Ik krijg er de rillingen van, afschuwelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de context van dit enge filmpje en wat wil je ermee zeggen? Dat jij vindt dat vrouwen gesluierd moeten gaan omdat het moet volgens de islam?
Even ter herinneringquote:Een bejaarde moslim is in het zuidwesten van Londen het slachtoffer geworden van een brutale racistische aanval. De 67-jarige Ekram Haque werd voor de ogen van zijn driejarige kleindochter in een coma geslagen door een bende schoolkinderen. Dat melden de Britse media.
In de rug aangevallen
Ekram Haque, een toegewijde moslim, werd in een hinderlaag gelokt door een bende jongeren nadat hij de lokale moskee van Tooting verliet. Daar had hij net de gebeden bijgewoond ter aanleiding van de ramadan. De bejaarde man stond samen met zijn kleindochter Marian te wachten op een lift naar huis toen ze hem in de rug aanvielen, hem neersloegen en hem op het hoofd schopten.
De andere aanwezigen in de moskee schoten Haque onmiddellijk ter hulp en jaagde de bende weg, maar de verwondingen aan het hoofd van de man waren al aanzienlijk. Hoewel hij nog niet officieel dood is verklaard, namen familie en vrienden gisteren in het ziekenhuis al afscheid van Ekram Haque, die aan een beademingstoestel ligt.
Daders van 12 jaar oud
Ook de politie is al een moordonderzoek gestart naar de daders. De politie heeft een verband gelegd met eerdere aanvallen op oudere Aziaten. Het onderzoeksteam is er ook van overtuigd dat het om een racistische aanval gaat. De daders zouden slechts 12 jaar oud zijn. Bovendien zijn er extra agenten voorzien aan de Idara E Jaaferiya Moskee, waar Haque werd aangevallen.
Geen wraak nemen
Volgens de zoon van Ekram Haque, Arfan, is zijn driejarig dochtertje erg geschokt na de aanval op haar grootvader. De 35-jarige man spreekt van zinloos geweld, maar roept zijn gemeenschap op om kalm te blijven. "Denk eraan dat de islam een vredelievende godsdienst is en dus wraak niet goedkeurt. Als je dan toch iets wil doen, bid gewoon", aldus Arfan, "Ik ben trouwens onder de indruk van de manier waarop de politie de zaak aanpakt. Ik ben alleen bezorgd om mijn dochtertje die zich nog heel goed kan voorstellen wat er gebeurd is."
Ekram Haque ging vorig jaar op pensioen en paste in de weekends op zijn kleindochter. "Mijn vader had zelfs een reis naar Pakistan en Australië voor haar gepland", aldus Arfan, "Hij hield van Groot-Brittannië en beschouwde zichzelf als een echte Londenaar. Hij genoot echt van de dagen met Marian." (ka)
Maar net als de joden geen centrale structuur en heel veel eigen intepretatie. Turkije en Marokko vinden dat gevaarlijk en eisen een staatsopleiding voor imams, hebben ze ook aan Nederland aangeboden maar die vinden dat onverenigbaar met de scheiding tussen kerk en staat en krijgen dus onopgeleide bergimams die veel radicaler zijn, iets wat landen als Turkije en Marokko bevreemdt, want die zien het gevaar daarin wél.quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar waarin ligt dan het verschil met de Islam? Die kennen toch ook grote stromingen met bijbehorende voorschriften, uitleggen en doctrines?
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.quote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zie wat schreeuwende oude idioten, waar halen ze die info vandaan? Verder verbaas ik me er over dat je dit soort filmpjes kan kijken, al die dreigementen en indoctrinatie rotzooi die ze naar je hoofd gooien. "Vrees de heer, vrees hem, VREES hem!"..
Ja, ik ben echt geschrokken van dat filmpje. Dacht eerst dat het niet echt was. Maar dat was het wél.quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.
Ze bevestigen juist het beeld dat bepaalde (dus niet alle) moslimgroeperingen onder invloed staan van volslagen krankzinnigen
Ach, ik weet niet of er nu zoveel verschil is tussen een staatsopleiding voor Imams, of een universitaire/HBO-opleiding die zwaar gesubsidieerd is en een poldervisie op de Islam uitdraagt...quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar net als de joden geen centrale structuur en heel veel eigen intepretatie. Turkije en Marokko vinden dat gevaarlijk en eisen een staatsopleiding voor imams, hebben ze ook aan Nederland aangeboden maar die vinden dat onverenigbaar met de scheiding tussen kerk en staat en krijgen dus onopgeleide bergimams die veel radicaler zijn, iets wat landen als Turkije en Marokko bevreemdt, want die zien het gevaar daarin wél.
Bewijs dat de omkering van ''het is maar een incident'' precies dezelfde onzin oplevert.quote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef RAVW het volgende:
ach ... hoe veel slachtoffers zijn er andersom al gevallen en hoe veel gaan er nog vallen ?
maar dat dit niet kan is een ding wat zeker is ..
maar dan zo wel van bij de kanten .
Precies, en dan wordt het ook nog aangedragen door een zichzelf "normale" moslim noemend persoon. Dan zet ik toch werkelijk m'n vraagtekens bij wat nou werkelijk een moslim is als ze zichzelf 'normaal' noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.
Ze bevestigen juist het beeld dat bepaalde (dus niet alle) moslimgroeperingen onder invloed staan van volslagen krankzinnigen
Joh.. dus alle bejaarde moslims in Engeland krijgen klaps omdat Wilders in Nederl...quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Ghaazi het volgende:
Hij is inmiddels overleden.
Zie hier het gruwelijke resultaat als de PVV aan de macht komt.
Dan zouden er wat meer agenten zijn en de straffen iets zwaarder, ook voor white trash.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Ghaazi het volgende:
Hij is inmiddels overleden.
Zie hier het gruwelijke resultaat als de PVV aan de macht komt.
Neuh... volgens de Koran is het oog om oog, tand om tand.quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef Sargon het volgende:
Moet ik nu extra geschokt zijn omdat het een vrome moslim is
Kun je je voorstellen wat er geschreven zou zijn als GW in het begin van ditquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Joh.. dus alle bejaarde moslims in Engeland krijgen klaps omdat Wilders in Nederl...
Laat ook maar. Te dom om op in te gaan.
Of dat meisje uit het Amsterdamse uitgaansleven. Dat incident werd ook gebagatelliseerd als zijnde dat ze erom vroeg omdat ze zich onzedig zou hebben gekleed. Het gezonde verstand gebruiken en nadenken hoe je je kleedt was de conclusie. Een paar weken later was daar een bekeerde moslima die in een christelijk dorp wordt lastig gevallen omdat ze o.a. een hoofddoek draagt. Daar ging de conclusie van nadenken met wat je draagt niet meer op want deze moslima was wel een echt slachtoffer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:12 schreef pisnicht het volgende:
Waar is nu diezelfde moslim brigade die het aanranden van een 14 meisje hier wegzette als kwajongensstreken?
Bejaarde moslims die met zijn allen een twaalfjarige autochtoon doodschoppen?quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef LXIV het volgende:
Overal in Europa gebeurt het dagelijks andersom. Maar dat komt niet in de media.
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.quote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Neuh... volgens de Koran is het oog om oog, tand om tand.
Gezien de "incidentjes" van moslim jeugd staan we nog achter.
Ach, waar zeuren we over. Om met moslim maatstaven te spreken als hun jeugd weer van zich laat horen:quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat er geschreven zou zijn als GW in het begin van dit
jaar inderdaad UK binnen had mogen komen en z'n zegje had kunnen doen.
Klopt, hier doen ze het met 10 man.quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.
Heel veel bejaarden worden overvallen, ook met geweld, door allochtonen en datquote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |