Uit ervaring heb ik geleerd dat de ANWB je nog 2 uur laat staan als je geen lid bent en je pas helpt als je verplicht lid wordtquote:Op maandag 7 september 2009 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als jij daar in de stromende regen staat en je gaat je man bellen, dan ben je echt gestoord.
Gewoon naar de dichtstbijzijnde SOS paal lopen en die knop indrukken, dan word je geholpen en loop je het minste gevaar. Dat heb ik nu wel geleerd.
Heb je het over de wegenwacht of de alarmcentrale?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uit ervaring heb ik geleerd dat de ANWB je nog 2 uur laat staan als je geen lid bent en je pas helpt als je verplicht lid wordt
Mijn vriend is in nederland toch sneller hoor
En daarbij: ANWB heeft niet eens golden lodge bougies bij zich. Dus zelfs al heb ik alleen maar een kapotte bougie dan kunnen ze me niet helpen. Ja, bij een ongeluk kunnen zij de sleepwagen voor me bellen.. :´)
Sorrie, ben een jaar lid geweest maar daarna nooit meer. Het is voor mij weggegooid geld
Het was een praatpaal, ik ga niet aan die mensen vragen wie ik aan de lijn hadquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Heb je het over de wegenwacht of de alarmcentrale?
wat is dan een sos paal en hoe herken je die t.o. een praatpaal?quote:
In 't buitenland hebben ze weer andere systemen, zodat je bijv contact krijgt met de dichtstbijzijnde garage, dat bedoelde TS denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is dan een sos paal en hoe herken je die t.o. een praatpaal?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was een praatpaal, ik ga niet aan die mensen vragen wie ik aan de lijn had
geen idee eigenlijk dus
Ik heb echt het gevoel dat jij absoluut niet weet waarover je praatquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is dan een sos paal en hoe herken je die t.o. een praatpaal?
In Frankrijk en Spanje heb je op de autosnelwegen en autowegen SOS palen. Zodra je op de knop drukt weten ze waar je bent en wordt je altijd binnen een korte tijd geholpen. Volgens mij geldt dat ook voor de praatpalen in Nederland. Je hoeft (bij gevaar) zeker geen ANWB lid te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In 't buitenland hebben ze weer andere systemen, zodat je bijv contact krijgt met de dichtstbijzijnde garage, dat bedoelde TS denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |