abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72512858
quote:
Ehsan Jami duikt op bij PVV

Islamcriticus Ehsan Jami is opgedoken bij de PVV. Het voormalig PvdA-gemeenteraadslid nam eergisteren in de Tweede Kamer deel aan een klaarstoomsessie voor kandidaat-raadsleden van de partij van Geert Wilders.

Jami zit momenteel in de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg. Hij wil dus namens de PVV meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van Den Haag of Almere.

Comité voor Ex-moslims

De Iraniër baarde opzien door in 2007 het Centraal Comité voor Ex-moslims op te richten. Met deze club wilde hij afvallige moslims helpen of moslims ondersteunen die afstand wilden doen van de islam. Een jaar later was het comité al weer verleden tijd. Volgens Jami durfde niemand lid te worden.

Jami is verder ook bekend als regisseur van de kaskraker 'An Interview With Muhammed', die in 2008 in première ging.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)uikt_op_bij_pvv.html
Oh, oh, een ex-moslim bij de PVV. Nu zijn de rapen gaar! Of eh wat is dit uitgekookt, of whatever! Dit-kan-echt-niet-heur!!!

Kijk, PVV heeft niets tegen moslims. Duidelijk toch?
pi_72512910
Soort zoekt soort.
pi_72512952
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Soort zoekt soort.
Ja hoor, en dit is dan de eerste reactie hierop. Wat een zwaktebod. Ik vind dit zeer goede ontwikkelingen, en een duidelijk signaal naar de politiek. Eshan is ervaringsdeskundige als het aankomt op islam, en is ook nog eens moslim geweest. Niemand minder dan hij kan dus duidelijk verklaren wat er mis zou zijn met teveel islam in Nederland.

Hulde voor PVV, en gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst Geert!
  maandag 7 september 2009 @ 10:46:20 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_72513043
Goeie zet denk ik. Maar het zal wel weer slecht vallen zoals altijd als het van de PVV vandaan komt.
Als ik Ehsan was zou ik nu maar beveiliging gaan aanvragen mocht ie het nog niet hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_72513049
In het huis-aan-huis blad, volgens mij de posthoorn, die ik wekelijks ontvang schreef Ehsan Jami tot voor kort een zeer goede column waaruit duidelijk naar voren kwam dat hij veel in zijn mars heeft.

Beste kerel en ik wens hem veel succes!
pi_72513061
Excuus Moslim. Net zoals er altijd minstens een Neger in de meeste Hollywood films zitten. Echter, als het om een horrorfilm gaat, gaan die dan wel vaak dood, maar dan weer niet als eerste.
pi_72513093
Trouwens, hij woont dus niet in een van de steden, kent ze zeer waarschijnlijk ook amper, maar wil er wel raadslid worden. Die man is gewoon aandachtsgeil.
pi_72513129
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:41 schreef RobbieRivera het volgende:
Ja hoor, en dit is dan de eerste reactie hierop. Wat een zwaktebod.
Dat mag jij vinden. Ik vind Ehsan Jami een mindere versie van Geert. Allebei lekker schoppen en boude uitspraken doen. Ze doen maar, mijn favorieten zullen het toch nooit worden.
pi_72513148
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Trouwens, hij woont dus niet in een van de steden, kent ze zeer waarschijnlijk ook amper, maar wil er wel raadslid worden. Die man is gewoon aandachtsgeil.
Rare redenering. Aboutaleb woonde ook niet in Rotterdam voordat ie daar burgemeester werd. En zelfs toen ie werd aangesteld werd er nog even gauw een verhuizing geregeld. Dus lulkoek.
pi_72513164
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Excuus Moslim. Net zoals er altijd minstens een Neger in de meeste Hollywood films zitten. Echter, als het om een horrorfilm gaat, gaan die dan wel vaak dood, maar dan weer niet als eerste.
Ehsan Jami is dus de trendsetter. Nu wordt hij dan de eerste ex-moslim bij de PVV, over een tijdje zal hij navolging krijgen.
pi_72513214
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:52 schreef Gareelloper het volgende:
Ehsan Jami is dus de trendsetter. Nu wordt hij dan de eerste ex-moslim bij de PVV, over een tijdje zal hij navolging krijgen.
Dat riep men ook toen hij die ex-moslim-stichting opstartte.
pi_72513243
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Correctie: excuus ex-moslim
pi_72513248
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Ik vind Ehsan Jami een mindere versie van Geert. Allebei lekker schoppen en boude uitspraken doen. Ze doen maar, mijn favorieten zullen het toch nooit worden.
Of het nou wel of niet jouw favoriet is of wordt, dat doet helemaal niet terzake joh. Het is een goede aanwinst voor een politieke partij dat veel kritiek heeft op de islam. Nu dat er een ervaringsdeskundige aantreedt is het ineens niet goed. Nee, als Esham zich aansloot bij SP of GL was het natuurlijk wél goed geweest. Maar dat is uiteraard achteraf gepraat, en dit zal met kracht door de linkschmensch worden ontkend, zoals gewoonlijk....

De monden zijn hiermee gesnoerd voor allen die zo liepen te zeiken dat PVV zo anti moslim is en anti islam met de aanstelling van Eshan Jami. Eshan kan elke linkschmensch haarfijn uitleggen wat islam nou écht is. En kom nou niet aan met dat deze meneer niet weet waar hij het over heeft, we hebben het hier over een ex-moslim! Een échte dus.

Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken: HULDE PVV!!
  maandag 7 september 2009 @ 10:57:51 #14
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72513288
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Die man is gewoon aandachtsgeil.
Ja, dat zijn islam-criticasters altijd al snel. Want welk zinnig mens heeft er uberhaupt kritiek op de islam, toch?

En nee, houd het tenenkrommende kut argument "Dat je best kritiek kan hebben, maar ook op een vriendelijke manier! " maar lekker voor je, want feit blijft dat mensen die tot prominentie stijgen met islam kritiek steevast door weekdieren zoals jij weg gezet worden als aandachtshoeren
pi_72513296
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:52 schreef Gareelloper het volgende:

[..]

Heel scherp opgemerkt. Zoals dat zovaak gaat binnen de politiek, er wordt nogal wat afgekeken. En je zal inderdaad zien dat de rest als een kudde schapen zal volgen. Nu zelfs de SP zich achter de PVV schaart vanwege een standpunt van de PVV is het héél duidelijk geworden dat al die linkse partijtjes erg bang zijn geworden! Ze verliezen dagelijks nog stemmen!

Bangerikken zijn het! Allemaal bange mensen, en laffe partijen die nu mee willen doen met het grote succes van politiek Nederland: de PVV.
  maandag 7 september 2009 @ 10:59:20 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_72513314
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:55 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Of het nou wel of niet jouw favoriet is of wordt, dat doet helemaal niet terzake joh. Het is een goede aanwinst voor een politieke partij dat veel kritiek heeft op de islam. Nu dat er een ervaringsdeskundige aantreedt is het ineens niet goed. Nee, als Esham zich aansloot bij SP of GL was het natuurlijk wél goed geweest. Maar dat is uiteraard achteraf gepraat, en dit zal met kracht door de linkschmensch worden ontkend, zoals gewoonlijk....

De monden zijn hiermee gesnoerd voor allen die zo liepen te zeiken dat PVV zo anti moslim is en anti islam met de aanstelling van Eshan Jami. Eshan kan elke linkschmensch haarfijn uitleggen wat islam nou écht is. En kom nou niet aan met dat deze meneer niet weet waar hij het over heeft, we hebben het hier over een ex-moslim! Een échte dus.

Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken: HULDE PVV!!
ben het er helemaal mee eens!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_72513401
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, dat zijn islam-criticasters altijd al snel. Want welk zinnig mens heeft er uberhaupt kritiek op de islam, toch?

En nee, houd het tenenkrommende kut argument "Dat je best kritiek kan hebben, maar ook op een vriendelijke manier! " maar lekker voor je, want feit blijft dat mensen die tot prominentie stijgen met islam kritiek steevast door weekdieren zoals jij weg gezet worden als aandachtshoeren
En laat arabist Jansen dezelfde retoriek erop nahouden. Zelfs hij kan het niet goed doen, islamkenner pur sang, en nog wordt deze kenner en deskundige keer op keer afgeserveerd omdat hij de islam kritisch tegen het licht houdt.

Ergo: alles wat maar kritisch is over islam is per definitie aandachtsgeil, facistisch, of extreem rechts...
  maandag 7 september 2009 @ 11:03:42 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72513412
Ik vind Eshan Jami een inhoudsloze aandachtstrekker. Dat vond ik al toen hij bij de PvdA zat, en dat vind ik nu hij bij de PVV zit.

Ik zie dan ook niet in waarom hij zo'n aanwinst zou zijn voor de partij. Omdat ie als moslim opgevoed is door zijn ouders? Is het werkelijk zo armoedig gesteld met de Nederlandse politiek, dat dat al een reden is om iemand aan te nemen?

Kan iemand me vertellen welke politieke prestaties dit gemeenteraadslid eigenlijk heeft gemaakt? Of telt zoiets niet zolang het een ex-moslim is?
  maandag 7 september 2009 @ 11:07:34 #19
6484 ExTec
pi_72513483
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het werkelijk zo armoedig gesteld met de Nederlandse politiek, dat dat al een reden is om iemand aan te nemen?
Zondermeer. Zie bv de ladingen knuffel-allochtonen in andere partijen.
quote:
Kan iemand me vertellen welke politieke prestaties dit gemeenteraadslid eigenlijk heeft gemaakt? Of telt zoiets niet zolang het een ex-moslim is?
Non-argument. Elke gemeenteraad is afgeladen met totaal onbekende, geen prestaties geleverd hebbende mensen. Opportunistisch om daar mee te komen.
pi_72513516
Esham jami heeft een verleden als raadslid. Volgens mij is hij fractievoorzitter geweest en had hij de portefeuille integratie.
Ik veronderstel met deze achtergrond dat hij een aantal criteria van de PVV ruimschoots behaalde.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_72513520
Jami is allang ontmaskerd, als Cheppih met twee van deze verhalen kwam werd hij allang al niet meer serieus genomen.
quote:
quote:
Het lijkt wel een vereiste onder niet-moslims om te liegen om serieus genomen te worden, als een moslim dit deed was zijn politieke carrière over.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 11:10:54 ]
pi_72513526
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:51 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Rare redenering. Aboutaleb woonde ook niet in Rotterdam voordat ie daar burgemeester werd. En zelfs toen ie werd aangesteld werd er nog even gauw een verhuizing geregeld. Dus lulkoek.
Een burgemeester maakt onderdeel van het dagelijks bestuur. Dat is iets heel anders dan een raadslid. Goede raadsleden zijn prima in de steden zelf te vinden. Wilders begon toch alleen in Almere en Den Haag omdat hij op andere plekken geen goede mensen kon vinden? Bullshit dus, ten eerste heeft hij zijn lijsten nog niet rond, want hij zoekt nog mensen, ten 2de importeert hij ze, dus waarom zou dat niet in andere steden kunnen?
pi_72513546
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:07 schreef ExTec het volgende:

Zondermeer. Zie bv de ladingen knuffel-allochtonen in andere partijen.
Dat lijkt me wel een voldongen feit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 7 september 2009 @ 11:10:47 #24
6484 ExTec
pi_72513551
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:03 schreef RobbieRivera het volgende:

Ergo: alles wat maar kritisch is over islam is per definitie aandachtsgeil, facistisch, of extreem rechts...
Je vergeet racist
pi_72513555
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:55 schreef RobbieRivera het volgende:
Nee, als Esham zich aansloot bij SP of GL was het natuurlijk wél goed geweest.
Uhm nee. Ehsam Jami is een nitwit die alleen van schoppen houdt. Die is voor geen enkele partij een aanwinst. Dat jij niet verder kijkt dan "anti-islam", doet daar niks aan af.

Voor de rest ga je maar lekker verder met al je tegenstanders als 'linkschmensch' of wat voor crap dan te bestempelen, ik ben er klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')