Nee... hoop dat het wel nog vanavond gebeurdquote:Op donderdag 17 september 2009 16:04 schreef Kn0x het volgende:
Volgens mij is de reset nog niet doorgevoerd.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:35 schreef Kn0x het volgende:
St. Annastraat is een lekker straatje zeg. Die heeft vast veel gekost om te kopen
Oh, oops. Even veranderd sinds de resetquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb mij nu ook maar even aangemeld!
Users die meedoen:
FOK!naam -> Monopolynaam
house_is_a_feeling -> sigmundf -> edit: hij geeft aan dat er geen speler is met deze naam?
quote:Op zoek naar beschikbare straten.
Opnieuw zoeken
DAt had ik gister ook. Dan doet de server wat moeilijk. Start je browser eens opnieuw op, ik denk dat hij het dan wel doet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik snap er niks van, ik wil wat kopen maar ik zou niet weten hoe. Elke keer als ik op dat icoontje klik van straat kopen dan staat er:
[..]
Moet je wel even zeggen wie je bent natuurlijk of kijk ik ergens overheen?quote:Op zondag 20 september 2009 09:27 schreef PPL het volgende:
Als iemand een dynamietkaartje over heeft mag hij/zij bij mij natuurlijk altijd een milieuwvervuiler komen opblazen
Voor de reset heb ik ook een aantal kanskaarten moeten wegleggen omdat ik het niet snaptequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef elby1988 het volgende:
Pak het dynamiet maar vast. Sloop een gebouw van een tegenstander of een milieuvervuiler op een van je eigen straten.
Waar is dat dynamiet?
Ovide, ik had nog wel een mooi plaatje gepost.quote:Op zondag 20 september 2009 09:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Moet je wel even zeggen wie je bent natuurlijk of kijk ik ergens overheen?
Maar als je weglegt dan ben je kwijt.. ?quote:Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Voor de reset heb ik ook een aantal kanskaarten moeten wegleggen omdat ik het niet snapteMaar goed, nu heb ik het door
![]()
Je kan een tegenspeler selecteren, op een van zijn/haar staten klikken en vervolgens zie je bij de gebouwen in deze straat rode plustekentjes verschijnen. Wanneer je dit plusje aanklikt krijg je een kaart van het gebouw te zien en daarop staat dan de optie "platwalsen" o.i.d.
Die hint had ik gemist, ik vroeg al af wat de bedoeling van je plaatje wasquote:Op zondag 20 september 2009 10:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Ovide, ik had nog wel een mooi plaatje gepost.
Ja, helaas welquote:Op zondag 20 september 2009 10:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar als je weglegt dan ben je kwijt.. ?
Verdomme,, dan zit ik met mijn fabriekje
Wachten tot je huur ontvangt (dagelijks om 00.00 uur)quote:Op zondag 20 september 2009 10:39 schreef UncleErnie het volgende:
Hoe werkt het verder, mensjes. Ik heb straatjes gekocht, en huisjes en flatjes. En nu?
Totdat je je geld uitgeeft, dan ben je weer niveau 1...quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Dulk het volgende:
ik ben niveau 2![]()
maar dat van de belasting is een beetje vreemd, dan kan je dus max 24 straten bezitten (wil je nog een beetje geld binnenkrijgen)
19 straten is het optimale aantalquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Dulk het volgende:
ik ben niveau 2![]()
maar dat van de belasting is een beetje vreemd, dan kan je dus max 24 straten bezitten (wil je nog een beetje geld binnenkrijgen)
Kolerequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |