quote:Op maandag 7 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.christianmedia.us/twenty-dolloar-bill.html
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
als we er nou ook nog obama uit halen dan is het helemaal hilariteit
zou het?quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaar
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou het?
zou obama gewoon osama zijn en andersom?
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.quote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukken
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jrquote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jr
MVO en de 3P'squote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ga twee weken bedrijfsbeschrijvingen maken over duurzaam ondernemen
Betaald redelijk en niet eens zo heel hersendodend
gefeliciteerdquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
werk
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwquote:
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.
Google/wiki er maar op, dan heb je zo ongeveer de kern te pakkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwAls je het maar snel oppikte en er liggen al een aantal voorbeelden, dus moet gewoon de bedrijfs-specifieke info zoeken en invullen
quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Klopt, maar dat was voor een goed doel, er was immers een vermogen aan olie te halen. 3 maandjes Irak, Saddam verjagen, olievelden in beslag nemen en er weer uit. Eitje.quote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²
Dat heb je snel gepiept!quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptequote:
dan doe je het nog rap, zeker nuquote:Op maandag 7 september 2009 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptemaar ik heb al vaker voor ze gewerkt en meestal kon ik de dag erna aan het werk idd, dus dat is wel fijn. Heb natuurlijk ook niet zo heel veel eisen, als het maar geen callcentre werk is
Nja, het is maar 2 weken he... mocht ook nog aan de slag bij de VPRO als ik wilde, metadata aan filmpjes hangen, belden ze net, maar dan zou ik de 15e moeten beginnen en dat haal ik dus niet... en dan moet ik elke dag naar hilversum en dit is lekker fietsbaarquote:
goed punt, fantastische sigquote:
Als ie maar niet gaat zeilenquote:Op maandag 7 september 2009 14:33 schreef Levitation het volgende:
Kindertjes
Ontsnapte haagse peuter van 2 alleen op reis
Mijn zusje was er ook zo eentje, die verkende alleen de wereld op haar fietsje.
Met z'n 10dequote:
quote:Ontsnapte Haagse peuter (2) alleen op reis
Uitgegeven: 7 september 2009 11:22
Laatst gewijzigd: 7 september 2009 13:45
AMSTERDAM - Een peuter van 2 jaar is alleen aan de wandel gegaan in Den Haag en heeft moederziel alleen de bus genomen.
© ANP
De buschauffeur merkte niet dat het jongetje via een achterdeur instapte en vond de knaap pas vele haltes verder. Daar sloeg de bestuurder alarm. De politie bracht hem terug naar zijn ongeruste oma.
De wandeltocht van de peuter begon vrijdag toen hij aan de aandacht van zijn oma ontsnapte bij het sportcomplex aan het Julianaplein.
Ja, het is wel een beetje een stom bericht, of een hele trage bus... die 3 dagen over 3 km doet.quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als hij al sinds vrijdag aan het lopen was dan was het wel een grote reis ja.....
SQ?quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ik heb jullie allemaal ge-pm-spamt.Althans, dat is de bedoeling. Mocht ik iemand vergeten zijn (shame on me) geef ff een gil.
oh en gr8w8quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ?
maar die hoort het vast wel via bb
O god, de jeuk ende horror. Ik heb het even gewiki't en damn, het is ook exact wat ik gedacht. Bullshit bedacht door bullshit mensen die er veel bullshit-geld mee verdienenquote:
Maar ik krijg er geld voorquote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
O god, de jeuk ende horror. Ik heb het even gewiki't en damn, het is ook exact wat ik gedacht. Bullshit bedacht door bullshit mensen die er veel bullshit-geld mee verdienen.
We maken het onszelf alleen maar steeds moeilijker op ons aardbolletje.
Populair weekendquote:
shhhhht, dat wil juup niet openbaar makenquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is het grote dochter van topicgenoten feest
's avonds heb ik al een feestjequote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Populair weekendmaar als jullie 's avonds nog zin hebben in wat te drinken zijn jullie van harte welkom
Dat doet ie zelf toch ook?...quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
shhhhht, dat wil juup niet openbaar maken
daarnaast weet ik niet of hij zij (j en d) het leuk vinden dat de volledige naam van hun dochter op internet wordt gebruikt.... (wat ik wel verwacht aangezien ze ook zo 'gesloten' doen over hun eigen voornamen)
quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
's avonds heb ik al een feestje
ik heb het maar druk de komende tijd
niet de volledige voornaam toch?quote:Op maandag 7 september 2009 15:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ie zelf toch ook?...
[..]
Al mn vriendinnen zijn ook aan het afstuderen, dus hier is het ook druk
quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Inu het volgende:
Oeh, Levi, dat weekend wilde ik ook mn afstudeerborrel doenDus hierbij zijn is iedereen de dag erna ook nog uitgenodigd in Utrecht
Ik ben John U ook?quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
shhhhht, dat wil juup niet openbaar maken
daarnaast weet ik niet of hij zij (j en d) het leuk vinden dat de volledige naam van hun dochter op internet wordt gebruikt.... (wat ik wel verwacht aangezien ze ook zo 'gesloten' doen over hun eigen voornamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |