Lastig dilemma.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef Sargon het volgende:
[..]
Een moord op Hitler in 1943 zou walgelijk zijn?
Dat is de vraag ontduiken. Hij wilde weten of je het walgelijk vond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:20 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Lastig dilemma.
ik zou zeggen: te laat.
Moord is moord, maar in het genoemde geval (Hitler) zou ik wel een uitzondering willen maken, denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat is de vraag ontduiken. Hij wilde weten of je het walgelijk vond.
Dus je eerdere stelling dat elke moord walgelijk is gaat niet meer op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:15 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Moord is moord, maar in het genoemde geval (Hitler) zou ik wel een uitzondering willen maken, denk ik.
Vandaar mijn aanvullende opmerking: te laat.
Dit is het Verenigd Koninkrijk. Die jongens gaan niet wegkomen met deze moord.quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef Lub_ya het volgende:
Minderjarigen weer.![]()
Hoge straf zullen ze vast ook niet krijgen. De jeugd van tegenwoordig.
Verzachtende omstandigheden, die lefgozertjes moeten een forse vrijheidsstraf opgelegd krijgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 06:08 schreef niet_links het volgende:
Schandelijk, jammer dat ze dit soort jochies niet kunnen aanpakken ivm hun leeftijd.
Maar een bivakmuts mag wettelijk ook niet, dus dan zouden ze een hoofddoek/ burqa ook kunnen verbiedenquote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarentegen valt kledingkeuze onder de vrijheid van meningsuiting.
Volgens de fokmoslims vroeg Theo erom. Had hij maar niet moeten helpen met Submission.quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Net zoals de MOORD op Theo van Gogh walgelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |