WIJ ZIJN GETROUWD!
Het was een hele leuke, maar erg drukke dag.
Ik had wel iemand moeten hebben die het op de dag zelf allemaal regelt voor je, want soms werd het een beetje teveel.
Mijn lief opgehaald en haar voor het eerst in haar jurk gezien. So hey...die was echt wel mooi. Precies wat ik zelf ook wel leuk vind, en ze zag er echt fantastisch uit.
Daarna zijn we met de hele bende naar het gemeentehuis gereden en daar getrouwd! Het was best koud, maar toen we buiten kwamen hadden we voor het fotomoment ineens best veel zon!
Daarna met z'n allen naar huis en wat gegeten en gedronken, en daarna naar de kerk voor een hele mooie dienst. Ook de Filippijnse traditie van 'the veil & the cord' gedaan, wat ook af en toe wat gelach opleverde. Erg leuke dienst dus, en ondanks de grote kerk met maar weinig 'bezoekers' naar mijn idee erg mooi.
Daarna dineren met allerlei franstalige gerechten...dit had m'n pa geregeld. Heel lekker, maar door het hele gedoe kreeg ik geen hap door mijn keel. Ik heb echt bijna niks gegeten.
Toen moesten we snel naar de feestlokatie, en daar hebben we een heel leuk feest gehad. We hadden samen nog een 'showtje' gegeven....bij de openingsdans had ik een rustig schuifelnummer gemaakt, wat na 1 minuut blijft hangen en overgaat in discomuziek. Hier hebben mijn lief en ik een dansactje op ingestudeerd en geoefend. Dat was echt een succes!
Feesten dus tot diep in de nacht, en we zijn daarna naar huis gebracht. We hebben nog eventjes lekker gezeten en zijn toen op huwelijksreis naar boven gegaan.
Mijn lief had de slaapkamer helemaal romantisch gemaakt, dus we sliepen pas veeeeeeeeel later.
En nu gaan we veel naakt zijn dit weekend!