Hij wilt het ook wel vieren, maar hij heeft gewoon geen zin om geld uit te geven.quote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die verwachten dat iedereen een feestje gaat houden als iemand jarig is
Normaal koop je toch een kado voor iemand? Of geef je geld?quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hij wilt het ook wel vieren, maar hij heeft gewoon geen zin om geld uit te geven.
Ja hallo, ik ga niet zijn feest organiseren omdat hij liever achter de computer zit.quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Normaal koop je toch een kado voor iemand? Of geef je geld?
Haal iedereen over om een fles drank mee te nemen, als er meer dan 10 mensen komen heb je eventueel ook nog de mazzel dat je een week later hetzelfde feestje kan houden
Ik houd gewoon van een awesome feestje. Is niet raar lijkt mij?quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef kikoooooo het volgende:
Zo achter een verjaardagsfeestje aanzittenJe bent toch geen 10 meer?
Of ben jij ook nog zenuwachtig voor je verjaardag, TS?
Nee, want hij heeft het ook nog tegen 3 anderen gezegd. We zijn collectief niet welkom.quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef Anchor het volgende:
TS denkt dat er geen feestje is, maar de realiteit is echter dat hij gewoon niet welkom is
Inderdaad. Hij geeft alleen nog maar om bier drinken met zijn voetbalelftalquote:
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 7 september 2009 11:58 schreef Trannellius het volgende:
Sorry TS. Ik wil vanavond een leuk feest egevn, maar iedereen wil alleen komen op voorwaarde dat jij er niet bij bent.
Kusje,
Trannellius.
KAPWNED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 11:58 schreef Trannellius het volgende:
Sorry TS. Ik wil vanavond een leuk feest egevn, maar iedereen wil alleen komen op voorwaarde dat jij er niet bij bent.
Kusje,
Trannellius.
De ceremoniemeester van het feest. Overigens vraagt mijn vriendin of je haar niet meer zo raar wilt aankijken, ze moet vaak binnensmonds overgeven door jou.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
Offtopic.quote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De ceremoniemeester van het feest. Overigens vraagt mijn vriendin of je haar niet meer zo raar wilt aankijken, ze moet vaak binnensmonds overgeven door jou.
Wederom kusje,
Trannellius
Ja, dat had ik al inderdaad. Samen met 3 anderen. Maar aangezien we vandaag al niet welkom zijn en hij ook geen feest geeft, gaan we het cadeau terugbrengen. Ik ga het natuurlijk niet bewaren tot februari.quote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
had je al een cadeautje gekocht ts, dat je zo zielig loopt te janken om gratis bier. (en taart)
quote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
nou, dan weten we ook gelijk waar de vork prikt. jammer voor je joh, dat je geen bijna gratis bier kreeg met dat flutcadeau. nee, serieus. ik denk dat die vriend een beetje klaar is met zijn oude 'gang'. met gastjes die maar blijven steken in neuk-, poep- en pisgrapjes. misschien moet je gewoon eens een keer alleen met hem afspreken.quote:Op maandag 7 september 2009 13:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al inderdaad. Samen met 3 anderen. Maar aangezien we vandaag al niet welkom zijn en hij ook geen feest geeft, gaan we het cadeau terugbrengen. Ik ga het natuurlijk niet bewaren tot februari.
Link naar het origineel?quote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef nuldertien.net het volgende:
Dat nog steeds niet iedereen door heeft dat dit een lemming is
ook klb. maar ik maak er juist een sport van om serieus te gaan reageren in een lemming klbtopic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |