quote:Op maandag 7 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.christianmedia.us/twenty-dolloar-bill.html
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
als we er nou ook nog obama uit halen dan is het helemaal hilariteit
zou het?quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen dat hebben ze ook maar ik haal osama en obama een beetje door elkaar
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou het?
zou obama gewoon osama zijn en andersom?
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.quote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zijn allebei schurken die de vernietiging van de VS nastreven, Obama gaat het lukken
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jrquote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met hulp van Bush sr, Clinton en Bush jr.
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Obama geeft het laatste zetje naar het bankroet...niet dat het nog voorkomen kan worden. Dat is idd de schuld van Bush Sr & Jr
MVO en de 3P'squote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ga twee weken bedrijfsbeschrijvingen maken over duurzaam ondernemen
Betaald redelijk en niet eens zo heel hersendodend
gefeliciteerdquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
werk
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwquote:
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Clinton. Zeg het niet graag, maar het is toch ook deels door Clinton veroorzaakt. Hij wilde het eigenhuizen bezit in Amerika vergroten en heeft allerlei regels ingevoerd zodat mensen makkelijk aan een goedkope hypotheek konden komen. En laat het land daar nu net op omvallen.
Google/wiki er maar op, dan heb je zo ongeveer de kern te pakkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn economie-dagen liggen echt ver achter me, maar dat was geen probleem volgens de uitzendbureaumevrouwAls je het maar snel oppikte en er liggen al een aantal voorbeelden, dus moet gewoon de bedrijfs-specifieke info zoeken en invullen
quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Klopt, maar dat was voor een goed doel, er was immers een vermogen aan olie te halen. 3 maandjes Irak, Saddam verjagen, olievelden in beslag nemen en er weer uit. Eitje.quote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En het geld om daar nog wat tegen te doen is opgegaan in de oorlogszucht van Bush²
Dat heb je snel gepiept!quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:werk
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptequote:
dan doe je het nog rap, zeker nuquote:Op maandag 7 september 2009 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was ook nog eens het eerste uitzendbureau waar ik binnenstaptemaar ik heb al vaker voor ze gewerkt en meestal kon ik de dag erna aan het werk idd, dus dat is wel fijn. Heb natuurlijk ook niet zo heel veel eisen, als het maar geen callcentre werk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |