Lijkt me logisch dat de Task Manager recourses pakt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:09 schreef flipsen het volgende:
Heb de automatische updates van windoos uitgezet uiteraard, maar helpt niet. De taskmanager zet in de processen FSX op 90+%, totdat het hikken begint. Wat vreet dan systeem-resources? Taskmanager! Mijn systeem heeft in ieder geval gevoel voor humor... FSX valt dan terug tot 35% ofzo overigens, vandaar het hikken I suppose.
Als hij het op de lagere resolutie en lagere grafische instellingen het niet doet weet je iig dat het niet echt gek is dat je pc het doet. Dan is je pc gewoon niet krachtig genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:20 schreef wootahH het volgende:
en op lagere resolutie heb je hier geen last van? en je cool n quiet staat uit in de bios? en PhysX uit in je nvidia driver.
ik heb overigens hetzelfde systeem en had ook dit probleem. bij mij lag het aan een voeding die te weinig watt leverde.
quote:
quote:
Maar het maakt dus geen hol uit als ik het op de laagste resolutie draai. Blijft hikken. En de eerste minuten gaan wel goed gek genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef mschol het volgende:
een 8600GT red FSX niet met alles op max.
m'n 8800GT heeft soms zelfs moeite ermee (1920x1200 alles high (inclusief AA en AF)
Had met XP hetzelfde probleemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |