sinds wanneerquote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
teveel uiterlijk en geen innerlijk, en ja daar let ik ook op
Nog een kleine tip: je kunt in de Thalys (bij de bar) een metrokaartje kopen. Kost net zo veel, en dan kun je direct vanuit de trein op de metro stappen zonder eerst heel lang in de rij bij een automaat te hoeven staan.quote:Op maandag 7 september 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Zal de foto ook wel posten als ik 'm van hem krijg.
[..]
Donderdag*slik*
Welnee, gewoon een variant op twincest.quote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch wel een soort ultieme vorm van ijdelheid. Of medelijden.
Ja weet ik, kende het ook van die trailer en het leek me een leuke combi met mythologie en fantasyquote:
Heb ik wel eens een verhaal over geschreven. Alleen niet helemaal precies dat.quote:Op maandag 7 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een variant op twincest..
Mijn hotel zit op loopafstand van Gare du Nord volgens mij.quote:Op maandag 7 september 2009 01:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nog een kleine tip: je kunt in de Thalys (bij de bar) een metrokaartje kopen. Kost net zo veel, en dan kun je direct vanuit de trein op de metro stappen zonder eerst heel lang in de rij bij een automaat te hoeven staan..
Wow. Vroeg.quote:Op maandag 7 september 2009 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben naar bedjeslaapse iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |