wat een verdrietig nieuws.. heel veel sterkte. Snap inderdaad wel dat je daarom niet in de feeststemming bentquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn vrijdag een half jaar getrouwd.. Normaal zou ik nu al in een feeststemming zijn voor dit soort dingen, maar we hebben net een week geleden mijn schoonmoeder begraven nadat ze 2 maanden op de IC van het Erasmus had gelegen. Het was wel bekend dat ze ziek was, maar ze gaven haar nog een paar jaar, en dat is dus helemaal fout gelopen..
Nu gaan we vrijdag na werk naar mijn schoonvader om daar het weekend door te brengen zodat hij niet helemaal alleen is. Had me er toch stiekem iets anders bij voorgesteld maar ja..
En hij is ook al op de hoogte?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is inderdaad nog heel ver weg. Maar de eerste stap is er: Een vriend!
Dat hebben jullie zeker! Nogmaals veel sterktequote:Op woensdag 9 december 2009 @ 20:24 schreef bigbird het volgende:
Thx. Heel misschien dat we onderweg bij een restaurant samen wat gaan eten. Dat zou op zich wel fijn zijn. Het zijn 2,5e drukke maanden geweest en erg zwaar. Een beetje ontspanning hebben we wel verdiend denk ik zo
ja zeker heb je dat verdiend, en soms doet je dat ook weer goed kan je er weer even tegenaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef bigbird het volgende:
Thx. Heel misschien dat we onderweg bij een restaurant samen wat gaan eten. Dat zou op zich wel fijn zijn. Het zijn 2,5e drukke maanden geweest en erg zwaar. Een beetje ontspanning hebben we wel verdiend denk ik zo
Not exactly, maar dat is meer omdat ik nog niet weet of ik uberhaupt kinderen wil.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
En hij is ook al op de hoogte?
Al namen voor de kinderen bedacht?
Thanks!quote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb er een voorbeeld van mijn boeket vanaf gehaald en er staan ook best wat kapsels op.
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen
Ik denk dat je dan een heleboel fotografen hier van FOK! krijgt die dat zouden willen (ik bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 12:47 schreef IJzercookie het volgende:
Ik zou het wel erg leuk vinden als mijn site tussen de trouwlinkjes komt te staan. Ik fotografeer nl regelmatig bruiloften. Mag dat?
Hij's wel een goede fotograaf idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben overigens een fotograaf gevonden![]()
Een bekende/vriend van ons die overigens ook geweldige foto's maakt voor professionele motorbladen enzo hebben we een leuke offerte van gehad. Wel wat duurder dan wanneer slechts door een 'amateur' om het zo maar te noemen, maar goedkoper dan een professional die het volle pond vraagt
http://vincentburger.carbonmade.com/
De onbewerkte wel, maar de bewerkte versies nog nietquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
De onbewerkte wel, maar de bewerkte versies nog nietMaar om heel eerlijk te zijn hoeft dat ook niet meer, ik had gelukkig een ander meelopen die wel scherpe foto's gemaakt heeft (in plaats van op de pilaar achter ons scherp te stellen zodat wij onscherp in beeld zijn
)
Voor zover ik weet heeft die andere (je weet wel wie ik bedoel) nog steeds niet de juiste foto's gekregen
Klopt, maar laten we dit een vrolijk topic houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das ook niet netjes! Jij bent toch al een tijd geleden getrouwd?
Oke, ik was gewoon nogal verbaasdquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, maar laten we dit een vrolijk topic houden
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben er overigens ook een gratis 'reserve' fotografe bijdie het leuk vindt om te oefenen en dat wel samen met Vincent wilde doen
dus ben zeer benieuwd
overigens niets ten nadele van jou hoor MB! Maar Vincent kent ons ook wel enzo, en wij hem en dat is stiekem ook wel fijn op zo'n dag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |