dan zonder knuppel?quote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Klopt, hier doen ze het met 10 man.
Wellicht kunnen ze die honkbalknuppel niet betalen, weet jij veel.
Dat was een mishandeling (als ik het juiste geval voor me heb) En ook uit discriminatie gedaan. Alleen niet met fatale afloop.quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De voorbeelden die je aanhaalt zijn kwajongensstreken.
Als straatjongeren mensen lastigvallen gaat het om een beetje gescheld en zo nu en dan wat handtastelijkheden bij schaars geklede meisjes. Vrij onschuldig dus.
Hier gaat het om MOORD.
Yupquote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat doen ze hier met 10 man? Een bejaarde doodslaan maar dan zonder knuppel?
Kwa allochtonen problemen in Nederland ben ik meestal wel redelijk bij de les, maar deze moet ik inderdaad gemist hebben. Ik neem aan dat je daar wat meer info over hebt? Plz share.quote:Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Yup
Kan zijn dat je het gemist hebt. Er waren de laatste tijd ook zoveel incidentjes...
Helaas.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kwa allochtonen problemen in Nederland ben ik meestal wel redelijk bij de les, maar deze moet ik inderdaad gemist hebben. Ik neem aan dat je daar wat meer info over hebt? Plz share.
Als jouw moeder verkracht word, of aangerand... zeg je dan ook "beetje handtastelijkheid" en schrijf je het dan ook af als een kwajongensstreek?quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef Ghaazi het volgende:
Als straatjongeren mensen lastigvallen gaat het om een beetje gescheld en zo nu en dan wat handtastelijkheden bij schaars geklede meisjes. Vrij onschuldig dus.
Hier gaat het om MOORD.
Ligt aan de afkomst van de daders.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Als jouw moeder verkracht word, of aangerand... zeg je dan ook "beetje handtastelijkheid" en schrijf je het dan ook af als een kwajongensstreek?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ligt aan de afkomst van de daders.
Wat snap je nou niet?
Ah oke, prima hoor. Dat schaart je onder het type user als jddko...jjdosk...jdjksdo... die gast die een tijdje geleden geband werd. Het type user dat brult en bralt, en als er om onderbouwing gevraagd wordt dan mag je dat zelf opzoeken. Ben benieuwd wat je inbreng verder isquote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Helaas.
Ik ga niet voor jouw ff mijn tijd verdoen in google. Dat mag je zelf doen.
Tuurlijk, ze mishandelen niet, ze roven niet, het zijn gewoon kwajongensstreken. Ze hebben nog nooit iemand vermoord.quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Hier gaat het om MOORD.
Je bent sinds kort bekend met internet?quote:
Jaja, je lult er mooi overheen:)quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bent sinds kort bekend met internet?![]()
Zeur lekker een eind op joh. In de tijd dat je poste had het al kunnen vinden, luiwammes.
Iedere moord is walgelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze mishandelen niet, ze roven niet, het zijn gewoon kwajongensstreken. Ze hebben nog nooit iemand vermoord.
Dus jij vindt dat die jongens handtastelijk mogen zijn bij schaarsgeklede meisjes? En je vind dat onschuldig?
Die moord in Engeland is walgelijk.
Net zoals de MOORD op Theo van Gogh walgelijk was.
Voordat ik op deze onzin reageer, spreek ik eerst mijn afschuw uit over de gebeurtenissen in Londen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Ghaazi het volgende:
Hij is inmiddels overleden.
Zie hier het gruwelijke resultaat als de PVV aan de macht komt.
Vooral zondequote:Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef Sargon het volgende:
[..]
Een moord op Hitler in 1943 zou walgelijk zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |