abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72757303
hier is tie dan,

ff op Nederlands klikken en dan op het plaatje van de auto. wij kiezen dus zelf voor de 420 g limo
www.gabre.nl
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_72761944
Wat een leuke foto's Vicky!

Oh, dat is wel een mooie auto zeg, g-b
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72778006
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuke foto's Vicky!

Oh, dat is wel een mooie auto zeg, g-b
da vind ik nou ook MissBliss. ook al vond ik de jaguar 420 zelf mooier dan de 420 g. maar ja, mannen beslissen de auto en mijn vriend had voorkeur voor de limo versie. maar ik klaag zeer zeker niet!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 16 september 2009 @ 07:16:55 #94
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72791985
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Thanx

Is er hier trouwens iemand die meer weer over katholicisme?
Vriendlief wil graag in de kerk trouwen, maar ik ben niet gelovig.
Wel sta ik open voor het een en ander, dus als iemand wat informatie heeft is dat welkom.
bij ons is het zo dat wij, omdat ik Katholiek ben en mijn vriendin oud-Gereformeerd (gelukkig inmiddels niet meer prakiserend), dat we beiden ons doopbewijs hebben moeten opvragen en dat bij de pastoor moeten aanleveren.
Dan moet er een heel formulier ingevuld worden en naar de Bisschop van (in ons geval) Breda gestuurd worden die formeel toestemming moet geven.
Maar volgens mij als 1 van de twee partners niet gedoopt is, kan dat gewoon.

Katholieken zijn niet zo heel moeilijk. Mijn vriendin mag zelfs (omdat het haar trouwdag is) ter communie gaan.

Maar goed, omdat zij gereformeerd is, zullen er andere dingen uit de dienst wel of niet gebeuren. Een kaarsje bij Maria zullen we niet aansteken, omdat dat voor haar geen waarde heeft. Zo is ze niet opgevoed. En er zal misschien hier en daar een psalm tussendoor komen.

Eerst maar vakantie...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_72793994
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:16 schreef avotar het volgende:

[..]

bij ons is het zo dat wij, omdat ik Katholiek ben en mijn vriendin oud-Gereformeerd (gelukkig inmiddels niet meer prakiserend), dat we beiden ons doopbewijs hebben moeten opvragen en dat bij de pastoor moeten aanleveren.
Dan moet er een heel formulier ingevuld worden en naar de Bisschop van (in ons geval) Breda gestuurd worden die formeel toestemming moet geven.
Maar volgens mij als 1 van de twee partners niet gedoopt is, kan dat gewoon.

Katholieken zijn niet zo heel moeilijk. Mijn vriendin mag zelfs (omdat het haar trouwdag is) ter communie gaan.

Maar goed, omdat zij gereformeerd is, zullen er andere dingen uit de dienst wel of niet gebeuren. Een kaarsje bij Maria zullen we niet aansteken, omdat dat voor haar geen waarde heeft. Zo is ze niet opgevoed. En er zal misschien hier en daar een psalm tussendoor komen.

Eerst maar vakantie...
Thanx voor de info. Ik heb alweer het een en ander bedacht om het net even wat anders te doen.
Ook aangezien mn vriend zei dat ie niet zo heel veel met het geloof doet enzo.
Er is een kerk waarin hij wil trouwen, omgebouwd en nu met ouderen appartementen. Maar de kapel is nog wel dagelijks geopend. ALs het goed is gaan we daar vanavond even kijken. En als ik het ook mooi vind gaan we uitzoeken of we daar eventueel kunnen trouwen. Dan hebben we gewoon het burgerlijk huwelijk, maar wel een beetje in kerkelijke sfeer zeg maar.
pi_72879457
Vicky, mooie foto's

Ik ben vandaag teruggekomen van onze honeymoon, het was echt relaxed Helemaal goed dus
Tralalalaaa
pi_72899558
Zoeperzazke en wwwer gefeliciteerd!

dat krijg je dan met een fok-fotograaf
I had a signature once. It was awful.
pi_72900249
Gefeliciteerd! Is het allemaal gelukt met de nagellak?
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:07:21 #99
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_73119160
Even een berichje vanuit Italy...

Afgelopen zondag was het echt helemaal geweldig. We zijn zelfs gehuwd door de burgermeester van San Gimignano... zo geweldig. Hij keek ons zelfs vol trots aan toen wij in het Italiaans: Si, io voglio zeiden. De ringen dragen we volgens Italiaans gewoonte ook links. Wat vond hij dat een eer. Dat im zelfs in de kleuren van de italiaanse vlag (wit jurkje, rode hakken en een groene omslagdoek) trouwde vond hij zo noemenswaardig.

Helaas kan ik nog geen foto posten, zal eerst terug in Nederland moeten zijn, maar dat duurt nog anderhalve week... we nemen het er dus goed van.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_73143394
alle newly weds nog van harte
  maandag 28 september 2009 @ 08:26:59 #101
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_73172102
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:37 schreef draculettetje het volgende:
alle newly weds nog van harte
Tnx dear

we zijn nu al ruim een week jihaaaa
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_73172133
Wij morgen al weer 3...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 september 2009 @ 19:43:57 #103
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73189802
Mickeys, gefeliciteerd! Fijn dat het zo mooi was!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 28 september 2009 @ 20:24:16 #104
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73191287
alle pasgetrouwde van harte gefeliciteerd

Yes ik heb iemand gevonden die een bruidstraart doet maken .. Een collegatje, het is een uit de hand gelopen hobby van haar.. dus binnenkort om de tafel over hoe en wat en smaakjes
Be happy with the little things in life
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:16:59 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73217042
Mickeys.. klinkt goed zeg ! WOW !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73329195
WIJ ZIJN GETROUWD!

Het was een hele leuke, maar erg drukke dag.
Ik had wel iemand moeten hebben die het op de dag zelf allemaal regelt voor je, want soms werd het een beetje teveel.
Mijn lief opgehaald en haar voor het eerst in haar jurk gezien. So hey...die was echt wel mooi. Precies wat ik zelf ook wel leuk vind, en ze zag er echt fantastisch uit.
Daarna zijn we met de hele bende naar het gemeentehuis gereden en daar getrouwd! Het was best koud, maar toen we buiten kwamen hadden we voor het fotomoment ineens best veel zon!
Daarna met z'n allen naar huis en wat gegeten en gedronken, en daarna naar de kerk voor een hele mooie dienst. Ook de Filippijnse traditie van 'the veil & the cord' gedaan, wat ook af en toe wat gelach opleverde. Erg leuke dienst dus, en ondanks de grote kerk met maar weinig 'bezoekers' naar mijn idee erg mooi.

Daarna dineren met allerlei franstalige gerechten...dit had m'n pa geregeld. Heel lekker, maar door het hele gedoe kreeg ik geen hap door mijn keel. Ik heb echt bijna niks gegeten.

Toen moesten we snel naar de feestlokatie, en daar hebben we een heel leuk feest gehad. We hadden samen nog een 'showtje' gegeven....bij de openingsdans had ik een rustig schuifelnummer gemaakt, wat na 1 minuut blijft hangen en overgaat in discomuziek. Hier hebben mijn lief en ik een dansactje op ingestudeerd en geoefend. Dat was echt een succes!
Feesten dus tot diep in de nacht, en we zijn daarna naar huis gebracht. We hebben nog eventjes lekker gezeten en zijn toen op huwelijksreis naar boven gegaan.
Mijn lief had de slaapkamer helemaal romantisch gemaakt, dus we sliepen pas veeeeeeeeel later.

En nu gaan we veel naakt zijn dit weekend!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:50:36 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73329652
aiemkoel van harte gefeliciteerd

veel plezier dit weekend met naakt zijn, pas wel op dat jullie geen kouvatten
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:43:22 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73461107
hier ben ik weer met een update.. Ik heb de trouwjurk ben zo verliefd.. kan niet wachten om te trouwen..
pi_73461877
zaterdag ga ik als het meezit trouwjurken passen met schoonzusje
Ja doei.
pi_73484149
Getrouwd zijn is zo leuk!
OK, er verandert niets hoor (behalve mijn achternaam en die prachtige ring om mijn vinger), maar ik kan echt wegzwijmelen bij het idee dat mijn lief echt mijn man is
Tralalalaaa
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:49:39 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_73485177
18 dagen verder en nog steeds geen spijt
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:50:16 #112
134538 chansadres
Black & White
pi_73485194
Niet dat ik dat had verwacht natuurlijk
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_73579874
Ben me helemaal vergeten te melden hier

Milanese en ik gaan trouwennn!!!

06-05-2011 is de dag
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:41:48 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73587035
van harte gefeliciteerd met je voor genomen huwelijk
pi_73587325
gefeliciteerd Raissa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 12:01:30 #116
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_73605446
Het duurt nog wel eventjes, maar de voorpret vind ik zelf al erg leuk!
Ik ben op zoek naar leuk trouwvervoer hier in de buurt (zuid-Limburg). En dan ook origineel, dus het liefst niet een of andere standaard oldtimer of limousine. Als het mij ligt, ga ik mijn aankomende bruid ophalen in het A-Team busje. Maar daar heb ik nog geen adres voor kunnen vinden.

Heeft iemand nog leuke ideeën voor trouwvervoer?
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:38:59 #117
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73693027
Raissa, gefeliciteerd!

Droomvrouwtje, fijn dat je 'm hebt!
En Motorbloempje, waar ga jij?

Ik ga volgende week zaterdag. En ik vind het best wel spannend eigenlijk. Dadelijk pas ik nergens in en zit alles lelijk. Of ook erg: dadelijk vind ik alle jurken lelijk.
Ik heb er zin in maar ik zal blij zijn als ik mn droomjurk gevonden heb. Ga ik daarna wel een keer voor de lol passen.
Nouja, waarschijnlijk is het gewoon heel leuk!
(En dan nog kleren voor onze dochters. Maar dat past altijd. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:52:19 #118
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73693576
Raissa.. wat leuk dat je je hier komt melden!
Gefelies voor jou en Milanese

EN Mila als bruidsmeisje owwww
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeën voor trouwvervoer?
SuperwormJIM, wij hebben ons laten rijden in een Excalibur..
Kun je daar wat mee ?

Lishe.. klinkt allemaal steeds echter en echter!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:52:34 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73696107
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef Lishe het volgende:
Raissa, gefeliciteerd!

Droomvrouwtje, fijn dat je 'm hebt!
En Motorbloempje, waar ga jij?

Ik ga volgende week zaterdag. En ik vind het best wel spannend eigenlijk. Dadelijk pas ik nergens in en zit alles lelijk. Of ook erg: dadelijk vind ik alle jurken lelijk.
Ik heb er zin in maar ik zal blij zijn als ik mn droomjurk gevonden heb. Ga ik daarna wel een keer voor de lol passen.
Nouja, waarschijnlijk is het gewoon heel leuk!
(En dan nog kleren voor onze dochters. Maar dat past altijd. )
Ik ging eigelijk voor de lol.. had een leuke jurk bij de otto gezien en dacht oh is ook goed en scheelde een hoop geld.. Dus met die insteek ga ik ook passen en de eerste jurk die ik aan doe die was het gewoon.. Heb wel andere jurken aan gehad die ik ook mooi vond om voor mezelf zeker te weten dat het idd de JURK was. Op het laatste de 1e jurk weer aan gehad en toen wist ik het zeker . Ik krijg hem nu van mijn moeder En dat het niet past.. hihihihihi dat had ik ook.. er waren jurken bij die zaten perfect en sommige stonden van achter helemaal open, maar dat komt omdat ze van elke jurk maar 1 maat hebben hangen.. maar ze weten het je wel zo aan te trekken dat je wel weet hoe het er eigelijk uit moet zien.. daarna meten ze je ook helemaal op en bestellen ze de jurk.. Ik voelde me op dat moment ook echt bruid, ik werd helemaal in de watten gelegd. En toen realiseerde me ik ineens ook dat het nu ook wel heul erg echt gaat worden...

Mijn tip verder laat het op je afkomen, en neem wat vriendinnen mee ofzo, die ook weten wat je mooi vind en laat hun ook wat uitzoeken. En gewoon lekker passen, al denk je van ah nee dat gaat hem echt niet worden zodra je het aan hebt ziet het toch anders uit dan op zo'n rek.. Heel veel succes en veel plezier met passen, geniet ervan
pi_73696320
hoi!

wij zouden gaan shoppen afgelopen zaterdag, maar de winkel waar we heen wilden kon niet.

Nu gaan we de 24ste. Elegance in Nijmegen en Assepoester en 24Kingstreet (meer 'gewone' jurken) in Arnhem
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')