da vind ik nou ook MissBliss. ook al vond ik de jaguar 420 zelf mooier dan de 420 g. maar ja, mannen beslissen de auto en mijn vriend had voorkeur voor de limo versie. maar ik klaag zeer zeker niet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuke foto's Vicky!
Oh, dat is wel een mooie auto zeg, g-b

bij ons is het zo dat wij, omdat ik Katholiek ben en mijn vriendin oud-Gereformeerd (gelukkig inmiddels niet meer prakiserend), dat we beiden ons doopbewijs hebben moeten opvragen en dat bij de pastoor moeten aanleveren.quote:Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Thanx
Is er hier trouwens iemand die meer weer over katholicisme?
Vriendlief wil graag in de kerk trouwen, maar ik ben niet gelovig.
Wel sta ik open voor het een en ander, dus als iemand wat informatie heeft is dat welkom.

Thanx voor de info. Ik heb alweer het een en ander bedacht om het net even wat anders te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
[..]
bij ons is het zo dat wij, omdat ik Katholiek ben en mijn vriendin oud-Gereformeerd (gelukkig inmiddels niet meer prakiserend), dat we beiden ons doopbewijs hebben moeten opvragen en dat bij de pastoor moeten aanleveren.
Dan moet er een heel formulier ingevuld worden en naar de Bisschop van (in ons geval) Breda gestuurd worden die formeel toestemming moet geven.
Maar volgens mij als 1 van de twee partners niet gedoopt is, kan dat gewoon.
Katholieken zijn niet zo heel moeilijk. Mijn vriendin mag zelfs (omdat het haar trouwdag is) ter communie gaan.
Maar goed, omdat zij gereformeerd is, zullen er andere dingen uit de dienst wel of niet gebeuren. Een kaarsje bij Maria zullen we niet aansteken, omdat dat voor haar geen waarde heeft. Zo is ze niet opgevoed. En er zal misschien hier en daar een psalm tussendoor komen.
Eerst maar vakantie...

Helemaal goed dus
 Helemaal goed dus  

Tnx dearquote:

jihaaaa
  jihaaaa

.. Een collegatje, het is een uit de hand gelopen hobby van haar.. dus binnenkort om de tafel over hoe en wat en smaakjes
 .. Een collegatje, het is een uit de hand gelopen hobby van haar.. dus binnenkort om de tafel over hoe en wat en smaakjes

ben zo verliefd.. kan niet wachten om te trouwen..
  ben zo verliefd.. kan niet wachten om te trouwen..

gefeliciteerd Raissa!
 gefeliciteerd Raissa!

)
 )

SuperwormJIM, wij hebben ons laten rijden in een Excalibur..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeën voor trouwvervoer?

Ik ging eigelijk voor de lol.. had een leuke jurk bij de otto gezien en dacht oh is ook goed en scheelde een hoop geld.. Dus met die insteek ga ik ook passen en de eerste jurk die ik aan doe die was het gewoon.. Heb wel andere jurken aan gehad die ik ook mooi vond om voor mezelf zeker te weten dat het idd de JURK was. Op het laatste de 1e jurk weer aan gehad en toen wist ik het zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef Lishe het volgende:
Raissa, gefeliciteerd!
Droomvrouwtje, fijn dat je 'm hebt!
En Motorbloempje, waar ga jij?
Ik ga volgende week zaterdag. En ik vind het best wel spannend eigenlijk. Dadelijk pas ik nergens in en zit alles lelijk. Of ook erg: dadelijk vind ik alle jurken lelijk.
Ik heb er zin in maar ik zal blij zijn als ik mn droomjurk gevonden heb. Ga ik daarna wel een keer voor de lol passen.
Nouja, waarschijnlijk is het gewoon heel leuk!
(En dan nog kleren voor onze dochters. Maar dat past altijd.)
 . Ik krijg hem nu van mijn moeder
 . Ik krijg hem nu van mijn moeder  En dat het niet past.. hihihihihi dat had ik ook.. er waren jurken bij die zaten perfect en sommige stonden van achter helemaal open, maar dat komt omdat ze van elke jurk maar 1 maat hebben hangen.. maar ze weten het je wel zo aan te trekken dat je wel weet hoe het er eigelijk uit moet zien.. daarna meten ze je ook helemaal op en bestellen ze de jurk.. Ik voelde me op dat moment ook echt bruid, ik werd helemaal in de watten gelegd. En toen realiseerde me ik ineens ook dat het nu ook wel heul erg echt gaat worden...
  En dat het niet past.. hihihihihi dat had ik ook.. er waren jurken bij die zaten perfect en sommige stonden van achter helemaal open, maar dat komt omdat ze van elke jurk maar 1 maat hebben hangen.. maar ze weten het je wel zo aan te trekken dat je wel weet hoe het er eigelijk uit moet zien.. daarna meten ze je ook helemaal op en bestellen ze de jurk.. Ik voelde me op dat moment ook echt bruid, ik werd helemaal in de watten gelegd. En toen realiseerde me ik ineens ook dat het nu ook wel heul erg echt gaat worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |