Ja, daar komt het wel op neerquote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga zeiken.. (Ik snap het dus gewoon niet, geen aanval!)
Wat heeft het voor zin een eindverantwoordelijke (klinkt ook wel erg eh, zakelijk) aan te stellen als je het toch over alles eens bent?. Maar stel nou dat Tara echt WEL zou willen, en jij NIET, dan gebeurt het dus wel? Als je er dus in overleg niet uitkomt?
(Where do I sign up?)
quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat erg zeg. Ik zie net dat mijn "contactpersoon" de domeinnaam van hun best lopende site als mailadres heeft. Leuk, zo'n mailadres. Kan je naar niemand mailen omdat je overal op de blacklist staat
.
Welnee. Het is gewoon ouderwetsquote:Op maandag 7 september 2009 17:20 schreef freecell het volgende:
Ik zei dus nog:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar dan wordt het nogal uitgebreid vermoed ik en ik weet niet wie daar op zitten te wachten
En bedankt, jus op mijn schermquote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee. Het is gewoon ouderwets. Nou, viel toch best mee met het uitgebreid?
Niet? Hm. Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef freecell het volgende:
[..]
En bedankt, jus op mijn scherm
Ik haal niet z'n pantoffels als hij thuiskomt
Sinds mijn laptop kapot is zit ik elke dag voor de webcam, met dat hoerige macbook gebeurenquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef Jarno het volgende:
En Kim binnenkort achter de webcam dus!![]()
![]()
!
je ziet dat dat je carrière kansen vergroot.quote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sinds mijn laptop kapot is zit ik elke dag voor de webcam, met dat hoerige macbook gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |