Je kan je dan ook hardop afvragen of ze niet in een verzorgingsflat thuis horen, waar ze meestal meerdere liften hebben, met vaak ook wat betere (lees duurdere) service- en onderhoudscontracten. En hoe moeten ze gecompenseerd worden, ze kunnen, hoeveel geld ze ook krijgen, nog steeds die lift niet gebruiken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:40 schreef Keiichi het volgende:
Even TS's z'n probleem in een andere context plaatsen.
In het appartementen complex waar ik woon, wonen veel ouderen die gewoonweg geen trap kunnen lopen. Tevens is er maar 1 lift aanwezig.
Kunnen die mensen dan ook niet gecompenseerd worden oid?
Dan moet je je afvragen of de mensen daar wel goed wonen. Los daarvan neem ik aan dat ze rekening houden met dit soort mensen als er onderhoud aan een lift moet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:40 schreef Keiichi het volgende:
Even TS's z'n probleem in een andere context plaatsen.
In het appartementen complex waar ik woon, wonen veel ouderen die gewoonweg geen trap kunnen lopen. Tevens is er maar 1 lift aanwezig.
Kunnen die mensen dan ook niet gecompenseerd worden oid?
Ah iemand was me net voorquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je kan je dan ook hardop afvragen of ze niet in een verzorgingsflat thuis horen, waar ze meestal meerdere liften hebben, met vaak ook wat betere (lees duurdere) service- en onderhoudscontracten. En hoe moeten ze gecompenseerd worden, ze kunnen, hoeveel geld ze ook krijgen, nog steeds die lift niet gebruiken?
Wij hebben het in onze VvE ook, maar welke mensen stemmen dan wel weer tégen een eenmalige bijdrage voor de vervanging van de liftbesturing? Juistem, diezelfde oude mensen, want ach en wee, dat kunnen ze niet betalen van hun pensioentje.
Het enige wat ik ergens over flats en huren terug kan vinden, is dat een huurwoning 4 hoog zonder lift goedkoper zou moeten zijn dan een huurwoning op 1 hoog zonder lift. En als het met lift is, dat er weer geen (of nauwelijk) verschil meer hoort te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen of de mensen daar wel goed wonen. Los daarvan neem ik aan dat ze rekening houden met dit soort mensen als er onderhoud aan een lift moet gebeuren.
Dus nee, ik zou niet weten waarom deze mensen compensatie zouden moeten hebben.
Als jij er voor kiest om 4 hoog te gaan wonen terwijl je weet dat er geen lift is, zie ik niet in waarom dat goedkoper zou moeten zijn. Aanwezigheid van een lift zal wel meer punten opleveren of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het enige wat ik ergens over flats en huren terug kan vinden, is dat een huurwoning 4 hoog zonder lift goedkoper zou moeten zijn dan een huurwoning op 1 hoog zonder lift. En als het met lift is, dat er weer geen (of nauwelijk) verschil meer hoort te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |