quote:Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Repeat het volgende:
Nee. Gewoon een stukje eraf snijden.
Wat een topicScheelt je 3mm van een komkommer.
Kredietcrisis enzo...quote:foto Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Repeat het volgende:
Dat dusquote:foto Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Repeat het volgende:
Zo'n plastic bakje?quote:
Een cm.quote:Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Repeat het volgende:
Dat dus, of snij er een vrouwenverwenknots van.quote:Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef erikkll het volgende:
In huishoudfolie, en dan de eerste cm er afsnijden
Ja! Of een frikandelbakje.quote:foto Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo'n plastic bakje?
[..]
Een cm.
En als het niet nodig is...
ditquote:Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef erikkll het volgende:
In huishoudfolie, en dan de eerste cm er afsnijden
Wel is vis met komkommer gegeten?quote:foto Op maandag 7 september 2009 13:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien kan je vriendin helpen om dat uiteinde weer wat te bevochtigen als hij erg droog is?
Dan hoef je er iig niks af te snijden.
quote:Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Repeat het volgende:
Ik moest lachen om deze slechte grap!quote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Misschien onder water bewaren? Dan droogt hij iig niet uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop