don't think so no, maar gaat niet om saai ofzo haha. gewoon geklets waar ik geen joy in zag om mee te doenquote:
Take it like a man, bitchquote:Op maandag 7 september 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar uitdelen is zoveel leuker
spaanse les! hahah lief ja speciaal voor mij AWWquote:Op maandag 7 september 2009 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
en nog ff snel 4 op een rij :S)
gewoon gezicht in kussen drukken heb je daar geen last vanquote:Op maandag 7 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd wel een screamqueen hoor.
joh, dan lig je voor je het weet het te geven aan een lijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gewoon gezicht in kussen drukken heb je daar geen last van
Kheb van die luchtdoorlatende prijzige kussens, geen probleemquote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
joh, dan lig je voor je het weet het te geven aan een lijk
Ik heb slechte kussens van bij de Jysk. Ik studeer.quote:Op maandag 7 september 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kheb van die luchtdoorlatende prijzige kussens, geen probleem
die uitdrukking ken ik dan vooral van het schaatsen als de commentatoren met een knipoog over de 10 kilometer sprekenquote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend gras
prima, en met u ?quote:Op maandag 7 september 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
we zijn alweer een topic verder
HALLOO!! WIE GEHTS MIT IHR ALLEN??
afgelopen weekend hebben er toch verschillende mensen aan je uitgedeeldquote:Op maandag 7 september 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar uitdelen is zoveel leuker
volgens mij vindt jij het stiekum wel leuk om het hele huis bij elkaar te gillenquote:Op maandag 7 september 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb slechte kussens van bij de Jysk. Ik studeer.
Ik mag dat.
En daarbij ben ik niet zo'n pillowbiterr
goed!quote:
dat had ik dan net weer gemist, schade auf deutshquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen weekend hebben er toch verschillende mensen aan je uitgedeeld
Hoi lekker dingquote:Op maandag 7 september 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
we zijn alweer een topic verder
HALLOO!! WIE GEHTS MIT IHR ALLEN??
Ik werd wakkergebeld door mijn moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |