quote:Op maandag 7 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.christianmedia.us/twenty-dolloar-bill.html
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
als we er nou ook nog obama uit halen dan is het helemaal hilariteit
zou het?quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaar
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou het?
zou obama gewoon osama zijn en andersom?
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.quote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukken
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jrquote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jr
MVO en de 3P'squote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ga twee weken bedrijfsbeschrijvingen maken over duurzaam ondernemen
Betaald redelijk en niet eens zo heel hersendodend
gefeliciteerdquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
werk
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwquote:
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.
Google/wiki er maar op, dan heb je zo ongeveer de kern te pakkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwAls je het maar snel oppikte en er liggen al een aantal voorbeelden, dus moet gewoon de bedrijfs-specifieke info zoeken en invullen
quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Klopt, maar dat was voor een goed doel, er was immers een vermogen aan olie te halen. 3 maandjes Irak, Saddam verjagen, olievelden in beslag nemen en er weer uit. Eitje.quote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²
Dat heb je snel gepiept!quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptequote:
dan doe je het nog rap, zeker nuquote:Op maandag 7 september 2009 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptemaar ik heb al vaker voor ze gewerkt en meestal kon ik de dag erna aan het werk idd, dus dat is wel fijn. Heb natuurlijk ook niet zo heel veel eisen, als het maar geen callcentre werk is
Nja, het is maar 2 weken he... mocht ook nog aan de slag bij de VPRO als ik wilde, metadata aan filmpjes hangen, belden ze net, maar dan zou ik de 15e moeten beginnen en dat haal ik dus niet... en dan moet ik elke dag naar hilversum en dit is lekker fietsbaarquote:
goed punt, fantastische sigquote:
Als ie maar niet gaat zeilenquote:Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef Levitation het volgende:
Kindertjes
Ontsnapte haagse peuter van 2 alleen op reis
Mijn zusje was er ook zo eentje, die verkende alleen de wereld op haar fietsje.
Met z'n 10dequote:
quote:Ontsnapte Haagse peuter (2) alleen op reis
Uitgegeven: 7 september 2009 11:22
Laatst gewijzigd: 7 september 2009 13:45
AMSTERDAM - Een peuter van 2 jaar is alleen aan de wandel gegaan in Den Haag en heeft moederziel alleen de bus genomen.
© ANP
De buschauffeur merkte niet dat het jongetje via een achterdeur instapte en vond de knaap pas vele haltes verder. Daar sloeg de bestuurder alarm. De politie bracht hem terug naar zijn ongeruste oma.
De wandeltocht van de peuter begon vrijdag toen hij aan de aandacht van zijn oma ontsnapte bij het sportcomplex aan het Julianaplein.
Ja, het is wel een beetje een stom bericht, of een hele trage bus... die 3 dagen over 3 km doet.quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als hij al sinds vrijdag aan het lopen was dan was het wel een grote reis ja.....
SQ?quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ik heb jullie allemaal ge-pm-spamt.Althans, dat is de bedoeling. Mocht ik iemand vergeten zijn (shame on me) geef ff een gil.
oh en gr8w8quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ?
maar die hoort het vast wel via bb
O god, de jeuk ende horror. Ik heb het even gewiki't en damn, het is ook exact wat ik gedacht. Bullshit bedacht door bullshit mensen die er veel bullshit-geld mee verdienenquote:
Maar ik krijg er geld voorquote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
O god, de jeuk ende horror. Ik heb het even gewiki't en damn, het is ook exact wat ik gedacht. Bullshit bedacht door bullshit mensen die er veel bullshit-geld mee verdienen.
We maken het onszelf alleen maar steeds moeilijker op ons aardbolletje.
Populair weekendquote:
shhhhht, dat wil juup niet openbaar makenquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is het grote dochter van topicgenoten feest
's avonds heb ik al een feestjequote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Populair weekendmaar als jullie 's avonds nog zin hebben in wat te drinken zijn jullie van harte welkom
Dat doet ie zelf toch ook?...quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
shhhhht, dat wil juup niet openbaar maken
daarnaast weet ik niet of hij zij (j en d) het leuk vinden dat de volledige naam van hun dochter op internet wordt gebruikt.... (wat ik wel verwacht aangezien ze ook zo 'gesloten' doen over hun eigen voornamen)
quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
's avonds heb ik al een feestje
ik heb het maar druk de komende tijd
niet de volledige voornaam toch?quote:Op maandag 7 september 2009 15:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ie zelf toch ook?...
[..]
Al mn vriendinnen zijn ook aan het afstuderen, dus hier is het ook druk
quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Inu het volgende:
Oeh, Levi, dat weekend wilde ik ook mn afstudeerborrel doenDus hierbij zijn is iedereen de dag erna ook nog uitgenodigd in Utrecht
Ik ben John U ook?quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
shhhhht, dat wil juup niet openbaar maken
daarnaast weet ik niet of hij zij (j en d) het leuk vinden dat de volledige naam van hun dochter op internet wordt gebruikt.... (wat ik wel verwacht aangezien ze ook zo 'gesloten' doen over hun eigen voornamen)
quote:Op maandag 7 september 2009 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben John U ook?
Evi Mare haar naam is al veelvuldig op FOK! te lezen geweest en via Google terug te vinden als dusdanig. Het is een bewuste keuze geweest waar ik nu eigenlijk wel spijt van heb, maar het is niet anders.
dan gebruik je hem vanaf nu toch niet meer.....quote:Op maandag 7 september 2009 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben John U ook?
Evi Mare haar naam is al veelvuldig op FOK! te lezen geweest en via Google terug te vinden als dusdanig. Het is een bewuste keuze geweest waar ik nu eigenlijk wel spijt van heb, maar het is niet anders.
Blijft Sting hangen?quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ik heb jullie allemaal ge-pm-spamt.Althans, dat is de bedoeling. Mocht ik iemand vergeten zijn (shame on me) geef ff een gil.
quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef ArTiC het volgende:
De dochter van Juup heet Henk
ik herhaal: de dochter van Juup© heet Henk!
Strak plan, ga ik doenquote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
dan gebruik je hem vanaf nu toch niet meer.....
Als hij er nog hangt op 1 oktober, mag je 'm hebben.quote:
Hebben wij ook al aan gedacht, moeten nog even overleggen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:06 schreef amaranta het volgende:
Evi kan wel. Maar ik bedoel dus dat als je beide voornamen gebruikt het inderdaad snel te traceren is. 1 daarentegen niet zo.
Overigens Juup, kun je geen wachtwoord op de blog zetten? Dat alleen mensen met het wachtwoord toegang hebben?
Ik overweeg namelijk om dat ook voor Evas blog te doen.
Heb ik die niet toegevoegd? Oh my god.quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ?
maar die hoort het vast wel via bb
quote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als hij er nog hangt op 1 oktober, mag je 'm hebben.
Jij en PM, dat werkt niet lekker hèquote:Op maandag 7 september 2009 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik die niet toegevoegd? Oh my god.![]()
Het was ook zo'n enorme lijst.
had ze die zelf niet nodig?quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef Juup© het volgende:
Wij hebben net een handje en een voetje van Evi in de klei vereeuwigd
Ja, jullie zijn allemaal zo enorm interessant dat iedereen het heel erg boeiend vind hoe iedereen heet en van wie iemand een kind is etcquote:Op maandag 7 september 2009 16:06 schreef amaranta het volgende:
Evi kan wel. Maar ik bedoel dus dat als je beide voornamen gebruikt het inderdaad snel te traceren is. 1 daarentegen niet zo.
Overigens Juup, kun je geen wachtwoord op de blog zetten? Dat alleen mensen met het wachtwoord toegang hebben?
Ik overweeg namelijk om dat ook voor Evas blog te doen.
quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij en PM, dat werkt niet lekker hè
Nee, jou misschien niet. Maar meneer de pedofiel misschien wel.quote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal zo enorm interessant dat iedereen het heel erg boeiend vind hoe iedereen heet en van wie iemand een kind is etc.
quote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, jou misschien niet. Maar meneer de pedofiel misschien wel.
En die heeft niks op Evas site te zoeken. Alsmede mensen die haar niet kennen.
Maar ik heb ondertussen alweer 3 hele posts aan jou gewijd en het gaat veel beter met mijn bloeddruk als ik jou gewoon stelselmatig negeer.
Dus bij deze weer
ON
Nu maar hopen dat zij de PM ook leest voor de desbetreffende datumquote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Levitation het volgende:
SQ heeft ook pm.onder de titel: Speciaal bericht voor SQ!!
Naja, iig heb ik het geprobeerd.quote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat zij de PM ook leest voor de desbetreffende datum
quote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef r8ality het volgende:
Bwehehe. BLAAAAAAT. Vrees alleen van niet.
slijmbalquote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Levitation het volgende:
SQ heeft ook pm.onder de titel: Speciaal bericht voor SQ!!
soms he....quote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef r8ality het volgende:
Bwehehe. Eva mag blij zijn als ze uberhaupt aandacht zou krijgen van pedofielen. Vrees alleen van niet.
Ik zie een opmerking, maar de grap heb ik nog niet kunnen ontdekken, sorry.quote:Op maandag 7 september 2009 16:19 schreef r8ality het volgende:
Ach, de interpretatie-wondertjes kunnen weer eens een grap niet waarderen. Boehoe wheee.
Beits op waterbasis iig niet, nee.quote:Op maandag 7 september 2009 16:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Oja, beits krijg je niet van je handen met tinner.
in de echte wereld zijn er wel grenzen r8quote:Op maandag 7 september 2009 16:19 schreef r8ality het volgende:
Ach, de interpretatie-wondertjes kunnen weer eens een grap niet waarderen. Boehoe wheee.
Nu is het dus wel Colt de negerquote:Op maandag 7 september 2009 16:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Oja, beits krijg je niet van je handen met tinner.
vwb je opmerkingen zou ik toch denken dat jij eerder aan de vrouw zult zijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de echte wereld zijn er wel grenzen r8
je ziet ze niet, ze zijn er wel
nice guys finish lastquote:Op maandag 7 september 2009 16:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vwb je opmerkingen zou ik toch denken dat jij eerder aan de vrouw zult zijn![]()
Dat snap ik zelfs nog wel (al heb ik ze soms niet gelijk in de gaten)quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de echte wereld zijn er wel grenzen r8
je ziet ze niet, ze zijn er wel
quote:Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef ColtZ40 het volgende:
2,5 m2 parket, 13,5 meter plint, 20 veren en ondervloerfolie. 225 fucking euro's
38 exquote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat kostte de vloer dan per m2?
voor het toilet? of voor de bezemkast?quote:Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef ColtZ40 het volgende:
2,5 m2 parket, 13,5 meter plint, 20 veren en ondervloerfolie. 225 fucking euro's
jij hebt een bijzonder exemplaar getroffenquote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan wel aan de vrouw?
De voorkamer die jij nog nooit heb gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor het toilet? of voor de bezemkast?
Dat blijft een raadselquote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan wel aan de vrouw?
Jaquote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das een flink stuk duurder geworden dan
Ik heb het aan haar doorgegevenquote:Op maandag 7 september 2009 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt een bijzonder exemplaar getroffen
Boeie, het is dan wel klaar!quote:
nu doe je alsof ik de rest wel ooit gezien hebquote:Op maandag 7 september 2009 16:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De voorkamer die jij nog nooit heb gezien.Ik heb nog 10m2 liggen.
juup 2.0quote:Op maandag 7 september 2009 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu doe je alsof ik de rest wel ooit gezien heb
met die hoerrrrrr?quote:
Ik kan het niet laten om nog 1 ding tegen je te zegen?quote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef r8ality het volgende:
Bwehehe. Eva mag blij zijn als ze uberhaupt aandacht zou krijgen van pedofielen. Vrees alleen van niet.
hoeft niet, gaat vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Levitation het volgende:
pfff, pfff, pfff... krijg de klok niet vooruitgeblazen naar 17.00 uur.
[autist in opleiding]Ik heb nog nooit een klok zichzelf vooruit zien blazen[/aio]quote:
achteruit wel dan?quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
[autist in opleiding]Ik heb nog nooit een klok zichzelf vooruit zien blazen[/aio]
Het is al 5 uurquote:
Dat is de schuld van Coltquote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs 1 minuut over![]()
![]()
ik ben alleen nog niet helemaal klaar
afwerken !quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet nog thuis komen![]()
maar hier op het werk eerst even alles netjes afwerken.
doodnormaalquote:Op maandag 7 september 2009 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
afwerken !
zie je wel dat het een normaal woord is
rij je ook zo aan naar huis?quote:
Nee ik rij nergens tegen aan en al helemaal niet tegen mijn eigen huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee ik rij nergens tegen aan en al helemaal niet tegen mijn eigen huis.
Ik ben behoorlijk verbrabanst maar dat krijg ik mn strot niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit je wel al op de bank langs iemand anders?Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nee, ik zit naast iemand op de bank.quote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
zit je wel al op de bank langs iemand anders?
terug naar friesland jij, je bent niet ingeburgerdquote:Op maandag 7 september 2009 17:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, ik zit naast iemand op de bank.
Heul welquote:Op maandag 7 september 2009 17:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
terug naar friesland jij, je bent niet ingeburgerd
quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het achterscherm vervangen moet worden is het geen schaaf meer...
Ik ben niet tegen het huis aangeredenquote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het achterscherm vervangen moet worden is het geen schaaf meer...
Tegen een hoekje.quote:Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het huis aangereden![]()
precies, de oprit is te smal om fatsoenlijk de auto achterom te rijden (als je een bochtje moet maken omdat er rotzooi voor het atelier staat)quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En de metselaar een stuk muur moet vervangen.
Je moet het ook niet met 50km/uur proberen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, de oprit is te smal om fatsoenlijk de auto achterom te rijden (als je een bochtje moet maken omdat er rotzooi voor het atelier staat)![]()
Wat heeft dat met autisme te makenquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
Over autisten gesproken, een vriend van ons heeft al een paar keer afspraak afgezegd.
Dit omdat zijn hond wat huiduitslag heeft, beest heeft hier overigens zelf geen last van.
Ik begrijp ze gewoon niet, als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon.
Ik kom eraan!quote:Op maandag 7 september 2009 17:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet met 50km/uur proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kom eraan!
Hebben jullie nog lekkere eetsuggesties voor vanavond?ik dacht er aan om bij jullie te komen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nee het huis tegen de auto.quote:Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het huis aangereden![]()
het huis ging niet opzijquote:
Kom maar... het is eigenlijk bbq-weer!quote:Op maandag 7 september 2009 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht er aan om bij jullie te komen eten
quote:Op maandag 7 september 2009 17:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kom eraan!
Hebben jullie nog lekkere eetsuggesties voor vanavond?Wij weten nog steeds niet wat wij willen eten, hebben geen zin om te koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook nietquote:Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij weten nog steeds niet wat wij willen eten, hebben geen zin om te koken.
leer A & K kokenquote:Op maandag 7 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eet spaghetti zometeen,
Wel eerst koken, anders moet ik de kinderen een hele papirika en rauwe spaghetti enzo geven
Nee gek...zijn ze nog te jong voor hoorquote:
vraag aan sintadoklaasquote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet, wordt dus moeilijk
waarde van het huis meteen verdubbeldquote:
kan ik ze niet lenen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ze niet alleen een maaltijd in elkaar laten draaien hoor
Maar met snijden enzo helpen ze al af en toe en een pan met water vullen en op t gasstel zetten en op de tijd letten lukt ze ook wel (ik steek t aan dan)
Ik vind alleen bakken eng, en daar blijf ik ook bij staan, een ei moet op zich wel lukken. Met hulp dus.
Ik zou het zo zonde vindenquote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarde van het huis meteen verdubbeld
Jij lust geen groente, en laten ze daar nou net het beste in zijnquote:
dan morgen ze dat zelf opetenquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het zo zonde vinden
Wat moet zo'n ding hier binnen
Arme inductiekookplaat
[..]
Jij lust geen groente, en laten ze daar nou net het beste in zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij kan gewoon vlees op de grond gooien en wachten tot de onderbuurman weer een keer flipt.
[..]
Jij kan gewoon vlees op de grond gooien en wachten tot de onderbuurman weer een keer flipt.
[..]
Dat kan met elke inductiekookplaat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
Je hebt ook inductieplaten die je mee kan nemen als je verhuist enzo...
verf en behang kun je ook meenemenquote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan met elke inductiekookplaat.
verf kun je gewoon afkrabbenquote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Verf wordt lastig maar behang zou in principe kunnen idd.
gedaan, en nu?quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens bij muurverf.
Ja, maar dan hoop ik hem niet meer nodig te hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
Je hebt ook inductieplaten die je mee kan nemen als je verhuist enzo...
toch?quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je stoelen en bankstel kun je ook meenemen
geen man die die bank van jou in huis wilquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
die muurverf?quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het op een normale manier te hergebruiken net als een kookplaat?
jajaquote:
koken op muurverf?quote:
Misschien op de slaapkamer van een van de kindjes ofzoquote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen man die die bank van jou in huis wil
Ik moest weer lachen.quote:
Een kookplaat is mee te nemen als je verhuist, muurverf niet. Althans het is wel mee te nemen maar dan moet je ook de onderlaag waar de verf op geschilderd is meenemen en dat is niet te hergebruiken als zijnde muurverf in een ander huis.quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je dat dat precies is wat ik dacht
Dank je voor deze uitleg juupquote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een kookplaat is mee te nemen als je verhuist, muurverf niet. Althans het is wel mee te nemen maar dan moet je ook de onderlaag waar de verf op geschilderd is meenemen en dat is niet te hergebruiken als zijnde muurverf in een ander huis.
Zo en nu eten halen
in de vijver ermeequote:Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien op de slaapkamer van een van de kindjes ofzo
ik heb laminaat, geen steenquote:
Dan is het een slechte grap, want laminaatgrillen is helemaal niet lekker.quote:
ja, die slechte karpersquote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen de vissen erop zitten?
daaromquote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is het een slechte grap, want laminaatgrillen is helemaal niet lekker.
maar wel koiquote:
ja, en?quote:
je vernoemt je koi karpers niet eens naar mij?quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en?
Ze heten trouwens Robin en Vera (robin omdat we nog niet weten of het een man of een vrouw is)
Dank jequote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je voor deze uitleg juup![]()
De kinderenhebben ze zo genoemdquote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je vernoemt je koi karpers niet eens naar mij?
Ze zeggen allebei van niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef amaranta het volgende:
zou Jan Smit echt vader worde?
Kampers weer een electrahuisje in de fik gestoken?quote:Op maandag 7 september 2009 22:01 schreef DemonRage het volgende:
Straatverlichting is dood in Eindhoven?![]()
(Hier in Woensel-Noord iig)
Verkoop jezelf goed daarquote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef Inu het volgende:
He shit, mijn 2 weken werken is nu ineens heel wat onzekerder gewordenEr gaat iemand op vakantie bij het bedrijf waar ik heen zou moeten en nu weten ze opeens niet meer zo goed of het wel slim is om iemand 2 weken alleen te laten werken
Komt vast goedquote:
Welke zin? Ik snap dat wij uitgenodigd zijn, maar komen doen wij niet want dan moeten wij naar Utrecht en daar hebben wij geen zin inquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Komt vast goed
Maar wat was er mis met de zin? Jullie zijn uitgenodigd klopt toch gewoon? En ik snap dat de kans miniem is dat er daadwerkelijk ook iemand komt hoor
quote:Op maandag 7 september 2009 23:15 schreef febster het volgende:
Kwart over 8 de deur uit, 11 uur in de avond thuis.
Nu eerst avondeten.
Oh, dacht dat je het over mn spelling hadquote:Op maandag 7 september 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welke zin? Ik snap dat wij uitgenodigd zijn, maar komen doen wij niet want dan moeten wij naar Utrecht en daar hebben wij geen zin in
Naar Levi komen wij wel ja, kom jij weer rond 22:00 uur?quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over mn spelling hadDie is de laatste tijd nogal slecht namelijk
Maar ik snap dat jullie daar geen zin in hebbenKomen jullie ook naar Levi?
Heb jij toevallig een sportkaart (gehad) bij de UUquote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over mn spelling hadDie is de laatste tijd nogal slecht namelijk
Maar ik snap dat jullie daar geen zin in hebbenKomen jullie ook naar Levi?
Nee, ik wil babytje zien, dus wil graag er zijn als jullie er ook zijnquote:Op maandag 7 september 2009 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naar Levi komen wij wel ja, kom jij weer rond 22:00 uur?
Jup, hoezo?quote:Op maandag 7 september 2009 23:22 schreef febster het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een sportkaart (gehad) bij de UU?
Ik weet niet eens of wij de kleine wel meenemen, dus dat is afwachten voor jouquote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wil babytje zien, dus wil graag er zijn als jullie er ook zijnEn ik kom de dag ervoor al naar Brabant waarschijnlijk, dus hoef niet vanuit Utrecht te komen die dag
[..]
Jup, hoezo?
Ja, met jullie wordt voortaan jullie drie bedoeld hequote:Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of wij de kleine wel meenemen, dus dat is afwachten voor jou
Weet je toevallig zo uit je hoofd wat het kost, en de afgelopen jaren gekost heeftquote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wil babytje zien, dus wil graag er zijn als jullie er ook zijnEn ik kom de dag ervoor al naar Brabant waarschijnlijk, dus hoef niet vanuit Utrecht te komen die dag
[..]
Jup, hoezo?
Dan mogen de honden en katten ook wel mee dusquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, met jullie wordt voortaan jullie drie bedoeld he
Uhm, de kaart was gratis en 10 weken meedoen met een klas kostte 15 euro. Weet niet hoeveel het nu kost eigenlijk, dit was 2 jaar terug ofzo.. Wel een ramp om je in te schrijven, want er zijn natuurlijk maar weinig plekken in de klassen en wie het eerst komt enzoquote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Weet je toevallig zo uit je hoofd wat het kost, en de afgelopen jaren gekost heeft?
Ga waarschijnlijk een artikel schrijven over sportkaarten en onderzoek doen wat de uni's aanbieden qua sporten en of de prijsstijgingen wel gerechtvaardigd zijn enzo
Van mij wel jaquote:Op maandag 7 september 2009 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan mogen de honden en katten ook wel mee dus
Tnx, morgen verder researchenquote:Op maandag 7 september 2009 23:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm, de kaart was gratis en 10 weken meedoen met een klas kostte 15 euro. Weet niet hoeveel het nu kost eigenlijk, dit was 2 jaar terug ofzo.. Wel een ramp om je in te schrijven, want er zijn natuurlijk maar weinig plekken in de klassen en wie het eerst komt enzo
Sportcentrum heet btw Olympos
Laten wij dat maar niet doen danquote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Van mij wel jamaar aangezien het niet mijn huis is
Jammer...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:01 schreef r8ality het volgende:
Straatverlichting weer aan hier..
Ik weet het wel zeker...koper, iemand?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel een Helmonder geweest zijn die koper heeft willen jatten.
Valt wel op ja, het licht is op straat weer aan bij het helder licht en jij bent er weerquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker...koper, iemand?
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest net lachen
Vrouwtje op tv vertelt het verhaal van Doornroosje, als het verhaal afgelopen is komt de wolf vermomd als prins om de kinderen op te eten.
Hij zegt dat hij op zoek is naar Rood Doosje
Alleen als je al lid bent van de krant. zonder abo niet welkom..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
Laatste vakantiedag
De enquêtes zijn altijd anoniem en als deelnemer van het ED Lezerspanel maakt u bovendien kans op aantrekkelijke prijzen. Klik hier voor de prijswinnaars.
hi moppie, alles ok?quote:
ik...ik voel me niet zo lekkerquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik...ik voel me niet zo lekker![]()
But, I will survive!
maag en hoofd, slecht geslapen, nachtmerries enz enz.quote:
Doe es voor mij brandenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:50 schreef FUFR het volgende:
ik heb alle zumba dvd's gedownload voor de sportende dames thuis (vrouw en vriendin)
gisteren hebben ze na het gewone sporten een stukje gedaan...
![]()
![]()
ik heb het gefilmd, het was zo ontzettend grappig
ik ga dus echt niet de dames hier posten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
posten dan
zumba schijnt echt super zwaar te zijn
als je het over de dvds hebt. ok.quote:
de dames hadden het erover gehad dit thuis erbij te gaan doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das lief, kan Colt ook een keer lachen
lulquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
de dames hadden het erover gehad dit thuis erbij te gaan doen.
ik zei niets maar sloot wel de webcam aan.
Helaas heeft ze dat gezien. Is ook niet de eerste keer dat mijn webcam ineens achterstevoren staat.
Gelukkig houdt ze geen rekening met de cam in haar eigen laptop en de mogelijkheid het systeem op afstand te bedienen.
moehaha!
nix lul, de wraak voor 30 minuten mijn gesnurk opnemen in de vakantie!quote:
Bedankt voor de info, ik ga eens kijken of het wat voor mij is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
Laatste vakantiedag
Juup, als je tijdens EM's slaapje niks te doen hebt kun je lid worden van het ED (krant) lezerspanel.
et ED wil graag weten wat lezers van hun krant vinden. Als deelnemer van het ED Lezerspanel kunt ook ú uw mening geven. U ontvangt regelmatig korte enquêtes over de inhoud en opzet van de krant. Daarnaast vragen wij uw mening over andere onderwerpen zoals websites, advertenties, uw interesses en uw bezigheden. De uitkomsten van de enquêtes stellen het ED in staat om de berichtgeving, indeling en vormgeving van de krant en aanverwante producten nog beter af te stemmen op de wensen van de lezer, dus ook op úw wensen.
Maar er is meer … het ED Lezerspanel is ook een opiniepanel. Op gezette tijden wordt namelijk ook uw mening gevraagd over actuele onderwerpen die spelen in de regio of zelfs landelijk, bijvoorbeeld op het gebied van gezondheidszorg, onderwijs, economie, infrastructuur, veiligheid, politiek etc.. De resultaten van deze enquêtes worden door de redactie van het ED gebruikt in artikelen die u kunt lezen in de krant.
De enquêtes zijn altijd anoniem en als deelnemer van het ED Lezerspanel maakt u bovendien kans op aantrekkelijke prijzen. Klik hier voor de prijswinnaars.
Hmm dan moet ik al afhaken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Alleen als je al lid bent van de krant. zonder abo niet welkom..
en goedemorgen allemaal
Nee dat is Zuma.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef ArTiC het volgende:
zumba is toch dat spelletje met die stenen kikker en die gekleurde balletjes?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix lul, de wraak voor 30 minuten mijn gesnurk opnemen in de vakantie!
ook goedquote:
ja, niemand dus. het was voor mijn awareness..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie wil er nu 30 minuten naar gesnurk luisteren/kijken?
Jquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
de dames hadden het erover gehad dit thuis erbij te gaan doen.
ik zei niets maar sloot wel de webcam aan.
Helaas heeft ze dat gezien. Is ook niet de eerste keer dat mijn webcam ineens achterstevoren staat.
Gelukkig houdt ze geen rekening met de cam in haar eigen laptop en de mogelijkheid het systeem op afstand te bedienen.
moehaha!
Ga apart slapen? Zij op zolder jij lekker in jullie bed?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, niemand dus. het was voor mijn awareness..
dus ik heb de volgende ochtend een mooi kado gekocht voor mijn vrouw: oordupkes.
Dag er op zegt ze: dat helpt niet, je laat het bed trillen..
het is bij tijd en wijlen andersom. ik kan wakker worden, actief zijn en meteen weer in slaap vallen dus eens in de zoveel tijd word ik mijn bedje uitgejaagd omdat ze niet in slaap kan vallen. ik heb daar niet zoveel problemen mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga apart slapen? Zij op zolder jij lekker in jullie bed?
welnee!quote:
quote:MSTERDAM - Billenknijpen op het werk is toegestaan wanneer dit niet met seksuele intenties gedaan wordt.
© Inertia Stock
Dat bepaalde de Hoge Raad, na een slepende procedure van een ex-werknemer van de Lepra-stichting.
De werknemer in kwestie daagde zijn werkgever voor de rechter nadat een incident tijdens een kerstborrel tot een verstoorde arbeidsverhouding leidde.
‘Darkroom’
Tijdens de borrel kneep de directeur van de Leprastichting bij het binnenkomen van de slechts met kaarslicht verlichte recreatiezaal de werknemer in zijn billen en gebruikte daarbij het woord ‘darkroom’.
Het voorval leidde tot een langslepende procedure waarin de vraag centraal stond of er hier sprake was van seksuele intimidatie. Volgens de werknemer ging het er niet om hoe het billenknijpen bedoeld was, maar hoe hij het had ervaren.
En die verklaring is volgens de Hoge Raad dus onjuist. Het is wel degelijk van belang dat de gedraging volgens de directeur van de Leprastichting als grap bedoeld was.
Doorgeschoten
Maarten van Gelderen, arbeidsrechtadvocaat en oprichter van Ontslag.nl denkt dat de Hoge Raad een einde wil maken aan de te ver doorgeschoten discussie over seksuele intimidatie.
"Wanneer het gaat om een handeling die voor de ‘dader’ geen enkele seksuele lading heeft, zal dit voor een rechter een indicatie moeten zijn om aan te nemen dat er geen sprake is geweest van seksuele intimidatie."
kom maar op met die billen dan!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:58 schreef amaranta het volgende:
misschien had ie wel een stuk uit de bil geknepen
FURF!
[..]
Wanneer zijn die van jou daar te bewonderen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef -moppie- het volgende:
In KPD kan je er vast wel een paar vinden
o.a.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef -moppie- het volgende:
In KPD kan je er vast wel een paar vinden
Die zou ik hier op Fok! dus niet neer plempen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer zijn die van jou daar te bewonderen?
Maatschappelijk gezien ook niet verantwoord dit op hetzelfde forum te doen als waar je de hele dag rondhangt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die zou ik hier op Fok! dus niet neer plempen.
Nou ja kont misschien nog wel maar dat is dan ook alles.
Mijn kont is lelijik en zit onder de cellu dus die wil je geeneens zien.
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef -moppie- het volgende:
Ook mijn kont wil je echt niet zien hoor.
Ik kom niet in KPD. Heb er wel toegang omdat ik wel nieuwsgierig was wat er zoal opstond maar kom er eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maatschappelijk gezien ook niet verantwoord dit op hetzelfde forum te doen als waar je de hele dag rondhangt.
Ik zie het Geenstijl bericht al: SCHEAULJUF in KPD!
ik kom er ook niet, ook niet in KPD, daar heb ik geen tijd voor en is voor pubers en kliekjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom niet in KPD. Heb er wel toegang omdat ik wel nieuwsgierig was wat er zoal opstond maar kom er eigenlijk nooit.
Keldertje heb ik geen toestemmiNg maar daar moet je volgens mij ook actief in posten of niet BB?
Ik vind het wel leuk om zo nu en dan es effe te spieken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kom er ook niet, ook niet in KPD, daar heb ik geen tijd voor en is voor pubers en kliekjes.
ik heb het gezien maar wist je dat het gros gewoon heaumeau's zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om zo nu en dan es effe te spieken.
Vooral die mannen die zo graag hun stijve lul willen laten zien vind ik interessant en erg lachwekkend
werk veilig, gebruik een ladderquote:
Waarschijnlijk wel ja, ik bedoek, ik ken geen MANNEN die foto's van hun stijve lul op internet willen zetten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb het gezien maar wist je dat het gros gewoon heaumeau's zijn?
qua poesjes valt het erg tegen daar.
ik laat hem gewoon live zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ik bedoek, ik ken geen MANNEN die foto's van hun stijve lul op internet willen zetten.
En wij 2 katten en 1 bak, dus graag!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
Wil er iemand onze kattenreisbak hebben? We hebben die bak maar geen kat.
Kom maar halen dan een keer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wij 2 katten en 1 bak, dus graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |