Maar er zijn er ook zat die vrijwillig geplakt worden, dan heb je toch wel een aantal steekjes los zitten hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Vaak worden die door het park zelf erop geplakt.
Ja, fucking irritant. Maarja zolang ze het maar het raam plakken, je hebt ook paupers die hem op de lak doen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Lijkt me lastig op de snelwegquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef error_404 het volgende:
Ik zie nooit caravans, ik heb er gewoon een blinde vlek voor ontwikkeld, scheelt enorm.
Da's helemaal fraai. Lekker schade claimen als je het onding er niet afkrijgt en de lak van je auto beschadigtquote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Ik heb zonder het te weten een hele tijd met zo'n dun stickertje onder m'n kenteken geredenquote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef pumpkineater het volgende:
Eens, of 'je voelt je lekkerder in een peugeot' of het allerergste, mensen die reclame van de garage voeren.
quote:
Nu kom ik nooit op campings e.d. maar als ze dat zouden doen....quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Die van Darwin is idd wel grappigquote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb ook wel een sticker op mijn auto, die links onderin.
[ link | afbeelding ]
Die 'tuning' stickers zijn inderdaad ook niet zo best.quote:Op maandag 7 september 2009 15:28 schreef mrcool het volgende:
Ik vind zoiets eigenlijk nog veel erger!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis MIDNRquote:
Dat meen je niet? Zoiets heb ik toch nog nooit meegemaakt, ik vind het ook wel schandalig dat ze dat doen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Sorry, ik kreeg gewoon zo'n ingeving waarin ik me bedacht hoe verschrikkelijk ik die dingen vind. Misschien komt het door Darth Vader, ik weet niet.quote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat had je al in je OP gezet.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze toch wel vragen of het mag?quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Dat zou ik weleens willen zien gebeuren.quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Anders zou ik eigenhandig die stickers terug in zijn of haar strot douwen.
Meestal staat er bij de ingang een bord dat als je het niet wil, je je ruitenwisser omhoog moet doen ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze toch wel vragen of het mag?
Is dit trouwens voor of na dat je de sticker van je auto verwijderd?quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat de neuk???quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Meestal staat er bij de ingang een bord dat als je het niet wil, je je ruitenwisser omhoog moet doen ofzo.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Meestal staat er bij de ingang een bord dat als je het niet wil, je je ruitenwisser omhoog moet doen ofzo.
Om te voorkomen dat de lak verder beschadigd (stel je voor dat het een beugelbekkie is!): Na.quote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Is dit trouwens voor of na dat je de sticker van je auto verwijderd?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is toch geweldigquote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef Gripper het volgende:
De allerergste die ik zag was afgelopen vakantie: een duitse camper met een ouder echtpaar erin. Achterop de spreuk:
"Zum arbeiten zu alt,
Zum sterben zu jung,
Zum reisen Top Fit! "
Ik werd er erg droevig van toen ik dat zag.
Bitte ein Bittquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig![]()
Daar kan ik gewoon uren onbewust achter blijven rijden om te genieten
quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef Yoda87 het volgende:
Ik heb dit onder m'n ruit hange
[ afbeelding ]
en hier de oude versie van
[ afbeelding ]
Idd, of bedrukt met "BOB, Ben Ook Bezopen"quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef NoBody122 het volgende:
Eens met klacht. Steeds vaker zie je ook van die semi-grappige gele bordjes hangen, met teksten in de trent van 'Babe on board' (HAHA DAT IS GRAPPIG WANT IPV 'BABY' STAAT ER 'BABE'![]()
![]()
!11!1!eins!1).. Van die bordjes die je bij elke autozaak kan kopen, dus.
Niet origineel en grappig meer dus, want elke tokkie rijdt er mee rond.
Jij bent zeker zo'n WoW/D&D-type?quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef Yoda87 het volgende:
Ik heb dit onder m'n ruit hange
[ afbeelding ]
en hier de oude versie van
[ afbeelding ]
WOWquote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n WoW/D&D-type?
WoW is behoorlijkquote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
WOW![]()
D&D is dan wel weer tof, maar ik zie me zelf meer als fantasy fan.
Ach die mensen werken hard voor een weekje beekse bergen.quote:
Die heb ik bovenaan mijn spiegelquote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef Tism het volgende:
Ik heb deze op mijn auto..![]()
[ afbeelding ]
Serieus!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |