Dat wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
Zijn er eigenlijk sites waarop je een groot aantal bruidskapsels kan vinden? Heb gezocht maar kan het niet vinden
Da's balen! Nee, wij zitten ergens in t zuidwesten van Gelderlandquote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Niet stiekem in Gouda toevallig? Die hebben ook een heel mooi museum, met dito tuin waar we onze zinnen op hadden gezet. Krijgen we ineens te horen dat ze niet aan particulieren verhuren. En dat terwijl er zo'n beetje elke week een feestje is...
Dus verder zoeken naar een andere lokatie....
Mooi zeg, die lichte kleur!quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 00:06 schreef aussieaussie het volgende:
Gisteren mijn trouw"pak"opgehaald.
Voor mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mijn groomsmen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer ga je trouwen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:06 schreef aussieaussie het volgende:
Gisteren mijn trouw"pak"opgehaald.
Voor mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijn groomsmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk idee is dat ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
We zijn er uit. We gaan onze wc-deur gebruiken als gastenboek bij de bruiloft.
Maar jij bent toch nog vet jong?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Nieners het volgende:
Yay Kekaa!
Aussie, ik vind het je goed staan en vind het ook leuk dat het niet zo standaard is als wat je normaal ziet.
Ik heb een vraag aan de dames:
hebben jullie ook 2 ringen straks? (verlovingsring + trouwring)
Veel mensen om mij heen vinden dat heel raar blijkbaar.
Ben zelf overigens al veel bezig ermee en kan niet wachten tot mijn vriend me vraagt.
Ondertussen al wel mijn schoenen gevonden:
[ afbeelding ]
.
Haal je me niet door elkaar met iemand anders?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar jij bent toch nog vet jong?
Wat gaaf! Kan je er iets over kwijt?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:ik heb een trouwjurk, en hij is prachtig
nog even en het is 2010 en dan is het nog maar 7 maanden wachten
![]()
12 cm maar wel met platform, lopen heerlijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Raissa het volgende:
Ik heb straks ook twee ringen.
Wat een geweldig mooie schoenen zeg! Maar wel hoog, of lijkt dat maar zo?
Wit met roze?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
hij is wit met roze
en ik heb het verder niet zo op rozemaar dit klopte helemaal
oh, en het schijnt 'nieuwe collectie' te zijn
Ik weet nog niet of ik mijn verlovingsring ook blijf dragen, voor nu denk ik van welquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Nieners het volgende:
12 cm maar wel met platform, lopen heerlijk!.
Ga je ze ook allebei dragen de ringen?
Ik vind dit een mooie set:
[ afbeelding ].
Ja ik weet het niet maar ik dacht dat jij 18/19 wasquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Nieners het volgende:
[..]
Haal je me niet door elkaar met iemand anders?.
[..]
Wat?! Hij heeft je nog niet eens gevraagd terwijl je (blijkbaar) al druk bent met de trouwerij?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Nieners het volgende:
Ben zelf overigens al veel bezig ermee en kan niet wachten tot mijn vriend me vraagt.
Ondertussen al wel mijn schoenen gevonden:
[ afbeelding ]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |